Effie Hellas

Είσοδος Μελών
Effie Hellas 2016 Consumer Survey:Τα μηνύματα των καταναλωτών – Τα checklist διαφορετικών ηλικιακών ομάδων.

Η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey θεσμοθετήθηκε και πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο των Effie Hellas 2016, με σκοπό να διερευνήσει πώς είναι σήμερα η σχέση των καταναλωτών με τις μάρκες, τι τους παρακινεί και τι τους αποτρέπει. Η έρευνα κατέγραψε και ερμήνευσε τα στοιχεία που κινητοποιούν θετικά και αποτελεσματικά τους καταναλωτές στη σχέση τους με τις μάρκες, καθώς και εκείνα που τους «απωθούν» ή τους «αποξενώνουν».

Διαβάστε τα τέσσερα μηνύματα του καταναλωτικού κοινού προς τους ανθρώπους του marketing και της επικοινωνίας και τα checklist διαφορετικών ηλικιακών ομάδων για τις μάρκες.

Στοιχεία Έρευνας
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό των Effie Hellas, από την εταιρία ερευνών qed market research, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2016 μέσα από online (ποσοτική έρευνα με τη συμμετοχή πανελλαδικού δείγματος 1000 ατόμων ηλικίας 18-55) και προσωπικές συνεντεύξεις (ποιοτική έρευνα με τη συμμετοχή 25 ατόμων).

Το κόστος απόκτησης των συνολικών αποτελεσμάτων της έρευνας ανέρχεται στα 800€ (προ ΦΠΑ 24%).

Executive Summary

Τελετή Απονομής Effie Hellas 2016

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Athens, η τελετή απονομής των Effie Hellas 2016.

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων 2 ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες McCANN Worldgroup και ActionAid Hellas που κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Στάση». H McCANN Worldgroup κέρδισε για δεύτερη συνεχή χρονιά την ειδική διάκριση Agency of the Year, ενώ η Mondelez International ανακηρύχτηκε Client of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τέλος, τη νέα ειδική διάκριση Brand of the Year κέρδισε η ActionAid.

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς οι Πρόεδροι των Effie Hellas 2016, ΕΔΕΕ και ΣΔΕ δήλωσαν: O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2016, κος Νίκος Σύμπουρας, «Τα Effie είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες των βραβείων στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Όχι απλά γιατί είναι ή πλέον αναγνωρισμένη διεθνώς διοργάνωση βραβείων. Αλλά γιατί δημιουργούν πρότυπα. Άνθρωποι και δουλειές που – όπως οι μεγάλοι αθλητές – φέρνουν κορυφαία αποτελέσματα και κυρίως μας μαθαίνουν, μας εμπνέουν, μας αλλάζουν, μας κάνουν καλύτερους και πάνε την αγορά μπροστά. Κι όλα αυτά σ’ ένα περιβάλλον με αβεβαιότητα και δυσκολίες μεγαλύτερες από ποτέ! Αυτό είναι τα Effie Hellas 2016.»

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα βραβεία Effie αναγνωρίζονται από τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο ως κορυφαίος θεσμός βραβείων στο χώρο του marketing & της επικοινωνίας. Γιατί επιβραβεύουν εκείνους από το marketing και τα agencies που συνεργάστηκαν για να γεννηθεί και να εγκριθεί μια ιδέα που αποδεδειγμένα δούλεψε στον καταναλωτή.
Τα Effie επιβραβεύουν τις «σχέσεις» διαφημιζόμενου-διαφημιστή και μάρκας-καταναλωτή. Η «σχέση» μεταξύ τους και αναμεταξύ τους είναι αλληλένδετη με τα αποτελέσματα. Οι πρώτοι σχεδιάζουν καμπάνιες για τους δεύτερους. Αν η «σχέση» τους είναι δυνατή, σχεδιάσουν καμπάνιες που με τη σειρά τους δυναμώνουν τη «σχέση» των brands με τον καταναλωτή. Χωρίς «σχέση», στην Ελλάδα της κρίσης και των μειωμένων budgets, στην Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της, υπερβάσεις δε γίνονται. Και χωρίς υπερβάσεις, τα brands θα είχαν απαξιωθεί. Κάτι που όπως είδαμε σήμερα, παρακολουθώντας τις καμπάνιες που ξεχώρισαν, δεν ισχύει.
Τα φετινά Effie σημείωσαν ρεκόρ συμμετοχών, ανανεώθηκαν με εύστοχες νέες ειδικές κατηγορίες, τίμησαν το brand of the year και πραγματοποίησαν μία σημαντική έρευνα με θέμα τον καταναλωτή. Και μας ενέπνευσαν να συνεχίσουμε την προσπάθεια να προσφέρουμε στους καταναλωτές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, για να εξακολουθούν να θέλουν να έχουν «σχέση» με τα brands μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!»

Όλες οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν:

vraveia

Effie Hellas 2016: Τελετή Απονομής

Η Τελετή Απονομής των Effie Hellas 2016 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 19:00 στο ξενοδοχείο Hilton Athens.

