Στα ζητήματα της διαφορετικότητας και της ισότιμης ένταξης ήταν αφιερωμένο το 5ο Breakfast Session
Το 5ο Breakfast Session ΣΔΕ πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020, με καλεσμένο keynote speaker τον κ. Jerry Daykin, Diversity & Inclusion Ambassador της WFA, Senior Media Director, EMEA, GSK Consumer Healthcare Marketing, τον κ. Δημήτρη Αγραφιώτη, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz International και την κ. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate and Bakery, Mondelēz International.
Ο κ. J. Daykin, co-chair της Diversity & Inclusion Task Force της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, έδωσε με την παρουσίασή του με πολύ άμεσο τρόπο τη μεγάλη εικόνα για ό,τι συζητείται και γίνεται διεθνώς, αναφέρθηκε στις πολλές πτυχές της διαφορετικότητας (φύλο, φυλή και εθνότητα, σωματική ικανότητα, σεξουαλικότητα, ηλικία) και εξήγησε πώς μπορεί μία εταιρία να κάνει την αρχή. Μιλώντας χωρίς περιστροφές τόνισε ότι σε καμία περίπτωση τα ζητήματα αυτά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται αποσπασματικά και ευκαιριακά. Επεσήμανε ότι η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη δεν αφορούν μόνο στο δημιουργικό μας προϊόν, αλλά και στις ομάδες μας εσωτερικά και στους συνεργάτες μας που το διαμορφώνουν και «σύστησε» στους συμμετέχοντες να μελετήσουν, να συζητήσουν με τους συνεργάτες τους και να συμβουλεύονται σε κάθε βήμα τους, τον Οδηγό «Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και τη ισότιμη ένταξη» που σχεδίασε ο ΣΔΕ σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA).
Τα στελέχη της Mondelēz International μίλησαν για την ελληνική εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Δ. Αγραφιώτης, ανέπτυξε την σπουδαιότητα του purpose στην εταιρική κουλτούρα της Mondelez International, το οποίο «επιτρέπει» στους εργαζόμενους να είναι ανοιχτοί και στα brands να παίρνουν θέση για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, ενώ η κ. Α. Ποπώφ, μέσα από το παράδειγμα της καμπάνιας της Lacta #Act for Love, εξήγησε στους συμμετέχοντες τόσο τη στρατηγική όσο και τα βήματα που προηγήθηκαν της καμπάνιας, τόνισε την αξία του σωστού timing κι εξήγησε ότι τα brands και οι εταιρίες που παίρνουν θέση και βγαίνουν μπροστά, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πάντα θα υπάρχουν lovers και haters.
Το session ολοκληρώθηκε με ακόμα μεγαλύτερη εμβάθυνση στα θέματα που παρουσιάστηκαν, μέσα από το διάλογο που «προκάλεσε» με τα ερωτήματά της η κ. Μαριάνα Κορδοπάτη, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου και Senior Marketing Director, SEE, P&G, που είχε αναλάβει τον συντονισμό της συζήτησης των ομιλητών. Η κ. Μ. Κορδοπάτη αναφέρθηκε και στο θέμα της προσβασιμότητας περιεχομένου, με δεδομένο ότι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2022 η νομοθεσία της ΕΕ καλεί όλους τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να διασφαλίσουν ότι το οπτικοακουστικό τους περιεχόμενο θα είναι προσβάσιμο από άτομα με αναπηρίες.
Οι συμμετέχονττες, 50 στελέχη εταιριών-μελών του ΣΔΕ και οι συνεργάτες τους από τα agencies, παρά την…απόσταση, απόλαυσαν ένα πρωινό γεμάτο ενημέρωση, έμπνευση και πάθος!
5ο Breakfast Session ΣΔΕ
Το 5ο Breakfast Session ΣΔΕ με θέμα “Diversity & Inclusion: challenges and opportunities”, θα πραγματοποιηθεί στις 22 Οκτωβρίου 2020 με keynote ομιλητή τον κ. Jerry Daykin, Diversity & Inclusion Ambassador της WFA, Senior Media Director, EMEA, GSK Consumer Healthcare Marketing, o οποίος θα μας ενημερώσει αναλυτικά για ό,τι σχετικό συζητείται και γίνεται σε άλλες αγορές δίνοντάς μας τη μεγάλη εικόνα. Για την εμπειρία τους από την ελληνική αγορά θα μιλήσουν η κ. Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate and Bakery, Mondelēz Hellas και ο κ. Δημήτρης Αγραφιώτης, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz International.
Η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη έχουν αναδειχθεί σε μέγα ζήτημα παγκόσμια και, βρίσκονται στην κορυφή και της δικής μας ατζέντας για το 2020.
Λίγο καιρό λοιπόν μετά τη δημοσιοποίηση του Οδηγού «Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη», στη διάρκεια του session που λόγω της πανδημίας θα πραγματοποιηθεί μέσω zoom, θα συζητήσουμε διεξοδικά για διαφορετικές πτυχές του θέματος:
Πρόκειται για ζητήματα σημαντικά για τις μάρκες και τις εταιρείες ή μήπως είναι μεγάλα και ωραία λόγια, ανεφάρμοστα και irrelevant με την ελληνική πραγματικότητα; Μιλάμε για ζητήματα που αφορούν το τελικό δημιουργικό προϊόν ή πολλά περισσότερα από αυτό; Ποιο είναι το εύρος της διαφορετικότητας; Και από πού μπορεί κάποιος να ξεκινήσει;
Μέσα από παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές, πάντα σε γλώσσα άμεση, απλή και φιλική, θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε όσο το δυνατόν περισσότερες οπτικές και λύσεις.
Θα είναι ένα ακόμα πρωινό γεμάτο ενημέρωση, έμπνευση και πάθος!
Το session απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του ΣΔΕ* και θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας.
*CMOs, CEOs και senior στελέχη του marketing & της επικοινωνίας που επιθυμούν να ενημερωθούν και να προωθήσουν το θέμα
Ομιλητές
Senior Media Director, EMEA GSK Consumer Healthcare Marketing
Jerry leads media across GSK’s EMEA region, helping drive the continued digital transformation of one of the world’s largest consumer health businesses. He has a background in media partnerships and digital strategy, having led both globally for Diageo and prior to that agency side at Carat. Jerry has championed improvements in the media supply chain, and as an active member of the WFA Media Board was instrumental in defining their Global Media Charter and GARM. He believes passionately in the importance of diverse representation and is a director of the voluntary organisation Outvertising as well as being co-chair of the WFA’s Diversity & Inclusion Task Force.
Marketing Manager Chocolate & Bakery, Mondelēz International
Athina Popof is Marketing Manager Chocolate & Bakery at Mondelēz International, responsible for Greece and Cyprus. Starting her career in the company back in 1999 (then Kraft Foods) she has undertaken various commercial responsibilities in Marketing & Sales departments. In her current role as Marketing Manager, since 2008, she has worked for local brands like Lacta, Pavlides, Merenda, 3BIT, Kiss but also global brands like OREO, Milka, Toblerone & Cadbury. During her long Marketing career, Athina has won numerous Advertising & Creativity prizes for local campaigns like Cannes Lions, Mixx, Ermis & Effies awards. Prior to joining Mondelēz International, Athina was working for Chipita International. She has graduated from Athens University of Economics and Business (Bs in Business Administration) and she holds an MBA from Cardiff University of Wales. She is married with 2 boys, loves to travel & paint, while her favorite motto is: “Do it with passion or not at all!”
Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz International
Since 2003, Dimitris Agrafiotis has been a passionate and devoted communicator. He is an all-round strategic and corporate communications expert with extensive experience in multinational corporations from different industries. His specialties include corporate and strategic communications, corporate and brand campaigns management, media relations, crisis and issues management, government affairs, internal communications, and others.Since 2017, he has been a Corporate & Government Affairs Manager at Mondelēz International. Prior to his current role, he held positions in Vodafone, in Greece and abroad, Toyota Hellas, and PR Agencies. He holds a Bachelor’s degree in International Relations and European Studies from the Panteion University of Athens of Political and Social Sciences, a Masters degree in International Relations and Intelligence Studies from the University of Wales, Aberystwyth, United Kingdom, and a Masters degree in Marketing and Communications, from the Athens University of Business and Economics.
Πρόγραμμα
11:00-11:15 Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
11:15-11:45 Ομιλία Jerry Daykin
11:45-12:00 Συζήτηση – Απαντάμε στις δικές σας ερωτήσεις
12:00-12:20 Παρουσίαση Mondelēz Hellas -Το case της Lacta #ActForLove
12:20-12:30 Συζήτηση – Απαντάμε στις δικές σας ερωτήσεις
Σχετικά με τα Breakfast Sessions
Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος, στα πρότυπα των Digital Sessions που υλοποιεί με επιτυχία από το 2014, ανέλαβε το 2018 μια νέα πρωτοβουλία, τη διοργάνωση των Breakfast Sessions.
Παρακολουθώντας σε πραγματικό χρόνο τις παγκόσμιες εξελίξεις, φιλοδοξούμε να αναδεικνύουμε κάθε φορά σημαντικά θέματα για τους διαφημιζόμενους και να συμβάλλουμε ώστε η επικοινωνία στη χώρα μας να κάνει σταθερά βήματα μπροστά.
Τα Breakfast Sessions ΣΔΕ είναι πρωινές συναντήσεις εργασίας που πραγματοποιούνται σε χαλαρό κλίμα και δίνουν την ευκαιρία για ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων. Η συμμετοχή σε αυτά γίνεται αποκλειστικά κατόπιν ονομαστικής πρόσκλησης, καθώς απευθύνονται σε περιορισμένο κάθε φορά αριθμό διαφημιζομένων.
Το 1o Breakfast Session ΣΔΕ πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιουνίου 2018 και έφερε κοντά στους διαφημιζόμενους της ελληνικής αγοράς τις σημαντικότερες διεθνείς εξελίξεις, όπως αυτές παρουσιάστηκαν στην Global Marketers Week 2018 που διοργάνωσε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) στο Τόκιο. Καλεσμένος ομιλητής ήταν ο CEO της WFA, κ. Stephan Loerke, ο οποίος παρουσίασε την πρωτοβουλία Global Media Charter και τον Οδηγό για την προοδευτική απεικόνιση των φύλων στην διαφήμιση – Guide to Progressive Gender Portrayals in Advertising.
Στο 2ο Breakfast Session ΣΔΕ που πραγματοποιήθηκε στις 19 Οκτωβρίου 2018, επιλέξαμε να συζητήσουμε για μη χρηματοοικονομικά δεδομένα και για responsible business. Ο κ. Μιχάλης Σπανός, CEO του Global Sustain Group, μίλησε για τη νομική υποχρέωση των εταιρειών για δημοσιοποίηση μη χρηματοοικονομικών δεδομένων, σύμφωνα με τον Ν. 4403/2016 και τις ευκαιρίες που γεννά αυτή η υποχρεωτικότητα, ενώ η κ. Annick Boyen, Vice President της Unilever Ευρώπης για θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, Επικοινωνίας και Εξωτερικών υποθέσεων, μίλησε για το “Power of purpose”.
Το 3ο Breakfast Session πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου 2019 με θέμα “The future of agency models”. Στη συνάντηση αυτή, ασχοληθήκαμε με τη σχέση διαφημιζομένων και agencies και προσκεκλημένοι keynotes speakers ήταν η κα Nadja-Bellan White, Executive Partner, Chief Client Officer, EMEA, The Ogilvy Group και o κ. Gerhard Louw, WFA Executive Committee Member and WFA Global Media Board Member, Head of International Media Management, Deutsche Telekom AG. Τη συζήτηση και τις ερωτήσεις των συμμετεχόντων συντόνισε η δημοσιογράφος κ. Κατερίνα Πολυμερίδου, αρχισυντάκτρια του περιοδικού Marketing Week.
Το 4ο Breakfast Session πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 με θέμα «Latest trends and developments for a purpose-driven strategy». Ο καλεσμένος keynote speaker κ. Μιχάλης Σπανός, Διευθύνων Σύμβουλος του Global Sustain Group, παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις σε σημαντικά θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, βιώσιμης ανάπτυξης και υπεύθυνων επενδύσεων, καθώς και το Πλαίσιο Βιώσιμης Χρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EU Sustainable Finance Framework).