Το Όραμα
Με όραμα να αποτελεί καταλύτη για τις εξελίξεις και τις σχέσεις στον ευρύτερο χώρο της επικοινωνίας,
- Παρακολουθεί
- Παρεμβαίνει
- Διαπραγματεύεται
- Ενημερώνει
- Συμβουλεύει
- Εκπαιδεύει
- Συνεργάζεται
Σκοπός
- Η προάσπιση της εύρυθμης λειτουργίας του χώρου της επικοινωνίας προς όφελος των διαφημιζομένων, των λοιπών εταίρων και φυσικά του καταναλωτή
- Η ανάδειξη της αξίας της εμπορικής επικοινωνίας και της εταιρικής υπευθυνότητας για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων
Στόχοι
- Η δημιουργία και διατήρηση ενός υγιούς περιβάλλοντος, όπου η επικοινωνία λειτουργεί ελεύθερα & υπεύθυνα
- Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της διαφάνειας μεταξύ των μερών
- Η προαγωγή της ποιότητας, της ηθικής και της αυτοδέσμευσης στην επικοινωνία
- Η προάσπιση της μέγιστης αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής επένδυσης
- Η ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου των επιχειρήσεων
- Η υποστήριξη του έργου των marketers