Η Conny Braams, Global Marketer of the Year 2021

Global Marketer of the Year 2021 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων και το The Drum ανακηρύχθηκε η Conny Braams, Chief Digital & Commercial Officer της UNILEVER από τον Ιανουάριο 2020.

“Το impact της Conny ήταν άμεσο και μάλιστα, κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες. Απέδειξε πώς το μάρκετινγκ, όταν γίνεται με ενσυναίσθηση, μπορεί να συνεισφέρει στην επίλυση των προκλήσεων των καταναλωτών και να διασφαλίσει ότι τα brands εστιάζουν στην παροχή όχι μόνο αξίας, αλλά και αξιών. Η Conny επέδειξε πραγματική ηγεσία και είναι ένας άξια νικήτρια αυτού του βραβείου”, δήλωσε ο Raja Rajamannar, Πρόεδρος της WFA & Chief Marketing and Communications Officer της Mastercard.

H ίδια η Conny Braams δήλωσε μεταξύ άλλων “… Αυτή η νίκη είναι μια υπέροχη αναγνώριση και φυσικά, αυτό το βραβείο δεν αφορά εμένα αλλά την εξαιρετική κοινότητα marketing της Unilever, που εξελίσσει τα brands μας, τροφοδοτούμενη από purpose, καινοτομία και δημιουργικότητα”.

 

Ο Marc Pritchard, Global Marketer of the Year 2020

Global Marketer of the Year 2020 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων ανακηρύχθηκε ο Marc Pritchard, Chief Brand Officer της P&G. «O Marc ηγείται του κλάδου μας εδώ και πολλά χρόνια και αυτή η διάκριση του αξίζει απόλυτα. Είναι εκείνος που έθεσε τα standards για το πώς το marketing μπορεί να οδηγήσει τόσο την κοινωνική αλλαγή όσο και την επιχειρηματική επιτυχία. Με αυτόν τον τρόπο, ενέπνευσε μια ολόκληρη βιομηχανία να βελτιωθεί», δήλωσε ο Raja Rajamannar, Πρόεδρος της WFA & Chief Marketing and Communications Officer της Mastercard. O ίδιος ο Μ. Pritchard είπε ότι «H διάκριση αυτή αφορά τους brand builders της P&G σε όλο τον κόσμο. Είναι τιμή μου να εκπροσωπώ την καταπληκτική δουλειά που έκαναν το 2020».

Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal  αναδείχθηκε Global Marketer of the year 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).
Ηγήθηκε του ψηφιακού μετασχηματισμού της L’Oréal, ο οποίος – μεταξύ άλλων – επιτάχυνε το ηλεκτρονικό εμπόριο που για το 2019, αντιπροσώπευσε σχεδόν το 16% του business.
Μιλώντας σχετικά με τον S. Loerke, CEO της WFA, δήλωσε ότι νιώθει ταπεινή, ευγνώμων και αποδέκτης μιας τεράστιας τιμής. Αισθάνεται ότι στο πρόσωπό της αναγνωρίζονται όλα τα outsider όπως εκείνη και ότι η διάκρισή της είναι μια όμορφη ιστορία ποικιλομορφίας και η απόδειξη ότι μία διαφορετική ματιά στον τρόπο που λειτουργεί μία επιχείρηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά.