Στις 19 Οκτωβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε το 2o Breakfast Session ΣΔΕ.
Σε αυτή τη συνάντηση, επιλέξαμε να συζητήσουμε για μη χρηματοοικονομικά δεδομένα και το σημαντικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν για τις εταιρίες και για responsible business.
Ο κ. Μιχάλης Σπανός, CEO του Global Sustain Group, μίλησε για τη νομική υποχρέωση των εταιρειών για δημοσιοποίηση μη χρηματοοικονομικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Ν. 4403/2016. Με μεγάλη σαφήνεια εξήγησε τα ποιοι, πώς και τι, αλλά κυρίως, εξήγησε γιατί η νομική αυτή υποχρέωση αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για κάθε εταιρία.
Στο δεύτερο μέρος του session η κ. Annick Boyen, Vice President της Unilever Ευρώπης για θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, Επικοινωνίας και Εξωτερικών υποθέσεων, μίλησε για το “Power of purpose”. Οι συμμετέχοντες – περισσότεροι από 30 εκπρόσωποι διαφημιζόμενων – είχαν την ευκαιρία να μάθουν για το sustainable plan της Unilever, μιας εταιρίας που αποτελεί παγκόσμιο παράδειγμα, καθώς έχει επιτύχει να «χτίσει» μάρκες με purpose, και τα sustainable brands πλέον συνεισφέρουν το 70% στο growth της εταιρίας.
Ήταν μία συνάντηση σε χαλαρό και φιλικό κλίμα που έδωσε την ευκαιρία σε όσους συμμετείχαν να ενημερωθούν, να λύσουν απορίες και να ανταλλάξουν απόψεις.
Τα Breakfast Sessions ΣΔΕ είναι μία νέα πρωτοβουλία που σκοπό έχει να αναδείξει σημαντικά για τους διαφημιζόμενους θέματα, τοπικά ή διεθνή, συμβάλλοντας ώστε η επικοινωνία στη χώρα μας να κάνει σταθερά βήματα μπροστά.
Tο 2ο Breakfast Session ΣΔΕ είναι μια πρωινή συνάντηση εργασίας που θα πραγματοποιηθεί με προσκεκλημένους ομιλητές τον κ. Μιχάλη Σπανό, Διευθύνοντα Σύμβουλο του Global Sustain Group και την κ. Annick Boyen, Vice President Unilever για θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, Επικοινωνίας και Εξωτερικών Υποθέσεων στην Ευρώπη.
Στη δεύτερη αυτή συνάντηση, θα μας απασχολήσουν δύο σημαντικά θέματα. Το πρώτο θέμα αφορά στις απαιτήσεις του νέου κανονιστικού σχεδίου που επιτάσσει τη δημοσίευση μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών στις διαχειριστικές εκθέσεις των Διοικητικών Συμβουλίων αλλά και το όφελος κάθε επιχείρησης από τη δημοσίευση μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών.
Στο δεύτερο μέρος της συζήτησης θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε μέσα από το παράδειγμα της Unilever, εταιρείας που αποτελεί παγκοσμίως πρότυπο σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης, πώς το purpose μιας εταιρίας ή ενός πρoϊόντος μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της στρατηγικής ΕΚΕ και να αποτελέσει σημαντικό εργαλείο marketing και εν τέλει, επιχειρησιακού μοντέλου ανάπτυξης.
Θα είναι ένα ακόμη πρωινό γεμάτο ενημέρωση, έμπνευση, και networking!
Η ομιλία της κ. Boyen θα γίνει στα αγγλικά και δε θα υπάρχει μετάφραση.