Στην τελετή της βράβευσης των Effie 2016, κατά της διάρκεια της οποίας θα παρατεθεί δείπνο, η τιμή εισόδου είναι 115€ (με ΦΠΑ 24%).

Για την κράτηση των εισιτηρίων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε το Δελτίο Κράτησης Εισιτηρίων και να το στείλετε στο fax 210-3246880 ή στο e-mail accounts@edee.gr το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016.

Σημειώνουμε ότι για την κράτηση των θέσεων θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Κατεβάστε το δελτίο κράτησης εισιτηρίων.

effie

Effie Hellas 2016: Παράταση υποβολής συμμετοχών

Παρατείνεται μέχρι τις 18/10/2016 η προθεσμία υποβολής συμμετοχών στα Effie Hellas 2016.

Υπενθύμιση Υποβολή συμμετοχών έως 27/9/2016

Η υποβολή συμμετοχών στα Effie Hellas 2016 θα διαρκέσει μέχρι τις 27/09/2016. Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και δίνουν την ευκαιρία στις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ να αναγνωριστούν.

Τα Effie Hellas 2016:
1. Θεσπίζουν νέα ειδική διάκριση: Brand of the year
2. Θεσπίζουν 5 νέες ειδικές κατηγορίες: Social Good/ Brands, Social Good/ Non Profit, Seasonal Marketing, Youth Marketing, Business to Business.
3. Δίνουν πρόσβαση σε έκθεση αποτελεσμάτων της έρευνας Effie Consumer Survey σε όλες οι εταιρίες που θα καταθέσουν συμμετοχές.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas http://www.effiehellas.gr/ ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου η υποβολή συμμετοχών για τα Effie Hellas 2016

Η Οργανωτική Επιτροπή των Effie Hellas 2016, με Πρόεδρο τον Νίκο Σύμπουρα, CEO της Tempo OMD, έχει ξεκινήσει την προετοιμασία για τη φετινή διοργάνωση, η Τελετή Απονομής της οποίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016.

Η υποβολή συμμετοχών ξεκίνησε την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016 και θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016.

Tην Ο.Ε. απαρτίζουν οι Κυριακή Ινεμπολίδη, Διευθύντρια Διεύθυνσης Marketing και Δημοσίων Σχέσεων, Alpha Bank, Βίβη Καμάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Starlink, Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner, QED, Δημήτρης Κατραβάς, Διευθύνων Σύμβουλος, Media Markt, Κώστας Μάντζιαρης, Διευθύνων Σύμβουλος, iProspect, Πάνος Μουζακίτης, Creative Director, Frank & Fame, Άννα Φουντούλη, Γενική Διευθύντρια, Solid Relations και Χριστίνα Χοχλακίδου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, FCB Gnomi.

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν  τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.

Τα Effie Hellas διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas http://www.effiehellas.gr/ / ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Media_Planning_Seminar

Τελετή Απονομής Effie Hellas 2014

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις 16 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας.
Την Τρίτη 22 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Βυζαντινό Μουσείο, τα βραβεία στις 16 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων δύο ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Φρεσκάδα Μπάρμπα Στάθης – Λαϊκή», καθώς και οι εταιρίες «Mc Cann Athens» και «Mondelez International», που κέρδισαν τις νέες διακρίσεις Effie Hellas Awards, Agency και Client of the Year, αντίστοιχα.
Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν:
O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2014, κος James Nass, «Τα EFFIES είναι τα διεθνώς αναγνωρισμένα βραβεία αποτελεσματικότητας με τους ίδιους κανονισμούς και κριτήρια να διέπουν όλες ανεξαρτήτως τις χώρες. Γιορτάζουμε τα κατορθώματα στην ελληνική αγορά όλων εκείνων που έχουν συνεισφέρει στον σκληρό πυρήνα του ιδιωτικού τομέα, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Δουλεύουνε στην Ελλάδα, τη χώρα με τις πιο δύσκολες εμπορικές συνθήκες του πλανήτη, και αυξάνουν τις πωλήσεις, ακόμα και όταν η κατηγορία τους πέφτει σαν κομήτης. Κρατάνε τις θέσεις εργασίας, ακόμα και όταν η ανεργία παραμένει στα ύψη. Γι’ αυτό αξίζει να πούμε ότι αυτά τα EFFIES είναι τα πιο δύσκολα του κόσμου.»
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «O σκοπός των βραβείων Effie είναι όχι μόνον να αποδείξουμε τη σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις αλλά κυρίως, να ενθαρρύνουμε και να επιβραβεύσουμε ηθικά τους δημιουργικούς, τους ανήσυχους, τους τολμηρούς ανθρώπους από την έρευνα, από το marketing, από τη διαφήμιση, αυτούς που τολμούν να πάρουν ρίσκα, αυτούς που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν, κι ας αποτύχουν.
Αυτή η ενθάρρυνση των νέων επαγγελματιών να είναι ελεύθεροι από το φόβο της αποτυχίας είναι νομίζω η μεγαλύτερη συμμετοχή των βραβείων αποτελεσματικότητας Effie στην Ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.»
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα ελληνικά Effies είναι πράγματι από τα πιο δύσκολα του κόσμου. Κυρίως λόγω της κρίσης, που έθεσε«αδιανόητες» προκλήσεις και αναθεωρήσεις του statusquo, βάση του οποίου διαφημιστές και διαφημιζόμενοι συμπορευόμασταν. Από την άλλη πλευρά, η κρίση ανέδειξε αξίες που παλιότερα ίσως να μην είχαν την ίδια βαρύτητα. Όπως την ΑΝΤΟΧΗ και το ΠΕΙΣΜΑ, την ΕΥΕΛΙΞΙΑ και το OUT OF THE BOX THINKING. Τις αξίες αυτές επιδεικνύουν καθημερινά οι άνθρωποι της Επικοινωνίας και του Marketing και παρά τις τεράστιες δυσκολίες των καιρών μας και την πίεση σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, συνεχίζουν να δουλεύουν ΟΣΟ χρειαστεί, να επενδύουν σε ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, να γεννούν τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ιδέες και να πετυχαίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αποτελέσματα κάτω από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντίξοες συνθήκες. Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την υπέρβαση που κάνουν και για την πεισματική δέσμευσή τους στο αποτέλεσμα!»
Την εκδήλωση υποστηρίζουν χορηγικά οι:
Mega / Μεγάλος Χορηγός
ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1 / Χρυσοί Χορηγοί
Elbisco, Public, Vodafone, Wind, Google, Atnet / Χορηγοί
Cosmote, Χαιδεμένος, Nescafe, Goody’s, Alba Business Graduate School, Math Studio / Υποστηρικτές
Adbusiness, advertising.gr, Business Today / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας
DailyFax, Marketing Week / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

Οργανωτική Επιτροπή Effie Hellas 2014

Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής:
James Nass – CEO Lowe Athens

Μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής:
Γιάννης Γαβριηλίδης – Ανώτερος Διευθυντής Brand, Μάρκετινγκ & On-Line Στρατηγικής Wind Hellas
Έφη Καρακίτσου – Διευθύνουσα Σύμβουλος Magnet
Πάνος Κοντόπουλος – Managing Director Wedia
Μαρίνα Λεωνιδοπούλου – Πρόεδρος Out of the Box
Ηλίας Μαβίδης – Business Unit Director Bold Ogilvy
Κώστας Ρόκος – Managing Director & CFO, Greece IPG Mediabrands
Εύη Σισαμή – Γενική Διευθύντρια Cream
Κώστας Στράτης – Commercial Director Dixons South- Eastern Europe

Βραβεία Effie

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν  τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.

Οι συμμετοχές που κατατίθενται στα βραβεία, κρίνονται από μια ομάδα ειδικών που προέρχονται από διαφορετικούς τομείς, του ευρύτερου κλάδου του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης, με στόχο να αναδείξουν τις πιο επιτυχημένες και ολοκληρωμένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Τα Effie βραβεύουν τις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Εκείνες τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά και τη στρατηγική που ενυπάρχει σε αυτές.

Βραβεύουν το μάρκετινγκ και την επικοινωνία στην απόλυτη συνύπαρξή τους, τις καμπάνιες επικοινωνίας. Οι διακρίσεις αφορούν όλες τις μορφές εμπλοκής του καταναλωτή σε κάθε επικοινωνιακή καμπάνια. Η καμπάνια  μπορεί να αναπτύσσεται με συμβατικά ή εναλλακτικά μέσα, online ή offline, με διαφήμιση ή άλλου τύπου ενέργειες επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να βασίζεται σε διορατική στρατηγική, να υποστηρίζεται από εξαιρετικό δημιουργικό  και να αποφέρει αποτελέσματα .

Στόχος των βραβείων Effie είναι να αναδείξουν τη δύναμη της ΙΔΕΑΣ στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Της ΙΔΕΑΣ που προκύπτει από την έρευνα, τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική έκφραση των επικοινωνιακών στόχων και  τη σωστή επιλογή μέσων. Αυτές οι ΙΔΕΕΣ οδηγούν σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ που κάνουν τη διαφορά!

Τα Βραβεία Effie στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα επίσημος εκπρόσωπος για τα βραβεία Effie Hellas είναι η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), ύστερα από υπογραφή σύμβασης με την Αμερικανική Ένωση Marketing (AMA). H διοργάνωση των Effie γίνεται σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) κάθε δύο χρόνια.

H  όγδοη απονομή των βραβείων Effie Hellas θα πραγματοποιηθεί το 2014. Τα Effie Hellas εδραιώνουν την παρουσία τους στην Ελληνική αγορά, που τα υποδέχτηκε εξαρχής με ενθουσιασμό, καθώς είναι ο μοναδικός θεσμός που επιβραβεύει την αποτελεσματικότητα στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

Επίκαιρα

OCT 05 2017
Εκπαίδευση

Sustainability Forum 2017 της Global Sustain

October 05 2017
OCT 10 2017
Εκπαίδευση

Game Changer in Digital Marketing της 24MEDIA

October 10 2017
Kraft-Europe

Mέλη