Διαβάστε τα αποτελέσματα της παγκόσμιας έρευνας «Marketer of the future» που πραγματοποίησε η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA), με συμμετοχή και της Ελλάδας.
Marketers
Τα θέματα που απασχολούν τους έλληνες marketers
Τη Δευτέρα 11/07/2016 πραγματοποιήθηκε στο 48 Urban Garden το καλοκαιρινό networking event του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, με συμμετοχή εκπροσώπων από εταιρείες-μέλη και μη μέλη του ΣΔΕ.
Ο κ. Πάνος Ασσιώτης, παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας που υλοποίησε για λογαριασμό του ΣΔΕ αναφορικά με τα θέματα που απασχολούν τους Έλληνες Marketers σήμερα. Το Digital κατατάχθηκε πρώτο από πλευράς ενδιαφέροντος των συμμετεχόντων, ακολουθούμενο από θέματα της Τηλεόρασης.
Στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου κα Νερίνα Κομιώτη ανακοίνωσε τις δύο επόμενες δράσεις που σχεδιάστηκαν με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας. Στις 18 Οκτωβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί το 3ο Digital Session ΣΔΕ με θέμα «Social» και στις 9 Νοεμβρίου 2016 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με θέμα «Digital Transformation» με σημαντικούς Έλληνες και ξένους ομιλητές.
Ο Πρόεδρος του ΔΣ του ΣΔΕ κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης ανέφερε ότι περνάμε στην μετά-αγγελιόσημο εποχή και υποστήριξε ότι αυτή είναι μία ευκαιρία να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος λειτουργίας της αγοράς. Ενημέρωσε ότι ο ΣΔΕ έχει πάρει θέση για το θέμα αυτό, καταθέτοντας προτάσεις περί ελεύθερης λειτουργίας της αγοράς, αλλά και με τοποθέτηση επί του υπό διαβούλευση σ/ν του Υπουργού Επικρατείας με τίτλο «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου». Τέλος, αναφέρθηκε στο ότι δεν έχει ακόμα ψηφιστεί η αναμενόμενη νέα αναβολή εφαρμογής της απευθείας τιμολόγησης.
Ακολούθησε cocktail. Τα ποτά της βραδιάς προσέφερε η Coca Cola 3E.
Cannes
Cannes Lions 2019: Cannes Deconstructed
Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών αποτελεί κορυφαία διοργάνωση για την αγορά της Επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μία εκδήλωση-σταθμό για όποιον είχε την τύχη να συμμετάσχει έστω και μία φορά.
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, διοργανώνει όπως κάθε χρόνο, μία συνάντηση γεμάτη Lions, δημιουργικότητα, τάσεις και έμπνευση, με αφορμή τις καμπάνιες που διακρίθηκαν στο φετινό φεστιβάλ.
Η παρουσίαση απευθύνεται σε στελέχη του marketing & της επικοινωνίας και θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00, στo Πολιτιστικό Κέντρο ΔΑΪΣ στο Μαρούσι.
Για τις καμπάνιες, αλλά και για τις τάσεις στη διαφήμιση, θα μιλήσουν οι:
- George Wyndham, Staff Writer στην Contagious Communications “Cannes Deconstructed”
- Matt Garrard, Awards Account Manager στα Cannes Lions “How To Win a Lion: Opportunities for Small Countries, Small Budgets & Local Brands”
- Γιάννης Βασιλόπουλος, Creative Director & Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planner στην Frank & Fame “Θάρρος ή αλήθεια (ή αντίο). Ένα παιχνίδι για όσους βαρέθηκαν τη διαφήμιση”
- Σοφοκλής Αλεξόπουλος , Executive Strategic Planning Director στην Tribe “Walking Cannes 2019”
Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη για τα μέλη του ΣΔΕ, υπό την προϋπόθεση έγκαιρης δήλωσης συμμετοχής στο eventora (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).
Cannes Lions 2018: Cannes Deconstructed
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, οργανώνει και φέτος παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με τις καμπάνιες που διακρίθηκαν στο φετινό φεστιβάλ των Καννών,την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00, στo Gazarte.
Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη για τα μέλη του ΣΔΕ, ωστόσο απαιτείται δήλωση συμμετοχής στο eventora.
