10th Digital Session ΣΔΕKey challenges and opportunities for Linear & Connected TV

 

Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε το 10ο Digital Session ΣΔΕ με τη συμμετοχή περισσότερων από 150 διαφημιζόμενων και προσκεκλημένων φοιτητών.  Με τίτλο “Time to shape the future of TV! Rethink Linear – Demistify CTV”, το session ασχολήθηκε με καίρια θέματα που αφορούν το σήμερα και το αύριο της τηλεόρασης καθώς σταδιακά ενώνεται με το digital.

Στο πρώτο μέρος της συνάντησης η Βάσω Μαργέλου, Head of Media & Communication Budgeting – COSMOTE, ο Πάνος Μήλιας, Digital Acceleration Manager – Nestle Hellas και ο Μιχάλης Αναστασιάδης Media Manager – COSMOTE μίλησαν για τους λόγουs που η τηλεόραση στην Ελλάδα παραμένει ένα σημαντικό και δυνατό Μέσο για τους διαφημιζόμενους, παρουσιάζοντας  αναλυτικά τα πλεονεκτήματα (όπως για παράδειγμα τα υψηλά penetration και viewing time κλπ) αλλά και τα προβλήματα που προκύπτουν από τις αλλαγές στα viewing habits, στο clutter, στη διάρκεια και στη δομή των διαφημιστικών breaks (όπως για παράδειγμα, η μείωση της κάλυψης στα νεότερα κοινά, η μείωση του attention, του engagement και του ad recall κλπ). Στην 1η αυτή ενότητα παρουσιάστηκαν στοιχεία από την έρευνα που πραγματοποίησε ο ΣΔΕ στα μέλη του για την τηλεόραση, την έρευνα της KANTAR “TV Ad Breaks Attention study in Greece” που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ και την ανάλυση των στοιχείων φόρτισης του διαφημιστικού περιβάλλοντος.

Στο δεύτερο μέρος του Session η Μαριάνα Κορδοπάτη, Senior Marketing Director, South-East Europe – Procter & Gamble και ο Δημήτρης Γκανέτσος, Head Of Digital Marketing & Creative Team – Dixons South-East Europe, μίλησαν για τις ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει η Connected TV (CTV) στους διαφημιζόμενους όσον αφορά τη στόχευση και το δημιουργικό, αλλά και τις δυσκολίες που θα πρέπει να επιλυθούν, όπως για παράδειγμα τo κατακερματισμένο περιβάλλον, η απουσία ενοποιημένης μορφής μετρήσεων κλπ. Το 2ο μέρος της παρουσίασης έκλεισε με το συμπέρασμα ότι το Cross Media Measurement είναι το “Άγιο Δισκοπότηρο” για τους διαφημιζόμενους σήμερα, για να αποφευχθεί η σπατάλη διαφημιστικών κεφαλαίων και η δημιουργία ενός περιβάλλοντος με απαθείς και ενοχλημένους τηλεθεατές.

Στη συζήτηση που ακολούθησε, τέθηκαν ακόμα τα πιθανά βήματα από την πλευρά των διαφημιζομένων, των καναλιών και των φορέων της αγοράς.

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν οι ad business, BusinessNews.gr, advertising.gr, OTE Academy και Arla Foods.

Διαβάστε εδώ την έρευνα της KANTAR “TV Ad Breaks Attention study in Greece” που πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο 2022 για λογαριασμό του ΣΔΕ και της ΕΔΕΕ, με σκοπό να διερευνηθεί το πώς επηρεάζεται η προσοχή του του καταναλωτή (attention) σε τηλεοπτικά διαφημιστικά διαλείμματα μεγάλης διάρκειας.