Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal  αναδείχθηκε Global Marketer of the year 2019 από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).
Ηγήθηκε του ψηφιακού μετασχηματισμού της L’Oréal, ο οποίος – μεταξύ άλλων – επιτάχυνε το ηλεκτρονικό εμπόριο που για το 2019, αντιπροσώπευσε σχεδόν το 16% του business.
Μιλώντας σχετικά με τον S. Loerke, CEO της WFA, δήλωσε ότι νιώθει ταπεινή, ευγνώμων και αποδέκτης μιας τεράστιας τιμής. Αισθάνεται ότι στο πρόσωπό της αναγνωρίζονται όλα τα outsider όπως εκείνη και ότι η διάκρισή της είναι μια όμορφη ιστορία ποικιλομορφίας και η απόδειξη ότι μία διαφορετική ματιά στον τρόπο που λειτουργεί μία επιχείρηση μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά.