Σύμφωνα με τεκμηριωμένα στοιχεία από όλο τον κόσμο, η δημιουργικότητα και κατά συνέπεια η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, βρίσκονται σε πτώση.

Όμως, σε μια εποχή που ο μέσος άνθρωπος εκτίθεται σε περισσότερα από 10.000 μηνύματα την ημέρα και η συζήτηση για attention-based buying metrics απασχολεί ολοένα περισσότερους,  είναι προφανής η αξία της δημιουργικότητας που μπορεί να κάνει ένα μήνυμα να ξεχωρίσει έναντι του ανταγωνισμού.

Στον ΣΔΕ παρακολουθούμε διεθνώς τη συζήτηση και προτείνουμε στα μέλη μας δράσεις που μπορούν να ενισχύσουν τη δημιουργική διαδικασία όπως webinars, παρακολούθηση ομιλιών για το θέμα από κορυφαίες προσωπικότητες, συμμετοχή σε έρευνες όπως η διεθνής έρευνα της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων “Clients & Creativity” κλπ

Σύμφωνα με την προαναφερθείσα έρευνα που έτρεξε τον Μάρτιο του 2022, για τους διαφημιζόμενους, η δημιουργικότητα είναι η “υπερδύναμη” του marketing. Για εμάς είναι πολύ σημαντικό να ενισχύσουμε με κάθε τρόπο αυτή την “υπερδύναμη” απέναντι στις προκλήσεις της εποχής μας.

Στην ενότητα αυτή συγκεντρώνουμε υλικά σχετικά με τη δημιουργικότητα, πολλά από τα οποία, λόγω της σημαντικότητας του θέματος, είναι προσβάσιμα από κάθε ενδιαφερόμενο. Μπορείτε να τα μοιραστείτε με τις ομάδες σας (εσωτερικές και εξωτερικές) για έμπνευση και τροφή για σκέψη.

Γιατί, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα στο marketing και στην επικοινωνία, εξασφαλίζουμε -ως brand owners- βιώσιμη ανάπτυξη για τα brands!