Για τις καμπάνιες αλλά και για τα trends στη διαφήμιση, θα μιλήσουν οι Kristina Dimitrova, Writer & Researcher στην Contagious Communications, Παναγιώτης Τζεμπελίκος Creative Director στην MullenLowe Athens, Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην OgilvyOne Worldwide Athens και Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding and Creative Agencies στην Google.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία γνώσης και ενημέρωση για τις παγκόσμιες τάσεις, αλλά και για το ίδιο το φεστιβάλ Καννών.
Το link για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι το https://www.eventora.com/el/Events/cannes-deconstructed
Section 2Cannes Lions 2017: Cannes Deconstructed
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, οργανώνει κάθε χρόνο μία παρουσίαση με αφορμή το Φεστιβάλ. H φετινή παρουσίαση είχε θέμα «Cannes Deconstructed», και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 18.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Για τις καμπάνιες που ξεχώρισαν στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών μίλησαν οι, Georgia Malden, Senior Insider Strategist στην Contagious Communications, και Γιώργος Γαρεφαλάκης, Creative Director στην Soho Square Athens.
Cannes Lions 2014 Η ΙΔΕΑ ΠΕΘΑΝΕ. ΖΗΤΩ Η ΙΔΕΑ.
Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών έδειξε πως πίσω από κάθε αγαπημένο brand, κάθε επιτυχημένη καμπάνια, κάθε μαζικό activation βρίσκεται πάντα μια ιδέα. Μια ιδέα απλή, έξυπνη και πολλές φορές μεγαλειώδης. Μια ιδέα που δεν είναι στενά διαφημιστική αλλά μπορεί να είναι εμπορική ή επιχειρηματική.
Με αφορμή λοιπόν το Φεστιβάλ των Καννών, η ΕΔΕΕ οργάνωσε και φέτος, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, μια παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με θέμα «Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.»
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ώρα 15.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Για τη δύναμη της ιδέας μίλησαν οι, Patrick Jeffrey, από το Contagious Magazine, Παναγιώτης Παντελάτος, Head Creative Director της Cream, Matt Gerber, Strategic Planning Director της JWT Athens και Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer της JWT Athens.
Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.
Φεστιβάλ Καννών 2014 "Δημιουργικότητα ή/ίσον πωλήσεις"
Την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της ΕΔΕΕ για τα μέλη του ΣΔΕ με αφορμή βραβευμένο υλικό από το Φεστιβάλ των Καννών 2012.
Η παρουσίαση επιχείρησε να καταρρίψει το ασυμβίβαστο μεταξύ της υψηλής δημιουργικότητας στην Επικοινωνία και της αποτελεσματικότητας αναφορικά με τους εμπορικούς και επιχειρηματικούς στόχους των brands.
YES, WE CANNES 2013
Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε απο την ΕΔΕΕ παρουσίαση και συζήτηση με αφορμή το Φεστιβάλ των Καννών 2013. Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.
Cannes Lions 2019: Cannes Deconstructed
Το Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών αποτελεί κορυφαία διοργάνωση για την αγορά της Επικοινωνίας σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μία εκδήλωση-σταθμό για όποιον είχε την τύχη να συμμετάσχει έστω και μία φορά.
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, διοργανώνει όπως κάθε χρόνο, μία συνάντηση γεμάτη Lions, δημιουργικότητα, τάσεις και έμπνευση, με αφορμή τις καμπάνιες που διακρίθηκαν στο φετινό φεστιβάλ.
Η παρουσίαση απευθύνεται σε στελέχη του marketing & της επικοινωνίας και θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00, στo Πολιτιστικό Κέντρο ΔΑΪΣ στο Μαρούσι.
Για τις καμπάνιες, αλλά και για τις τάσεις στη διαφήμιση, θα μιλήσουν οι:
- George Wyndham, Staff Writer στην Contagious Communications “Cannes Deconstructed”
- Matt Garrard, Awards Account Manager στα Cannes Lions “How To Win a Lion: Opportunities for Small Countries, Small Budgets & Local Brands”
- Γιάννης Βασιλόπουλος, Creative Director & Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planner στην Frank & Fame “Θάρρος ή αλήθεια (ή αντίο). Ένα παιχνίδι για όσους βαρέθηκαν τη διαφήμιση”
- Σοφοκλής Αλεξόπουλος , Executive Strategic Planning Director στην Tribe “Walking Cannes 2019”
Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη για τα μέλη του ΣΔΕ, υπό την προϋπόθεση έγκαιρης δήλωσης συμμετοχής στο eventora (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).
