Skip to content
- 30 Νοεμβρίου 2022 Inflation equals innovation
- 30 Νοεμβρίου 2022 Understanding data ethics in practice
- 29 Νοεμβρίου 2022 The International Knowledge Exchange on Audience Measurement
- 29 Νοεμβρίου 2022 What makes clients attractive to agencies?
- 28 Νοεμβρίου 2022 Food Marketing & Children. What next for advertising self-regulation?
- 22 Νοεμβρίου 2022 Update on Google’s Privacy Sandbox
- 16 Νοεμβρίου 2022 The Economist’s predictive look to 2023 with Tom Standage
- 16 Νοεμβρίου 2022 Programmatic Supply-Chain Solutions
- 27 Οκτωβρίου 2022 Putting attention to work
- 25 Οκτωβρίου 2022 E-commerce content creation – setting up for success
- 18 Οκτωβρίου 2022 An update on Google’s Privacy Sandbox
- 5 Οκτωβρίου 2022 How do you translate happiness into brand success?
- 4 Οκτωβρίου 2022 Cannes Deconstructed
- 3 Οκτωβρίου 2022 Inclusive Marketing – Why representation matters to your customers and your brand | Book launch
- 29 Σεπτεμβρίου 2022 Consumer insights through a diversity and inclusion lens
- 27 Σεπτεμβρίου 2022 Go faster with less
- 6 & 7 Σεπτεμβρίου 2022 Clients & Creativity
- 6 Ιουλίου 2022 The rise of freelance talent
- 8 Ιουνίου 2022 Counting the (Carbon) Cost
- 25 Μάϊου 2022 Spotlight: Tackling Responsible Media
- 19 Μάϊου 2022 Effective financial management – a focus on Marketing Activation
- 17 Μάϊου 2022 Spotlight: Effective Financial Management – a focus on influencer marketing, PR and social
- 4 Μάϊου 2022 Spotlight: A brand’s guide to retail media
- 2 Μαρτίου 2022 Preparing for digital media’s privacy-first future
- 9 Φεβρουαρίου 2022 Navigating global media demand and pricing – 2022, 2023 & beyond with guest: Mark Gallagher (Omnicom Media Group)
- 3 Φεβρουαρίου 2022 The Media Shift with guest: Mark Holden (PHD)
- 31 Ιανουαρίου 2022: ΣΔΕ & Kantar για την Ισότιμη Ένταξη και τη Διαφορετικότητα στην Ελλάδα
- 27 Ιανουαρίου 2022 Webinar Spotlight: Shift – A Marketing Re-think
- 24 Ιανουαρίου 2022 Diversity & Representation – Ensuring Media & Advertising Supports Inclusion
- 20 Ιανουαρίου 2022 Webinar: IARD Digital Guiding Principles
- 20 Ιανουαρίου 2022 Spotlight: The Rise of Chinese brands – Why is it important for businesses in and outside of China
- 18 Ιανουαρίου 2022 Spotlight: Marketing in the Metaverse
- 13 Iανουαρίου 2022 Spotlight: Sustainable storytelling – what are you scared of?
Go to Top