Magna Global advertising revenue forecasts – June 2017
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Magna Global του Ομίλου της IPG Mediabrands, όπως καταγράφονται στο report του Ιουνίου 2017, αναμένεται επιβράδυνση της ανάπτυξης της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς (+3,7% $505 δις), κυρίως λόγω έλλειψης αθλητικών γεγονότων παγκόσμιας εμβέλειας.
Η ανάπτυξη στα ψηφιακά μέσα εκτιμάται στο 14%, ενώ αναμένεται η παραδοσιακή τηλεόραση να περάσει στη δεύτερη θέση όσον αφορά στη διαφημιστική απορρόφηση. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 54% των διαφημιστικών εσόδων των ψηφιακών μέσων προέρχονται από impressions και clicks σε κινητές συσκευές.
Η Ελληνική διαφημιστική αγορά το 2017 προβλέπεται ελαφρώς αυξητική (+2%) σε σχέση με το 2016 – μια χρονιά που εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών του 2015 παρουσίασε υψηλότερη ανάπτυξη (6,4%). Και στην Ελλάδα, τα ψηφιακά μέσα είναι σε ανοδική πορεία. Το display εξακολουθεί να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών εσόδων, όμως ο ρυθμός ανάπτυξης είναι πολύ υψηλότερος σε video & social advertising.