Η «Pitch Smart» είναι η παγκόσμια μελέτη της MediaSense σχετικά με το πώς μπορούν να βελτιωθούν οι τρέχουσες πρακτικές στα media specs και πώς μπορούν να αλλάξουν τα κριτήρια αξιολόγησης που χρησιμοποιούνται για την τελική επιλογή.
Διαβάστε εδώ τον -πρώτο στο είδος του- Οδηγό που σχεδιάστηκε από την WFA για να βοηθήσει τις εταιρείες, ώστε οι περιβαλλοντικοί ισχυρισμοί στην επικοινωνία τους να είναι αξιόπιστοι, τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τις ρυθμιστικές αρχές.
Ο Οδηγός που δημιουργήθηκε με αφορμή την πρωτοβουλία Planet Pledge της WFA αλλά και την εντατική ενασχόληση της Ε.Ε. με το θέμα των “πράσινων” ισχυρισμών στην επικοινωνία, περιλαμβάνει 6 βασικές αρχές αποφυγής του greenwashing και case studies από καμπάνιες του εξωτερικού.
O ΣΔΕ είναι επίσημος υποστηρικτής του Planet Pledge από το 2021.