Το Όραμα

Με όραμα να αποτελεί καταλύτη για τις εξελίξεις και τις σχέσεις στον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας,

  • Παρακολουθεί
  • Παρεμβαίνει
  • Διαπραγματεύεται
  • Ενημερώνει
  • Συμβουλεύει
  • Εκπαιδεύει
  • Συνεργάζεται
Σκοπός
  • Η προάσπιση της εύρυθμης λειτουργίας του χώρου της επικοινωνίας προς όφελος των διαφημιζομένων, των λοιπών εταίρων και φυσικά του καταναλωτή
  • Η ανάδειξη της αξίας της εμπορικής επικοινωνίας και της εταιρικής υπευθυνότητας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων
Στόχοι
  • Η δημιουργία και διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος, όπου η επικοινωνία λειτουργεί ελεύθερα & υπεύθυνα
  • Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας μεταξύ των μερών
  • Η προαγωγή της ποιότητας, της ηθικής και της αυτοδέσμευσης στην επικοινωνία
  • Η προάσπιση της μέγιστης αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής επένδυσης
  • Η ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου των επιχειρήσεων
  • Η υποστήριξη του έργου των marketers