Skip to content
- 11 Δεκεμβρίου 2024 The World Ahead 2025 with Tom Standage
- 26 Νοεμβρίου 2024 Internationalising Media Agency Contracts
- 20 Νοεμβρίου 2024 3rd Party Cookies live on… but not for long!
- 20 Νοεμβρίου 2024 Reflections on 2024: Inclusion, Innovation, and the Future of Marketing
- 14 Νοεμβρίου 2024 The Future of Media Agency Remuneration
- 29 Οκτωβρίου 2024 Evolving from a focus on roles to a skill-centric talent model
- 23 Ιουλίου 2024 Creative Effectiveness webinar with Orlando Wood
- 18 Ιουλίου 2024 The Secrets Behind Ideas that Work (Effie Hellas Awards 2024)
- 9 Ιουλίου 2024 Uncovering agency use of generative AI
- 26 Ιουνίου 2024 A Mid-Year Agency Roundup: Beyond the Surface
- 29 Μαΐου 2024 Βothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments
- 24 Απριλίου 2024 Democratisation of Virtual Production
- 16 Απριλίου 2024 BACKLASH with Creative Equals – Building inclusive campaign strategies
- 3 Απριλίου 2024 Creative briefing – using AI to stoke EI
- 21 Φεβρουαρίου 2024 Housekeeping: In-house agency trends and challenges
- 15 Φεβρουαρίου 2024 ANA Programmatic Media Supply Chain Study
- 14 Φεβρουαρίου 2024 Creative briefing – using AI to stoke EI
- 13 Φεβρουαρίου 2024 Creative Production & The Economic Climate
- 6 & 8 Φεβρουαρίου 2024 The Evolution of Sponsorship (2 sessions)
- 25 Ιανουαρίου 2024 Search Engine Optimisation (SEO)
Go to Top