Ο καταλυτικός ρόλος του DDM στην ανάπτυξη των brands στο cookieless μέλλον
ήταν το θέμα του session ή αλλιώς, τα πάντα για τα data: αυτά που δεν έχουμε και πρέπει να
αποκτήσουμε και αυτά που έχουμε και δεν αξιοποιούμε αρκετά
Την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε remotely το 9ο Digital Session ΣΔΕ, με θέμα «The Opportunity of Data driven Marketing. May the Data Force be with you!».
Στη διάρκεια του session που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΔΕ, συζητήθηκε πώς τα data, χάρη στην τεχνολογία, αλλάζουν το marketing και μας δίνουν την ευκαιρία όχι μόνο να στοχεύσουμε καλύτερα, αλλά και να συνδεθούμε καλύτερα με τους καταναλωτές, να βελτιώσουμε την εμπειρία τους, να μετρήσουμε καλύτερα τα αποτελέσματα των ενεργειών μας και να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες.
Στην παρουσίασή του, ο Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Marketing and Creative Manager, Dixons South-East Europe, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, εξήγησε με απλά λόγια και εύληπτα παραδείγματα, τα benefits που δίνουν τα data στους marketers.
Στη συνέχεια η Μαριάνα Κορδοπάτη, Senior Marketing Director, South East Europe, P&G, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, παρουσίασε αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν οι διαφημιζόμενοι για ένα πετυχημένο data strategy, καθώς και τους διαφορετικούς τύπους δεδομένων ( 1st / 2nd / 3 rd party data), ενώ ο καλεσμένος ομιλητής Γιώργος Αντώνης, επικεφαλής του τμήματος Programmatic στα digital media της Mindshare, μας μετέφερε από τη θεωρία στην πράξη μέσα από το παράδειγμα της Cosmote.
Στη συνέχεια, ο Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager της Nestle Hellas, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, στην παρουσίασή του, εμβάθυνε στο τεχνικό κομμάτι, το οποίο ολοκλήρωσε η καλεσμένη ομιλήτρια Alexia Nakad, Managing Director, International Expansion της Liveramp, της μεγαλύτερης πλατφόρμας διασύνδεσης δεδομένων, εξηγώντας πώς τα brands και οι συνεργάτες τους μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους για να βελτιώνουν το cx και να επιτυγχάνουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.
Η Ντέμη Καζάση, Global Experimentation Capabilities Director, Marketing Capabilities, Coca-Cola Hellas, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, αναφέρθηκε στη σημασία του personalization at scale που γίνεται εφικτό μέσω της τεχνολογίας και έδωσε το λόγο στον Γ. Αντώνη που παρουσίασε ένα απτό παράδειγμα, αυτή τη φορά από τη Schweppes.
Η Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής & Κινητής του Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, αναφέρθηκε στην ηθική των δεδομένων όχι, ως nice to have ενότητα, αλλά ως την απόλυτη προϋπόθεση για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.
Το session ολοκληρώθηκε με τις παρουσιάσεις μερικών ακόμη πολύ ενδιαφέροντων case studies από προσκεκλημένους ομιλητές. Πιο συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος, CEO της Satori Analytics, παρουσίασε την αξία των data analytics για τα brands μέσα από τα παραδείγματα επιτυχημένων projects για το IQOS & την BIC, ενώ ο Γιάννης Τσίληρας, επικεφαλής της Διεύθυνσης Customer Experience Transformation & Data Strategy του Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασε το case study ολιστικής διαχείρισης customer data της COSMOTE.
Το session, παρακολούθησαν περισσότερα από 110 στελέχη από τις εταιρίες μέλη του Συνδέσμου που είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματά τους στους ομιλητές.