Άλλες συναντήσεις

Είσοδος Μελών
Παρουσίαση Έρευνας Ad Blocking

Τα αποτελέσματα της πρώτης μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα για το Ad Blocking, θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά, σε ειδική εκδήλωση αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΔΕ, τη Δευτέρα 5/12/2016, στις 2:30μμ.

Η έρευνα της Tailwind, την οποία ο ΣΔΕ πρώτος έθεσε υπό την αιγίδα του, έρχεται να ελέγξει αν τα υψηλότατα ποσοστά της τάξης του 35-40% που αποδίδουν στην Ελλάδα παγκόσμιες έρευνες, όπως η έρευνα των PageFair και Adobe και η έρευνα του Reuters Institute, για μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του Digital παγκοσμίως, είναι πραγματικά. Πόσοι, ποιοι, γιατί και με ποιο τρόπο επιλέγουν να μπλοκάρουν τη διαφήμιση στις digital πλατφόρμες;

Θα ακολουθήσει συζήτηση αναφορικά με τα μέτρα που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν για την αντιμετώπιση του Ad Blocking. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι της Tailwind και εκπρόσωποι της Ομάδας Digital του ΣΔΕ.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε Brand Managers, Media Managers, Digital Managers, Marketing Managers, αλλά και σε άλλα στελέχη διαφημιζομένων που ασχολούνται με το Digital Marketing.

Για τη συμμετοχή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Ε. Μαλανδρή, 210 6746 568, info@sde.gr

ΣΔΕ SUMMER NETWORKING EVENT

Τη Δευτέρα 11/07/2016 πραγματοποιήθηκε στο 48 Urban Garden το καλοκαιρινό networking event του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, με συμμετοχή εκπροσώπων από εταιρείες-μέλη και μη μέλη του ΣΔΕ.

Ο κ. Πάνος Ασσιώτης, παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που υλοποίησε για λογαριασμό του ΣΔΕ αναφορικά με τα θέματα που απασχολούν τους Έλληνες Marketers σήμερα. Το Digital κατατάχθηκε πρώτο από πλευράς ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων, ακολουθούμενο από θέματα της Τηλεόρασης.

Στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου κα Νερίνα Κομιώτη ανακοίνωσε τις δύο επόμενες δράσεις που σχεδιάστηκαν με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας. Στις 18 Οκτωβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί το 3ο Digital Session ΣΔΕ με θέμα «Social» και στις 9 Νοεμβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με θέμα «Digital Transformation» με σημαντικούς Έλληνες και ξένους ομιλητές.

Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΔΕ κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης ανέφερε ότι περνάμε στην μετά-αγγελιόσημο εποχή και υποστήριξε ότι αυτή είναι μία ευκαιρία να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς. Ενημέρωσε ότι ο ΣΔΕ έχει πάρει θέση για το θέμα αυτό, καταθέτοντας προτάσεις περί ελεύθερης λειτουργίας της αγοράς, αλλά και με τοποθέτηση επί του υπό διαβούλευση σ/ν του Υπουργού Επικρατείας με τίτλο «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου». Τέλος, αναφέρθηκε στο ότι δεν έχει ακόμα ψηφιστεί η αναμενόμενη νέα αναβολή εφαρμογής της απευθείας τιμολόγησης.

Ακολούθησε cocktail. Τα ποτά της βραδιάς προσέφερε η Coca Cola 3E.

EVENT_IOULIOU

Cannes Lions 2014 ‘Η ΙΔΕΑ ΠΕΘΑΝΕ. ΖΗΤΩ Η ΙΔΕΑ.’

Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών έδειξε πως πίσω από κάθε αγαπημένο brand, κάθε επιτυχημένη καμπάνια, κάθε μαζικό activation βρίσκεται πάντα μια ιδέα. Μια ιδέα απλή, έξυπνη και πολλές φορές μεγαλειώδης. Μια ιδέα που δεν είναι στενά διαφημιστική αλλά μπορεί να είναι εμπορική ή επιχειρηματική.
Με αφορμή λοιπόν το Φεστιβάλ των Καννών, η ΕΔΕΕ οργάνωσε και φέτος, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, μια παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με θέμα «Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.»
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ώρα 15.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Για τη δύναμη της ιδέας μίλησαν οι, Patrick Jeffrey, από το Contagious Magazine, Παναγιώτης Παντελάτος, Head Creative Director της Cream, Matt Gerber, Strategic Planning Director της JWT Athens και Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer της JWT Athens.
Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.

Εκδήλωση της ΕΔΕΕ για το Programmatic Buying

Τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ διοργάνωσε εκδήλωση με εκπαιδευτικό περιεχόμενο αλλά κυρίως με χαρακτήρα διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων, σχετικά με το επίκαιρο θέμα του Programmatic Buying.
Η συζήτηση για το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται και διεθνώς στην κορυφή των προτεραιοτήτων του digital planning & buying και φυσικά αφορά σε όλα τα μέρη της αγοράς, publishers, διαφημιζόμενους και agencies. Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.

The Festival of Media Global 2014

Στο Τhe Festival of Media Global 2014 που διεξήχθη στη Ρώμη την 6-8 Απριλίου 2014, συμμετείχαν δωρεάν τα μέλη του ΣΔΕ κ.κ. Κυριακή Μπουλασίδου απο τον ΕΟΤ, Υβέτ Κοσμετάτου απο τη Vodafone, Χαρά Νταλέκου απο την Aegean Airlines και Ζέτα Χειμωνίδου απο την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Δημιουργικότητα ή/ίσον πωλήσεις

Την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της ΕΔΕΕ για τα μέλη του ΣΔΕ με αφορμή βραβευμένο υλικό από το Φεστιβάλ των Καννών 2012.

Η παρουσίαση επιχείρησε να καταρρίψει το ασυμβίβαστο μεταξύ της υψηλής δημιουργικότητας στην Επικοινωνία και της αποτελεσματικότητας αναφορικά με τους εμπορικούς και επιχειρηματικούς στόχους των brands.

YES, WE CANNES

Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε απο την ΕΔΕΕ παρουσίαση και συζήτηση με αφορμή το Φεστιβάλ των Καννών 2013. Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.

The Festival of Media Global 2013

Στο Τhe Festival of Media Global 2013 που διεξήχθη στο Montreux της Ελβετίας 28-30 Απριλίου 2013, συμμετείχε δωρεάν το μέλος του ΣΔΕ κα Βάσω Μαργέλου απο τον ΟΤΕ.

Επίκαιρα

NOV 22 2017
Ενημέρωση

Νέες νομοθετικές ρυθμίσεις

November 22 2017
Kraft-Europe

Mέλη