Η πρώτη δράση του προγράμματος Creativity for all αφορά μία εξαιρετικά σημαντική συνεργασία: ΣΔΕ και ΕΔΕΕ συνεργάζονται με τον θρύλο της διαφήμισης Sir John Hegarty και την ομάδα του και δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν στελέχη από την Ελλάδα (από διαφημιζόμενους & agencies) το online πρόγραμμα “The Business of Creativity”, με ειδικές προνομιακές τιμές για μεγάλο αριθμό συμμετοχών και με επιπλέον επιχορήγηση των πρώτων 30 συμμετοχών από κάθε φορέα.

Ο Sir John Hegarty ήταν ένας από τους συνιδρυτές της Saatchi & Saatchi,  της TBWA και της Bartle Bogle Hegarty (ΒΒΗ). Οι καμπάνιες που δημιούργησε για τις Levis, Samsung, Ribena, Audi, Burger King, Axe, Wheetabix, Google, Absolut αλλά και το Johnie Walker, έγραψαν ιστορία.

Το πρόγραμμα ξεκινά τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023 και συμμετοχές θα γίνονται δεκτές έως την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023.

 

ΚΟΣΤΟΣ

Ο ΣΔΕ και η ΕΔΕΕ έχουν συμφωνήσει ειδικές τιμές για τις εταιρίες-μέλη τους, σημαντικά χαμηλότερες από κάθε άλλη αγορά στην Ευρώπη ή τις ΗΠΑ. Οι τιμές διαφοροποιούνται, ανάλογα με τον τελικό αριθμό συμμετοχών αθροιστικά από μέλη των δύο φορέων:

Έως 49 συμμετοχές θα ισχύσει η κανονική τιμή των £1,495 ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ

Από 50 έως 99 συμμετοχές ειδική τιμή £1,100 ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ

Από 100 έως 199 συμμετοχές ειδική τιμή £1,000 ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ

Από 200 συμμετοχές και άνω ειδική τιμή £900 ΚΑΤ΄ΑΤΟΜΟ

Σημείωση: Οι τιμές ΔΕΝ υπόκεινται σε ΦΠΑ, εφόσον τιμολογούνται εταιρίες και όχι φυσικά πρόσωπα.

 

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ (για τις πρώτες 30 συμμετοχές)

Πέραν των ειδικών τιμών, για τις πρώτες 30 συμμετοχές ανά φορέα, ο ΣΔΕ και η ΕΔΕΕ θα επιδοτήσουν αντίστοιχα κάθε συμμετοχή με £200.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ/ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ

Για να δηλώσετε συμμετοχή, πρέπει να στείλτε email με τον αριθμό των συμμετοχών για τις οποίες ενδιαφέρεστε, στον ΣΔΕ (info@sde.gr) με κοινοποίηση στην ΕΔΕΕ (edee@edee.gr) και αντίστροφα, έως την Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023.

Ανάλογα με τον αριθμό των τελικών συμμετοχών, θα ενημερωθείτε με email για την τελική τιμή κατ΄ άτομο, σύμφωνα με τα παραπάνω. Στη συνέχεια, θα λάβετε promo code, ώστε να κλείσετε και να πληρώσετε απευθείας τις συμμετοχές σας, ηλεκτρονικά, στο website του προγράμματος.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ  ή επικοινωνώντας  μαζί μας στο info@sde.gr (T. 210 6746568)

 

Μη χάσετε την ευκαιρία να εμπνευστείτε εσείς και οι ομάδες σας από τον πιο πολυβραβευμένο σύγχρονο δημιουργό στον κόσμο. Για την επιδότηση θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας.

Σύμφωνα με τεκμηριωμένα στοιχεία από όλο τον κόσμο, η δημιουργικότητα στην επικοινωνία των brands (και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης), βρίσκεται σε πτώση, κάτι που πλέον αποκαλείται “creativity crisis”.

Θεωρώντας τη δημιουργικότητα ζωτικής σημασίας για όλους όσοι βρίσκονται στο marketing και την επικοινωνία, ΣΔΕ και ΕΔΕΕ σχεδίασαν ένα κοινό πρόγραμμα δράσεων, που στόχο έχει να βοηθήσει τόσο τα agencies όσο και τους διαφημιζόμενους, να αναζητήσουν τη δημιουργικότητα ο καθένας στον δικό του τομέα.

Το πρόγραμμα ονομάζεται Creativity for all και περιλαμβάνει αρχικά τις εξής κύριες δράσεις:

  1. The Business of CreativityCourse – Συνεργασία με τον Sir John Hegarty και την ομάδα του για παρακολούθηση ενός πρότυπου online προγράμματος, σε ειδικές τιμές για την ελληνική αγορά και με επιδότηση των πρώτων 30 συμμετοχών ανά φορέα με £200.
  2. Έρευνα κοινού – Likeability – Τι αρέσει και τι δεν αρέσει στο ελληνικό κοινό. Πώς η καλή διαφήμιση υιοθετείται πιο εύκολα.
  3. Δημοσιότητα – Η δημιουργικότητα στον κλάδο, η δημιουργικότητα ευρύτερα στην Ελλάδα. Συζητήσεις, απόψεις, παρατηρήσεις.
  4. Καλές πρακτικές – Πρότυπα και training για τεχνικές briefing και creative judgment.
  5. TV Ad Breaks Attention Study in Greece – H ΕΔΕΕ και ο ΣΔΕ χρηματοδότησαν από κοινού μια έρευνα που ασχολήθηκε με την επίδραση που έχει το clutter στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, η οποία καταδεικνύει παράλληλα το σαφές πλεονέκτημα του καλού δημιουργικού, όσον αφορά το ad recall.
  6. Ermis Awards και Διαφημιζόμενοι – Ο κορυφαίος θεσμός βραβείων δημιουργικότητας ανοίγει πλέον για τους διαφημιζόμενους. Η δημιουργικότητα αφορά εξίσου agencies και διαφημιζόμενους.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και την έρευνα Clients & Creativity μπορείτε να βρείτε εδώ.

