Ο καταλυτικός ρόλος του DDM στην ανάπτυξη των brands στο cookieless μέλλον

 ήταν το  θέμα του session ή αλλιώς, τα πάντα για τα data: αυτά που δεν έχουμε και πρέπει να

αποκτήσουμε και αυτά που έχουμε και δεν αξιοποιούμε αρκετά

Την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε remotely το 9ο Digital Session ΣΔΕ, με θέμα «The Opportunity of Data driven Marketing. May the Data Force be with you!».

Στη διάρκεια του session που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΔΕ, συζητήθηκε πώς τα data, χάρη στην τεχνολογία, αλλάζουν το marketing και μας δίνουν την ευκαιρία όχι μόνο να στοχεύσουμε καλύτερα, αλλά και να συνδεθούμε καλύτερα με τους καταναλωτές, να βελτιώσουμε την εμπειρία τους, να μετρήσουμε καλύτερα τα αποτελέσματα των ενεργειών μας και να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες.

Στην παρουσίασή του, ο  Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Marketing and Creative Manager, Dixons South-East Europe, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ,  εξήγησε με απλά λόγια και εύληπτα παραδείγματα, τα benefits που δίνουν τα data στους marketers.

Στη συνέχεια η Μαριάνα Κορδοπάτη,  Senior Marketing Director, South East Europe, P&G, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ,  παρουσίασε αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν οι διαφημιζόμενοι για ένα πετυχημένο data strategy, καθώς και τους διαφορετικούς τύπους δεδομένων ( 1st / 2nd / 3 rd party data), ενώ ο καλεσμένος ομιλητής Γιώργος Αντώνης, επικεφαλής του τμήματος Programmatic στα digital media της Mindshare, μας μετέφερε από τη θεωρία στην πράξη μέσα από το παράδειγμα της Cosmote.

Στη συνέχεια, ο Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager της Nestle Hellas,  μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, στην παρουσίασή του, εμβάθυνε στο τεχνικό κομμάτι,  το οποίο ολοκλήρωσε η καλεσμένη ομιλήτρια Alexia Nakad, Managing Director, International Expansion της Liveramp, της μεγαλύτερης πλατφόρμας διασύνδεσης δεδομένων, εξηγώντας πώς τα brands και οι συνεργάτες τους μπορούν να αξιοποιούν τα δεδομένα που έχουν στη διάθεσή τους για να βελτιώνουν το cx και να επιτυγχάνουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Η Ντέμη Καζάση, Global Experimentation Capabilities Director, Marketing Capabilities, Coca-Cola Hellas, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, αναφέρθηκε στη σημασία του personalization at scale που γίνεται εφικτό μέσω της τεχνολογίας και έδωσε το λόγο στον Γ. Αντώνη που παρουσίασε ένα απτό παράδειγμα, αυτή τη φορά από τη Schweppes.

Η Βάσω Μαργέλου,  Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής & Κινητής του Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, μέλος της Ομάδας Digital του ΣΔΕ, αναφέρθηκε στην ηθική των δεδομένων όχι, ως nice to have ενότητα, αλλά ως την απόλυτη προϋπόθεση για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Το session ολοκληρώθηκε με τις παρουσιάσεις μερικών ακόμη πολύ ενδιαφέροντων case studies από προσκεκλημένους ομιλητές. Πιο συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Γεωργακόπουλος, CEO της Satori Analytics,  παρουσίασε την αξία των data analytics για τα brands μέσα από τα  παραδείγματα επιτυχημένων projects για το IQOS & την BIC, ενώ ο  Γιάννης Τσίληρας, επικεφαλής της Διεύθυνσης Customer Experience Transformation & Data Strategy του Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασε το case study ολιστικής διαχείρισης customer data της COSMOTE.

Το session, παρακολούθησαν περισσότερα από 110 στελέχη από τις εταιρίες μέλη του Συνδέσμου που  είχαν την ευκαιρία να θέσουν τα ερωτήματά τους στους ομιλητές.

“May the Data force be with you! The opportunity of data-driven marketing”

 

Την Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021, 2:00-4:00μμ, θα πραγματοποιηθεί remotely το 9ο Digital Session ΣΔΕ, με τίτλο “May the Data force be with you! The opportunity of data-driven marketing” και θέμα τον καταλυτικό ρόλο του DDM στην ανάπτυξη των brands. Έχει σχεδιαστεί από διαφημιζόμενους για διαφημιζόμενους και απευθύνεται αποκλειστικά στα μέλη του ΣΔΕ.

Στη διάρκεια του session θα συζητήσουμε πώς τα data (1st, 2nd , 3rd-party, behavioral, deterministic κλπ), χάρη στην τεχνολογία, αλλάζουν το marketing και μας δίνουν την ευκαιρία να στοχεύσουμε καλύτερα, να συνδεθούμε καλύτερα με τους καταναλωτές και να βελτιώσουμε την εμπειρία τους, να μετρήσουμε καλύτερα τα αποτελέσματα των ενεργειών μας και να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες. Θα παρακολουθήσουμε παραδείγματα από διαφημιζόμενους και, μιλώντας με εξειδικευμένους ad tech partners & agencies, θα δούμε πώς μπορούμε να διαμορφώσουμε και να οργανώσουμε τη data στρατηγική μας και θα λάβουμε οδηγίες απόκτησης, αποθήκευσης, προστασίας, ενοποίησης και χρήσης data (process, architecture, cloud migration, dataOps και analytics).

Θα μιλήσουμε με απλά λόγια για όλα τα data: αυτά που δεν έχουμε και πρέπει να αποκτήσουμε και αυτά που έχουμε και δεν εκμεταλλευόμαστε αρκετά.

Speakers

  • Γιώργος Αντώνης, Head of Programmatic, Mindshare
  • Μιχάλης Γεωργακόπουλος CEO, Satori
  • Alexia Nakad, Managing Director Global Expansion, Liveramp
  • Γιάννης Τσίληρας, Customer Experience Transformation & Data Strategy Director Fixed & Mobile, COSMOTE
  • Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Marketing and Creative Manager, Dixons South-East Europe, Ομάδα Digital ΣΔΕ
  • Ντέμη Καζάση, Global Experimentation Capabilities Director, Marketing Capabilities, The Coca-Cola Company, Ομάδα Digital ΣΔΕ
  • Μαριάνα Κορδοπάτη, Senior Marketing Director, South East Europe, P&G, Ομάδα Digital ΣΔΕ
  • Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media & Budgeting Σταθερής & Κινητής Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, Ομάδα Digital ΣΔΕ
  • Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager, Nestle Hellas, Ομάδα Digital ΣΔΕ

Η agenda:

  • Welcome,Γρηγόρης Αντωνιάδης, Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια ΣΔΕ
  • The importance of Data, Δημήτρης Γκανέτσος, Digital Marketing & Creative Manager, Dixons SEE
  • Data from A to Z, Μαριάνα Κορδοπάτη, Senior Marketing Director, SEE, P&G, Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager, Nestlé
  • How technology unleashes data-led brand activations, Alexia Nakad, Managing Director Global Expansion, LiveRamp
  • The importance of personalization at scale, Ντέμη Καζάση, Global Experimentation Capabilities Director, Marketing Capabilities, The Coca-Cola Company, Γιώργος Αντώνης, Head of Programmatic, Mindshare
  • The importance of Data Ethics, Βάσω Μαργέλου, Media and Budgeting Senior Manager Fixed & Mobile, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ
  • Data analytics for an ultimate customer experience, Μιχάλης Γεωργακόπουλος, CEO, Satori Analytics
  • Aholistic consumer view, Γιάννης Τσίληρας, Customer Experience Transformation & Data Strategy Director, Fixed & Mobile, COSMOTE

Το session απευθύνεται σε CMOs, Marketing Directors, Marketing Managers, Media Leaders, Media Managers, Digital Directors, Content / Creative Managers, Data & Analytics Leaders.

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, κα Εβίνα Μαλανδρή, 210-6746568, info@sde.gr