Την Τετάρτη 29/5/24, σε μία διαφορετική εκδήλωση στον κινηματογράφο Δαναό, πραγματοποιήθηκε, παρουσία των συντελεστών, ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ Unclickable, παραγωγής Neda Film.

Το ντοκιμαντέρ ασχολείται με την ψηφιακή διαφημιστική απάτη (ad fraud), η οποία αποτελεί σοβαρό και υπαρκτό κίνδυνο για τα brands, καθώς τροφοδοτείται κυρίως μέσω bots και ψευδών ad inventory. Εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 60-80δις δολάρια παγκοσμίως, αποτελώντας τη δεύτερη πηγή εσόδων για τις ομάδες οργανωμένου εγκλήματος μετά το εμπόριο ναρκωτικών.

Ο ΣΔΕ ασχολείται με το θέμα του adfraud ήδη από το 2019. Η αρχή έγινε με τη διοργάνωση δύο Digital Sessions που ήταν ειδικά αφιερωμένα στο Global Media Charter της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων και με την έκδοση εξειδικευμένων Blueprints, με απλές οδηγίες για τους διαφημιζόμενους, τόσο για το ad_fraud όσο και το brand_safety. Η ενασχόληση με θέματα Digital και Societal Safety συνεχίζεται μέχρι σήμερα με τη διοργάνωση webinars, την αποστολή Οδηγών, newsletters και άλλων ενημερώσεων.

O ΣΔΕ πρωτοστατεί στον αγώνα για ασφαλέστερο διαδίκτυο, αξιολογώντας τα θέματα που σχετίζονται με Digital και Societal Safety ως μείζονος σημασίας για την κοινωνία και τη βιωσιμότητα του κλάδου της επικοινωνίας. Στο πλαίσιο αυτό  είναι από το 2021 μέλος της Global Alliance for Responsible Media (GARM), που ιδρύθηκε από την WFA με στόχο την αντιμετώπιση των προκλήσεων που δημιουργούνται από την ύπαρξη επιβλαβούς περιεχομένου, ρητορικής μίσους, fake news κ.α., στις ψηφιακές πλατφόρμες.

Την προβολή ακολούθησε Q&A Session το οποίο συντόνισε η Μαριάνα Κορδοπάτη, Αντιπρόεδρος ΔΣ ΣΔΕ.

Ο νέος Οδηγός της GARM  “Safe & Suitable Innovation Guide Assessing brand safety and suitability concerns for Generative AI + the Metaverse” δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να πλοηγηθούν στο Generative AI και στο Metaverse, τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες στα ψηφιακά Μέσα και να αξιολογήσουν την ασφάλεια και την καταλληλότητά τους για το εκάστοτε brand. Aν ενδιαφέρεστε για τον Οδηγό και δεν είστε μέλος του ΣΔΕ, επικοινωνήστε μαζί μας: Ματίνα Σγαρδέλη, matina.sgardeli@sde.gr 

O νέος Οδηγός της GARM Action Guide to Reduce Media Greenhouse Gas Emissions σηματοδοτεί τη διεύρυνση του αρχικού σκοπού της GARM για την επιτάχυνση των απαιτούμενων αλλαγών σε θέματα media sustainability και περιλαμβάνει 10 τρόπους οικειοθελούς μείωσης των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου που προκαλούνται από τα media. Αν ενδιαφέρεστε για τον Οδηγό και δεν είστε μέλος του ΣΔΕ, επικοινωνήστε μαζί μας: Ματίνα Σγαρδέλη, matina.sgardeli@sde.gr

Το Global Media Charter 3.0 της WFA αντικατοπτρίζει τις προτεραιότητες των global media leaders για το 2023. Ο άξονας 3 αναφέρεται στα θέματα Responsibility & Society. Διαβάστε περισσότερα εδώ και δείτε ένα σύντομο video εδώ.

Το Brand Safety Floor & Suitability Framework  δημιουργήθηκε στο πλαίσιο δράσης της GARM για τη διαφύλαξη του digital οικοσυστήματος ενάντια στο επιβλαβές περιεχόμενο το οποίο απειλεί τα digital media και την επαφή των brands με τον καταναλωτή.  Για την αντιμετώπιση αυτής της πρόκλησης είναι σημαντική η καταγραφή του πώς θα ορίζεται παγκοσμίως το ασφαλές και το επιβλαβές περιεχόμενο στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας συνεπή και κατανοητή γλώσσα. Στο Βrand Safety Floor περιγράφεται το περιεχόμενο που θεωρείται ακατάλληλο για διαφήμιση και στο Suitability Framework περιγράφονται 11 κατηγορίες ευαίσθητου περιεχομένου που θεωρείται κατάλληλο για διαφήμιση, με την υποστήριξη ενισχυμένων ελέγχων

Στo 7ο Digital Session ΣΔΕ που πραγματοποιήσαμε στις 25 Σεπτεμβρίου 2019 αποκλειστικά για τα μέλη μας, αναλύθηκε, μεταξύ άλλων, η αρχή Νο2 του Global Media Charter και τα βήματα που πρέπει να κάνουν οι διαφημιζόμενοι για την αυστηρή προστασία της ασφάλειας της μάρκας. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήσαμε αντίστοιχο εξειδικευμένο Brand Safety Blueprint

Το 2019 αφιερώσαμε τη χρονιά στο  Global Media Charter, τον Παγκόσμιο Χάρτη για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα / προβλήματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως και ορίζονται 7 αρχές για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος. Η αρχή Νο 2 αφορά στο Brand Safety.

