Μεγαλώνει το WFA Planet Pledge στην Ελλάδα ! Επτά σημαντικές εταιρείες, οι ARLA, IKEA, DANONE, ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, MASTERCARD, PEPSICO & UNILEVER  δεσμεύτηκαν να υποστηρίξουν την παγκόσμια αυτή πρωτοβουλία και να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του marketing για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Ο ΣΔΕ καλεί όλες τις εταιρείες να γίνουν #partoftheplan

Το Planet Pledge της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA) έχει στόχο να γίνει το marketing κινητήρια δύναμη για την αντιμετώπιση των μεγάλων περιβαλλοντικών θεμάτων που αντιμετωπίζει ο πλανήτης. Ο ΣΔΕ, επίσημος partner του Planet Pledge στην Ελλάδα από το 2021, καλεί όλες τις εταιρείες να συμμετάσχουν. Γιατί μόνο όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε την ουσιαστική αλλαγή!

Μέσω της πρωτοβουλίας, οι εθνικοί σύνδεσμοι διαφημιζομένων (partners) και οι εταιρείες (signatories και υποστηρικτές) που συμμετέχουν στο Planet Pledge δεσμεύονται να σχεδιάζουν και να προωθούν ενέργειες που βοηθούν στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που ορίζουν οι Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs) του ΟΗΕ.

Οι εταιρείες καλούνται να αξιοποιήσουν τη δύναμη του marketing για να φέρουν αλλαγή, τόσο εσωτερικά, όσο και στους καταναλωτές. Οι εθνικοί σύνδεσμοι από την πλευρά τους, καλούνται να προωθήσουν το πλάνο στις εγχώριες επιχειρήσεις, να μοιραστούν την παγκόσμια γνώση με τους marketers που επιθυμούν να οδηγήσουν τις εξελίξεις σε θέματα βιωσιμότητας και να τους στηρίξουν σε αυτό. Διαβάστε εδώ τη σχετική ανακοίνωση της WFA.

Σήμερα, στο Planet Pledge συμμετέχουν 30 διεθνή brands και 27 Εθνικοί Σύνδεσμοι σε όλο τον κόσμο. Από τις εταιρείες ζητείται να δράσουν σε 4 τομείς:

Να δεσμευτούν σε κάποιο από τα προγράμματα της παγκόσμιας καμπάνιας Race to Zero των Ηνωμένων Εθνών και να ενθαρρύνουν και τους συνεργάτες τους να κάνουν το ίδιο.
Να ενισχύσουν την ικανότητα των τμημάτων marketing να ηγηθούν της προσπάθειας αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής, προσφέροντας εργαλεία και καθοδήγηση και στις ομάδες τους και στα συνεργαζόμενα agencies.
Να αξιοποιήσουν τη δύναμη της επικοινωνίας και του marketing, για να βοηθήσουν τους καταναλωτές να αναπτύξουν πιο βιώσιμη συμπεριφορά.
Να ενισχύσουν τη δημιουργία ενός αξιόπιστου επικοινωνιακού  περιβάλλοντος, όπου οι ισχυρισμοί περί βιωσιμότητας θα είναι τεκμηριωμένοι και τα μηνύματα θα εμπνέουν εμπιστοσύνη στους καταναλωτές.

Μάθετε περισσότερα για το Planet Pledge εδώ και επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε πώς μπορείτε και εσείς να γίνετε #partoftheplan.

Μάθετε περισσότερα για τις δράσεις και πρωτοβουλίες που έχουμε αναλάβει από το 2019 εδώ