Ο ΣΔΕ υποστηρίζει το θεσμό των Field Study Projects (FSPs) του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).
Ο θεσμός των Field Study Projects (FSPs) στοχεύει στη διασύνδεση των επιχειρήσεων με την εκπαιδευτική διαδικασία. Τα FSPs δίνουν τη δυνατότητα της στενότερης συνεργασίας μεταξύ των επιχειρήσεων που συμμετέχουν στον θεσμό αυτό και των μεταπτυχιακών φοιτητών του Προγράμματος.
Ένα FSP αποτελεί ένα ουσιαστικό και πραγματικό project (π.χ. μία έρευνα) που αναθέτει η ενδιαφερόμενη επιχείρηση σε έναν μεταπτυχιακό φοιτητή, η εκπόνηση του οποίου αποτελεί τη διπλωματική εργασία του φοιτητή και επιβλέπεται από κοινού από έναν καθηγητή του Προγράμματος και ένα στέλεχος που ορίζει η συμμετέχουσα εταιρεία. Με τον τρόπο αυτό η επιχείρηση έχει πρόσβαση στην επιστημονική έρευνα και οι μεταπτυχιακοί φοιτητές την ευκαιρία να ασχοληθούν με ένα πρακτικό ζήτημα, γεγονός που τους εξοπλίζει καλύτερα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία.
Καθώς στόχος της πρωτοβουλίας αυτής είναι η στενότερη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και των μεταπτυχιακών φοιτητών του Προγράμματος, η συμμετοχή στον θεσμό των FSPs δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις. Η διάρκεια ολοκλήρωσης ενός FSP δεν υπερβαίνει τους έξι μήνες, ενώ τα αποτελέσματα διέπονται από πρωτόκολλο συνεργασίας και εμπιστευτικότητας που υπογράφεται μεταξύ του Πανεπιστημίου και της επιχείρησης.
Για συμμετοχή εταιρείας στα Field Study Projects επικοινωνήστε με τον κ. Βλάση Σταθακόπουλο, Αναπλ. Καθηγητή Μάρκετινγκ και Επιστημονικό Υπεύθυνο του MSc Μάρκετινγκ & Επικοινωνία (Πλήρους Φοίτησης), στο stathako@aueb.gr ή στο 210-8203433.