 

Μετά από δύο χρόνια ενασχόλησης με το Brand Safety, ο ΣΔΕ έγινε επίσημο μέλος της Global-alliance-for-responsible-media (GARM). Αναλαμβάνουμε έτσι ακόμα πιο ενεργό ρόλο για ασφάλεια στο διαδίκτυο και responsible media, μέσω της προώθησης και διάδοσης του έργου της GARM στην Ελλάδα! Βρείτε εδώ το σχετικό Δελτίο Τύπου.

Το Digital Safety ξεπερνά το στενό πλαίσιο του Brand Safety, της προστασίας δηλαδή των μαρκών από το να βρεθεί η επικοινωνία τους δίπλα σε επιβλαβές περιεχόμενο και να πληγεί η φήμη τους. Το Digital Safety αφορά και στο Societal Safety, στην προστασία δηλαδή των χρηστών από επιβλαβές περιεχόμενο. Η ψηφιακή επικοινωνία και το e-commerce συνδέουν πλέον ολόκληρο τον πλανήτη με τρόπο μοναδικό και πολύτιμο, ενώ, η πανδημία του COVID-19 δημιούργησε ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις.

Το Digital Safety αποτελεί παγκόσμια προτεραιότητα και η GARM αποτελεί εμβληματικό πρόγραμμα του World Economic Forum και πιο συγκεκριμένα, της πλατφόρμας Shaping-the-future-of-media-entertainment-and-sport. Στον ΣΔΕ πιστεύουμε ακράδαντα ότι η βελτίωση της ασφάλειας στο διαδίκτυο προστατεύει τα brands, τους καταναλωτές, την κοινωνία και την ίδια τη βιομηχανία των Μέσων.

 

Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει:

  • Το 2019 αφιερώσαμε τη χρονιά στο  Global Media Charter, τον Παγκόσμιο Χάρτη για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα / προβλήματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως και ορίζονται 7 αρχές για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος. Η αρχή Νο 2 αφορά στο Brand Safety.
  • Στo 7ο Digital Session ΣΔΕπου πραγματοποιήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 2019 αποκλειστικά για τα μέλη μας, αναλύθηκε, μεταξύ άλλων, η αρχή Νο2 του Global Media Charter και τα βήματα που πρέπει να κάνουν οι διαφημιζόμενοι για την αυστηρή προστασία της ασφάλειας της μάρκας.
  • Δημιουργήσαμε αντίστοιχο εξειδικευμένο Brand Safety Blueprint
  • Μοιραστήκαμε με τα μέλη μας τοBrand Safety Floor & Suitability Framework της GARM. Στο Βrand Safety Floor περιγράφεται το περιεχόμενο που θεωρείται ακατάλληλο για διαφήμιση και στο Sustainability Framework περιγράφονται 11 κατηγορίες ευαίσθητου περιεχομένου που θεωρείται κατάλληλο για διαφήμιση, με την υποστήριξη ενισχυμένων ελέγχων.
  • Δώσαμε αιγίδα στο  Brand Safety Conference που διοργάνωσε το Marketing Week στις 19 Μαρτίου 2021. Η κ. Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής του Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ και μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, εκπροσώπησε τον ΣΔΕ με χαιρετισμό και συμμετοχή σε συζήτηση.
  • Μοιραστήκαμε με τα μέλη μας το Global Media Charter 3.0της WFA που αντικατοπτρίζει τις προτεραιότητες των global media leaders για το 2023. Ο άξονας 3 αναφέρεται στα θέματα Responsibility & Society. Διαβάστε περισσότερα εδώ 
  • Μοιραστήκαμε με τα μέλη μας τον νέο Οδηγό της GARM“Action Guide to Reduce Media Greenhouse Gas Emissions”. O Οδηγός σηματοδοτεί τη διεύρυνση του αρχικού σκοπού της GARM για την επιτάχυνση των απαιτούμενων αλλαγών σε θέματα media sustainability και περιλαμβάνει 10 τρόπους οικειοθελούς μείωσης των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου που προκαλούνται από τα media. Αν ενδιαφέρεστε για τον Οδηγό και δεν είστε μέλος του ΣΔΕ, επικοινωνήστε μαζί μας: Ματίνα Σγαρδέλη, matina.sgardeli@sde.gr
  • Μοιραστήκαμε με τα μέλη μας τον νέο Οδηγό της GARM “Safe & SuitableInnovation GuideAssessing brand safety and suitability concerns for Generative AI + the Metaverse που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να πλοηγηθούν στο Generative AI και στο Metaverse, τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες στα ψηφιακά Μέσα και να αξιολογήσουν την ασφάλεια και την καταλληλότητά τους για το εκάστοτε brand. Aν ενδιαφέρεστε για τον Οδηγό και δεν είστε μέλος του ΣΔΕ, επικοινωνήστε μαζί μας: matina.sgardeli@sde.gr, κα Ματίνα Σγαρδέλη.
  • Την Τετάρτη 29/5/24, διοργανώσαμε για τα μέλη μας ειδική προβολή του ντοκιμαντέρ Unclickable, παραγωγής Neda Film, παρουσία των συντελεστών. Το ντοκιμαντέρ ασχολείται με την ψηφιακή διαφημιστική απάτη (ad fraud), η οποία αποτελεί σοβαρό και υπαρκτό κίνδυνο για τα brands.