Δελτία Τύπου

Είσοδος Μελών
Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 28/03/2018


Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος
Η αγορά της επικοινωνίας αναμένει τη διευθέτηση σημαντικών θεσμικών θεμάτων μέσα στο 2018

Την Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, με απαρτία των μελών του Συνδέσμου σύμφωνα με το Καταστατικό και την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.

Πριν από την έναρξη των εργασιών της Συνέλευσης, η κ. Αγγελική Γιαννοπούλου της Carat και ο κ. Π. Καραχάλιος της Dentsu Aegis Network, έκαναν μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τα μέλη του Συνδέσμου με τίτλο «Brand Odyssey, Episode IV: “The SURVIVOR and the Beast”, στην οποία παρουσίασαν θέματα ουσίας αναφορικά με τα media στο διεθνές και ελληνικό περιβάλλον.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, χαρακτήρισε το 2017 ως μια ταραχώδη -για την επικοινωνία- χρονιά, καθώς «μεγάλος αριθμός θεσμικών θεμάτων, παλαιών και νέων, παρέμεινε σε εκκρεμότητα» και ολοκλήρωσε λέγοντας «Ελπίζω και, αυτή είναι η προσπάθειά μας στον ΣΔΕ, η αγορά της επικοινωνίας το 2018 να δει τα σημαντικά θεσμικά θέματα να διευθετούνται, για να ενισχυθεί η διαφήμιση και να επωφεληθεί η εθνική μας οικονομία από τον πολλαπλασιαστικά θετικό αντίκτυπο της συγκεκριμένης βιομηχανίας».

Στην παρουσίαση που έκανε η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε στα σημαντικότερα θεσμικά θέματα που απασχόλησαν την αγορά επικοινωνίας, ήτοι:
• H απευθείας τιμολόγηση
• Η μείωση του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων από 20% σε 5%
• Η εισφορά 2% επί της δαπάνης διαφήμισης στα ψηφιακά Μέσα
• Το πολυνομοσχέδιο για το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου»
• Η καθιέρωση ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) για όλα τα έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες, περιοδικού και ημερήσιου τύπου
• Η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες
• Η καθιέρωση ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) για όλα τα έντυπα
• Η ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με την αδειοδότηση των ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών
• Η εμφάνιση του GDPR στην agenda των εταιρειών

Η κ. Κομιώτη σημείωσε ότι και το 2017, το Digital παρέμεινε στην κορυφή της ατζέντας του Συνδέσμου και πραγματοποιήθηκε σημαντικός αριθμός δράσεων, με σημαντικότερη το 4ο Digital Session ΣΔΕ με θέμα «Transparency & Effectiveness – The new rules», όπου αναδείχθηκε η σημαντικότητα των θεμάτων viewability, ad blocking, ad fraud και brand safety.
Kορυφαία διοργάνωση του ΣΔΕ για το 2017 αποτέλεσε η 7η διοργάνωση των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της αγοράς επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017 ο ΣΔΕ, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, προχώρησε στην έκδοση του GDPR Guide for Marketers, ενός εξειδικευμένου οδηγού με πέντε σημεία-κλειδιά του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων που πρέπει να γνωρίζουν οι marketers, ενόψει της καθολικής εφαρμογής του GDPR στις 25 Μαϊου του 2018.

Η Συνέλευση ολοκληρώθηκε με την έγκριση από τα Μέλη του ΣΔΕ της Έκθεσης Πεπραγμένων για το 2017, του Οικονομικού Απολογισμού για την οικονομική χρήση που έληξε (2017), καθώς και του Προϋπολογισμού για το 2018.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 14/11/2017

4o Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness: The new rules” ή αλλιώς, από τη νιρβάνα στην αφύπνιση.

Μεγάλη συμμετοχή και έντονο ενδιαφέρον από τους διαφημιζόμενους για το φλέγον θέμα της ψηφιακής διαφάνειας.

Τη Δευτέρα 13/11/2017 πραγματοποιήθηκε το 4ο Digital Session του ΣΔΕ που σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους και υλοποιήθηκε με τη σημαντική συμβολή και συμμετοχή των Steve Chester, Director of Media, ISBA, Κωνσταντίνου Καμάρα, Chair of BοD, ΙΑΒ Europe, Οδυσσέα Ντότσικα, Founder/CEO, TailWind και Σπύρου Ζαβιτσάνου, Managing Director, The Nielsen Company Greece.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν ήταν η σχέση της ψηφιακής διαφάνειας με την αποτελεσματικότητα μιας digital καμπάνιας, όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι marketers για τα τα κρίσιμα θέματα viewability, ad fraud και brand safety, τα διαθέσιμα εργαλεία και η ανάγκη να υιοθετηθούν κοινά πρότυπα και standards, τα αποτελέσματα της έρευνας για το ad blocking στην Ελλάδα και η σημαντικότητα του digital audience measurement.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Steve Chester, keynote speaker της εκδήλωσης και ένας από τους λίγους πραγματικούς ειδήμονες σε θέματα viewability, ad fraud και brad safety στην Ευρώπη, «αν μια διαφήμιση δε γίνεται ορατή, δεν παραδίδεται μέσα σε ένα ασφαλές για τη μάρκα περιβάλλον και δεν τη βλέπουν πραγματικοί άνθρωποι, τότε δε μπορεί να είναι αποτελεσματική».

Οι παρουσιάσεις κατέληξαν σε μία σειρά από μέτρα που μπορούν να λάβουν άμεσα οι διαφημιζόμενοι, αλλά και στο συμπέρασμα ότι τα λάθος επενδεδυμένα κεφάλαια και η μείωση της αποτελεσματικότητας δεν αποτελούν απλά πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους, αλλά επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ των brands, των agencies με τα οποία συνεργάζονται και των Μέσων. Ο μοναδικός δρόμος λοιπόν είναι η διαφάνεια και η συνεργασία όλων των stakeholders, ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη του ψηφιακού κλάδου.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη Brand Operations – Associate Marketing Director, South East Europe της P&G, τη Ντέμη Καζάση CIC/ Social Media Marketing Manager The Coca-Cola Company, Central and Eastern Europe, Πάνος Μίλιας Digital Media Manager της Nestle, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ και Γιώργος Ζαλοκώστας, former Country Media Manager, Greece & Cyprus, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business & advertising.gr, της OTE Academy και του web app Conferience.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 21/11/2016

O ΣΔΕ άνοιξε δυναμικά το διάλογο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσα από το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or…leave!»

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2016, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, το συνέδριο με τίτλο «Digital Transformation: Take it or….leave!» που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος. Η αθρόα προσέλευση περισσότερων από 300 κορυφαίων στελεχών από όλο το φάσμα του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας δικαίωσε την πρωτοβουλία και επιλογή του ΣΔΕ να ανοίξει το διάλογο πάνω σε αυτό το καίριο ζήτημα το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα.
Σημαντικοί ομιλητές και panelists από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέλυσαν και ανέδειξαν πολλές πλευρές του θέματος, από την αξιοποίηση των τάσεων έως το ρόλο των μαρκών και από τις νέες προκλήσεις στην επικοινωνία έως την ανάγκη νέων δεξιοτήτων για τους οργανισμούς του μέλλοντος, καταλήγοντας ότι η ανάγκη για προσαρμογή των εταιριών είναι άμεση και επιτακτική και ο ρόλος των ανθρώπων της επικοινωνίας καθοριστικός.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει στο χώρο της επικοινωνίας η τεχνολογία και επεσήμανε τον καθοριστικό ρόλο του ΣΔΕ ως πρωτεργάτη και συντονιστή για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.