Τον Ιούνιο του 2022, σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ, πραγματοποιήσαμε έρευνα  για να εξετάσουμε αν και πώς επηρεάζεται το attention του καταναλωτή σε τηλεοπτικά breaks μεγάλης διάρκειας.

Σύμφωνα με την έρευνα :

  • Η τάση της προσοχής του θεατή είναι πτωτική όσο εξελίσσεται ένα adbreak
  • Το recall των TVCs που εξετάστηκαν ήταν σημαντικά υψηλότερο όταν προβλήθηκαν στην αρχή του adbreak, μειωμένο κατά 47% μετά τα 6’ διαφημίσεων και μειωμένο κατά 59% μετά τα 12’ διαφημίσεων
  • Οι Έλληνες καταναλωτές είναι πιο αρνητικά διακείμενοι προς τη διαφήμιση σε σχέση με 20+ αγορές που εξετάστηκαν στην έρευνα Media Reactions της KANTAR

Για το θέμα της αποτελεσματικότητας των adbreaks, έχουμε ήδη ενημερώσει την ΕΙΤΗΣΕΕ, τον φορέα των τηλεοπτικών σταθμών στην Ελλάδα και αναμένουμε τις προτάσεις τους.

 

Βρείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ

Τον Μάρτιο του 2022, η WFA πραγματοποίησε τη διεθνή έρευνα “Clients & Creativity”, στην οποία πήραν μέρος 640 συμμετέχοντες από 34 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Μεταξύ των κύριων ευρημάτων της έρευνας ήταν τα εξής:

  • Το 82% των συμμετεχόντων (91% στην Ελλάδα!) συμφώνησε ότι “η δημιουργικότητα είναι η υπερδύναμη του marketing”. Ωστόσο, μόνο το 28% την αξιολόγησε ως “business critical”.
  • Το short termism (52% vs 53% EU vs 48% Global) και η κουλτούρα αποφυγής ρίσκου (48% vs 50% EU vs 51% Global) θεωρούνται οι βασικοί creative blockers τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη και διεθνώς.
  • Οι Έλληνες marketers θεωρούν (σε εξαιρετικά υψηλότερο ποσοστό από τους συναδέλφους τους στο εξωτερικό) ως κύριο εργαλείο για την ενίσχυση της δημιουργικότητας τη συνεργασία με τους κατάλληλους εξωτερικούς συνεργάτες (56% vs 36% EU & Global), ενώ η βελτίωση του briefing process (μία από τις top λύσεις σε διεθνές επίπεδο) εμφανίζει πολύ χαμηλό ποσοστό στην Ελλάδα (22% vs 46% EU vs 50% Global).
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των marketers (διεθνώς, στην Ευρώπη και στην Ελλάδα) τοποθετεί τη δουλειά του στη μέση της κλίμακας αξιολόγησης.

 

Βρείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ

Σύμφωνα με τεκμηριωμένα στοιχεία από όλο τον κόσμο, η δημιουργικότητα και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, βρίσκονται σε πτώση.

Σε μια εποχή που ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται σε περισσότερα από 10.000 μηνύματα την ημέρα και η συζήτηση για attention-based buying metrics απασχολεί ολοένα περισσότερους,  είναι προφανής η αξία της δημιουργικότητας που μπορεί να κάνει ένα μήνυμα να ξεχωρίσει έναντι του ανταγωνισμού.

Στον ΣΔΕ παρακολουθούμε διεθνώς τη συζήτηση, αναλαμβάνουμε πρωτοβουλίες, μοιραζόμαστε insights και προτείνουμε στα μέλη μας δράσεις που μπορούν να ενισχύσουν τη δημιουργική διαδικασία και να επαναφέρουν τη δημιουργικότητα στην καθημερινή μας λειτουργία και στις συνεργασίες μας, όπως courses, webinars, παρακολούθηση ομιλιών και podcasts από κορυφαίες προσωπικότητες, συμμετοχή σε έρευνες όπως η διεθνής έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων “Clients & Creativity” κλπ

Σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα που έτρεξε τον Μάρτιο του 2022, για τους διαφημιζόμενους, η δημιουργικότητα είναι η “υπερδύναμη” του marketing. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να ενισχύσουμε με κάθε τρόπο αυτή την “υπερδύναμη” απέναντι στις προκλήσεις της εποχής μας. Γιατί, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα στο marketing και στην επικοινωνία, εξασφαλίζουμε -ως brand owners- βιώσιμη ανάπτυξη για τα brands!

 

Στην ενότητα αυτή, πολλές από τις πηγές είναι προσβάσιμες από κάθε ενδιαφερόμενο. Μπορείτε να τα μοιραστείτε με τις ομάδες σας (εσωτερικές και εξωτερικές) για έμπνευση και τροφή για σκέψη.