• 11 Δεκεμβρίου 2024 The World Ahead 2025 with Tom Standage
  • 26 Νοεμβρίου 2024  Internationalising Media Agency Contracts
  • 20 Νοεμβρίου 2024  3rd Party Cookies live on… but not for long!
  • 20 Νοεμβρίου 2024 Reflections on 2024: Inclusion, Innovation, and the Future of Marketing
  • 14 Νοεμβρίου 2024  The Future of Media Agency Remuneration
  • 29 Οκτωβρίου 2024 Evolving from a focus on roles to a skill-centric talent model
  • 23 Ιουλίου 2024 Creative Effectiveness webinar with Orlando Wood
  • 18 Ιουλίου 2024 The Secrets Behind Ideas that Work (Effie Hellas Awards 2024)
  • 9 Ιουλίου 2024 Uncovering agency use of generative AI
  • 26 Ιουνίου 2024 A Mid-Year Agency Roundup: Beyond the Surface
  • 29 Μαΐου 2024  Βothism – efficiency & effectiveness to drive performance in marketing departments
  • 24 Απριλίου 2024  Democratisation of Virtual Production
  • 16 Απριλίου 2024  BACKLASH with Creative Equals – Building inclusive campaign strategies
  • 3 Απριλίου 2024  Creative briefing – using AI to stoke EI
  • 21 Φεβρουαρίου 2024 Housekeeping: In-house agency trends and challenges
  • 15 Φεβρουαρίου 2024 ANA Programmatic Media Supply Chain Study
  • 14 Φεβρουαρίου 2024 Creative briefing – using AI to stoke EI
  • 13 Φεβρουαρίου 2024  Creative Production & The Economic Climate
  • 6 & 8 Φεβρουαρίου 2024  The Evolution of Sponsorship (2 sessions)
  • 25 Ιανουαρίου 2024  Search Engine Optimisation (SEO)