Αναλύοντας τις τέσσερις βασικότερες digital fueled τάσεις σχετικά με τους καταναλωτές για το 2017, η Victoria Loomes, Senior Trend Analyst, TrendWatching, τόνισε την ανάγκη να μελετήσουν οι επιχειρήσεις όχι μόνο τις τάσεις, αλλά κυρίως τις προσδοκίες που αυτές δημιουργούν στους καταναλωτές, προσδοκίες που πλέον διαμορφώνονται από τις νέες τεχνολογικές εμπειρίες στις οποίες εκτίθενται καθημερινά στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους, από την ψυχαγωγία έως τις online αγορές.

Στις δραστικές αλλαγές που πραγματοποιούνται σήμερα και στην επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή των brand marketers στα νέα δεδομένα αναφέρθηκε ο Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers. «Διανύουμε την εποχή του Digital Darwinism, όπου αναμένεται να επιβιώσουν όχι οι πιο μεγάλοι και δυνατοί , αλλά αυτοί που θα προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα».

«Οι μάρκες είναι δυνατές και έχουν πολύ σημαντικό ρόλο», είπε η Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, «και θα είναι εδώ για πάντα, αρκεί να έχουν πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να προσαρμοστούν έτσι ώστε να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία υψηλής ποιότητας, σχετική με τις ανάγκες του σήμερα».

«Η έρευνά μας σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό έδειξε ότι είναι κοινή πεποίθηση πως ο online & ο οffline κόσμος είναι ένας και στο ταξίδι προς την ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να ενσωματώνει αρμονικά όλες τις online & offline εμπειρίες, έχοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του» τόνισε η Σοφία Πρωτονοταρίου, Ιδρύτρια Truberries, στην παρουσίασή της.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM, αναφέρθηκε στα οκτώ βασικά βήματα που θα οδηγήσουν προς τη βελτίωση του customer experience για τη νέα εποχή του digital transformation.

Ο Σωτήρης Συρμακέζης, GM, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank Group τόνισε στην ομιλία του πως «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι προορισμός αλλά μια συνεχής διαδρομή. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμένεται να αναπτύσσεται με ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου των εταιριών είναι απολύτως απαραίτητη για την επιβίωσή τους».
«Οι εταιρίες χρειάζεται να κάνουν τολμηρές αλλαγές όσον αφορά στη μεταμόρφωση της ίδιας της δομής τους» είπε ο Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Group of Companies, «και η ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο αυτών των αλλαγών».
«Η ψηφιακή μεταμόρφωση, παρά τις τεχνολογικές παραμέτρους της, είναι εν τέλει μια ανθρώπινη υπόθεση» είπε ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe, «κι αυτό είναι πράγματι ένα αισιόδοξο μήνυμα για τον κλάδο της επικοινωνίας, γιατί ο πλούτος μας είναι οι άνθρωποι».

Το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or …leave!” εντάσσεται στις δράσεις που πραγματοποιεί ο ΣΔΕ με σκοπό το διάλογο, την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την ανάδειξη των θεμάτων του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας όπως αυτά διαμορφώνονται στη νέα ψηφιακή εποχή. Έχοντας θέσει το Digital στην κορυφή της ατζέντας του από το 2014, ο ΣΔΕ έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες όπως η δημιουργία εξειδικευμένης Ομάδας Digital ΣΔΕ, η διενέργεια των ΣΔΕ Digital Sessions, η προώθηση του αιτήματος για μέτρηση & πιστοποίηση του συνόλου της Digital αγοράς και για διαμόρφωση κώδικα δεοντολογίας στο Internet και τέλος, η υποστήριξη των σημαντικότερων συνεδρίων της αγοράς με θέμα το Digital.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 27/10/2016

3o Digital Session ΣΔΕ «Social Media reloaded: The new fundamentals»
180 συμμετοχές, συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους, trends, challenges, opportunities και juicy insights.

Ποια Social Media υπάρχουν σήμερα; Ποια κοινά τα χρησιμοποιούν; Ποια από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διαφημιστικά μέσα; Πού πρέπει να εστιάζουμε όταν «τρέχουμε» καμπάνιες στα Social Media; Ποιο είναι το κόστος κάθε πλατφόρμας; Πώς μπορούμε να το μειώσουμε; Πώς μπορούμε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί; Ποια KPIs έχουν πραγματικά σημασία; Υπάρχουν εργαλεία και τρόποι να αποδείξουμε ότι οι ενέργειές μας στα social media μπορούν να συνδεθούν με brand και business αποτελέσματα; Αd blocking και viewability, social commerce, real-time marketing, messenger/chat apps και augmented reality: Τι γίνεται με αυτά τα τόσο hot θέματα σήμερα;

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από τη σκοπιά των διαφημιζομένων έδωσε η Ομάδα Digital του ΣΔΕ (Βάσω Μαργέλου, Όμιλος Εταιριών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας, Nestle, Γιώργος Ζαλοκώστας, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER, Μαριάνα Κορδοπάτη, Procter & Gamble, Ντέμη Καζάση, The Coca-Cola Company), σε συνεργασία με τους Γιώργο Βαρέλογλου, isobar & iProspect, Παναγιώτη Αθανάσαινα, The Coca-Cola Company, Sylwia Barthel de Weydenthal, Facebook/Instagram, κατά τη διάρκεια του 3ου Digital Session του ΣΔΕ με θέμα «Social Media reloaded: The new fundamentals» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016 με 180 συμμετέχοντες.

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy, χορηγός επικοινωνίας η Direction Εκδοτική, ενώ οι ερωτήσεις τέθηκαν μέσω του interactive web app Conferience.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 23/03/2016

2o Digital Session ΣΔΕ: «Brands on the move!»
Μεγάλη συμμετοχή, εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους διαφημιζόμενους.

Με συμμετοχή 110 στελεχών διαφημιζόμενων εταιρειών πραγματοποιήθηκε το 2o Digital Session του ΣΔΕ με θέμα το mobile, την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.
Το session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των Iab Europe, Isobar και iProspect. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στο mobile σήμερα.
Πιο αναλυτικά, στην πρώτη ενότητα παρουσιάστηκαν διεθνή στοιχεία για τη δαπάνη και τις τάσεις στο mobile. Στη δεύτερη ενότητα, έγινε μία ολιστική προσέγγιση του mobile και αναλύθηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία ακόμα οθόνη, καθώς και οι αλλαγές που έχουν επέλθει στο marketing των διαφημιζομένων λόγω της εστίασης στο mobile. Συζητήθηκαν επίσης εναλλακτικά ενδιαφέροντα media formats για mobile και οι στόχοι που το καθένα από αυτά εξυπηρετεί. Ακόμα, τέθηκαν βασικοί κανόνες δημιουργικού σε mobile περιβάλλον και παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες καμπάνιες.

Στο τέλος της συνάντησης συζητήθηκαν οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες και συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μέσω του interactive web app Conferience.

Στη συνάντηση, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Open Doors του ΣΔΕ, συμμετείχαν φοιτητές συνεργαζόμενων πανεπιστημίων και εκπρόσωποι συνεργαζόμενων ΜΚΟ.

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy και χορηγός επικοινωνίας η Direction Εκδοτική. Τα παγωτά προσέφερε η Nestle.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 09/07/2015

Tην Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος.

Από τις αρχαιρεσίες ανεδείχθη το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου για τη χρονική περίοδο από 08.07.2015 έως 31.12.2016, το οποίο συστάθηκε σε σώμα.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γρηγόρης Αντωνιάδης ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS AE

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Χάρης Κονίνης OTE-COSMOTE AE

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γιάννης Αθανασιάδης COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ ΑΕ

ΤΑΜΙΑΣ
Υβέτ Κοσμετάτου VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ AEΕ

ΜΕΛΗ
Άντζελα Κοτρότσου ARLA FOODS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΒΕ
Γιώργος Καραμπέτσος COLGATE PALMOLIVE ΕΠΕ
Κώστας Σταματάκης DIXONS SOUTH EAST EUROPE AEBE
Κατερίνα Βλάχου MONDELEZ INTERNATIONAL
Κατερίνα Τσιβούρα NESTLE HELLAS AE
Μαρία Γιαννακοπούλου ΟPTIMA AE
Ελένη Παπαδημητρίου PROCTER & GAMBLE HELLAS EΠΕ

Ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, επανεκλεγείς Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχάρη τα μέλη που εξελέγησαν στο Διοικητικό Συμβούλιο και δήλωσε τα ακόλουθα:
“Ο ΣΔΕ, με τη σημερινή Γενική Συνέλευσή του, επανεπιβεβαιώνει τη μαζικότητα και ενότητα των μελών του γύρω από τα κρίσιμα θέματα του κλάδου της επικοινωνίας.
Θέματα με σημαντικές επιπτώσεις σε όλους τους stakeholders, που απειλούν να ανατρέψουν το ισχύον μοντέλο λειτουργίας της αγοράς, προσθέτουν νέους φόρους στους ήδη υπάρχοντες και εντείνουν τα αδιέξοδα.
Η κρισιμότητα της συγκυρίας που βιώνουμε είναι αδιαμφισβήτητη. Μας περιμένει πολύ σκληρή δουλειά για να συνεχίσουμε να προασπιζόμαστε την σημασία της επικοινωνίας για τις μάρκες και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών κονδυλίων, μέσα σε ένα πλαίσιο ορθών αξιών και πρακτικών.
Είμαστε ευτυχείς που, 37 χρόνια από την ίδρυσή του, ο ΣΔΕ εξακολουθεί να αντλεί από τα μέλη του τη δύναμη και το κύρος που χρειάζεται ως θεσμικός συνομιλητής στην αγορά επικοινωνίας.
Καλούμε όλους τους διαφημιζόμενους, μικρούς και μεγάλους, σε συσπείρωση, για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις συνεχιζόμενες προκλήσεις”.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 07/08/2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΙΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Ο ΣΔΕ, με 94 εταιρείες-μέλη, οι οποίες κάθε χρόνο επενδύουν στα ΜΜΕ το 80% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα, εκφράζει την έντονη αντίθεσή του για την αιφνιδιαστική κατάθεση και ψήφιση ρυθμιστικών διατάξεων που αφορούν στη διαφημιστική αγορά και οι οποίες εντάχθηκαν σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που ψηφίστηκε από το θερινό τμήμα της Βουλής την Τρίτη 5/8/2014.

Ο ΣΔΕ ενημερώθηκε αναφορικά με την τροπολογία μέσω δημοσιευμάτων των ηλεκτρονικών ΜΜΕ μία μόλις εργάσιμη ημέρα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Ο ΣΔΕ πιστεύει ότι η τακτική του αιφνιδιασμού της αγοράς επικοινωνίας, όπως άλλωστε και η λήψη αποφάσεων που ανατρέπουν το ισχύον κάθε φορά μοντέλο λειτουργίας της αγοράς, ερήμην των ενδιαφερομένων μερών, δεν προάγει τη λήψη των βέλτιστων αποφάσεων και επαναλαμβάνει την πάγια θέση του αναφορικά με την αναγκαιότητα ουσιαστικού και εποικοδομητικού διαλόγου, στον οποίο να συμμετέχουν τόσο οι διαφημιζόμενοι, όσο και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, με σκοπό τη βέλτιστη λειτουργία της αγοράς.

Αναφορικά με τις υιοθετηθείσες ρυθμιστικές διατάξεις, ο ΣΔΕ επιφυλάσσεται και θα επανέλθει.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 13/12/2012

Μετά από 20 χρόνια, η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Καίτη Πετροπούλου, παραδίδει τη σκυτάλη.

Επίκαιρα

OCT 05 2018
Εκδηλώσεις

Sustainability Forum 2018

October 05 2018
OCT 19 2018
Εκδηλώσεις

2o Breakfast Session ΣΔΕ

October 19 2018
NOV 27 2018
Εκπαίδευση

5ο Digital Session ΣΔΕ

November 27 2018
Kraft-Europe

Mέλη