Cannes Lions 2018: Cannes Deconstructed
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, οργανώνει και φέτος παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με τις καμπάνιες που διακρίθηκαν στο φετινό φεστιβάλ των Καννών,την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 18.00, στo Gazarte.
Η είσοδος στην εκδήλωση είναι ελεύθερη για τα μέλη του ΣΔΕ, ωστόσο απαιτείται δήλωση συμμετοχής στο eventora.
Για τις καμπάνιες αλλά και για τα trends στη διαφήμιση, θα μιλήσουν οι Kristina Dimitrova, Writer & Researcher στην Contagious Communications, Παναγιώτης Τζεμπελίκος Creative Director στην MullenLowe Athens, Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην OgilvyOne Worldwide Athens και Γιώργος Μονοκάνδυλος, Head of Branding and Creative Agencies στην Google.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία γνώσης και ενημέρωση για τις παγκόσμιες τάσεις, αλλά και για το ίδιο το φεστιβάλ Καννών.
Το link για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι το https://www.eventora.com/el/Events/cannes-deconstructed
Section 2Cannes Lions 2017: Cannes Deconstructed
Η ΕΔΕΕ, αντιπρόσωπος του Φεστιβάλ των Καννών στην Ελλάδα, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, οργανώνει κάθε χρόνο μία παρουσίαση με αφορμή το Φεστιβάλ. H φετινή παρουσίαση είχε θέμα «Cannes Deconstructed», και πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 18.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Για τις καμπάνιες που ξεχώρισαν στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών μίλησαν οι, Georgia Malden, Senior Insider Strategist στην Contagious Communications, και Γιώργος Γαρεφαλάκης, Creative Director στην Soho Square Athens.
Cannes Lions 2014 Η ΙΔΕΑ ΠΕΘΑΝΕ. ΖΗΤΩ Η ΙΔΕΑ.
Το φετινό Φεστιβάλ των Καννών έδειξε πως πίσω από κάθε αγαπημένο brand, κάθε επιτυχημένη καμπάνια, κάθε μαζικό activation βρίσκεται πάντα μια ιδέα. Μια ιδέα απλή, έξυπνη και πολλές φορές μεγαλειώδης. Μια ιδέα που δεν είναι στενά διαφημιστική αλλά μπορεί να είναι εμπορική ή επιχειρηματική.
Με αφορμή λοιπόν το Φεστιβάλ των Καννών, η ΕΔΕΕ οργάνωσε και φέτος, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, μια παρουσίαση για τα στελέχη της Επικοινωνίας και του Μάρκετινγκ με θέμα «Η ιδέα πέθανε. Ζήτω η ιδέα.»
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ώρα 15.30, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Για τη δύναμη της ιδέας μίλησαν οι, Patrick Jeffrey, από το Contagious Magazine, Παναγιώτης Παντελάτος, Head Creative Director της Cream, Matt Gerber, Strategic Planning Director της JWT Athens και Λάζαρος Ευμορφίας, Executive Creative Officer της JWT Athens.
Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.
Φεστιβάλ Καννών 2014 "Δημιουργικότητα ή/ίσον πωλήσεις"
Την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2014 πραγματοποιήθηκε παρουσίαση της ΕΔΕΕ για τα μέλη του ΣΔΕ με αφορμή βραβευμένο υλικό από το Φεστιβάλ των Καννών 2012.
Η παρουσίαση επιχείρησε να καταρρίψει το ασυμβίβαστο μεταξύ της υψηλής δημιουργικότητας στην Επικοινωνία και της αποτελεσματικότητας αναφορικά με τους εμπορικούς και επιχειρηματικούς στόχους των brands.
YES, WE CANNES 2013
Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013 πραγματοποιήθηκε απο την ΕΔΕΕ παρουσίαση και συζήτηση με αφορμή το Φεστιβάλ των Καννών 2013. Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.
Ad Blocking
Παρουσίαση Έρευνας Ad Blocking
Τα αποτελέσματα της πρώτης μεγάλης έρευνας που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα για το Ad Blocking, θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά, σε ειδική εκδήλωση αποκλειστικά για τα μέλη του ΣΔΕ, τη Δευτέρα 5/12/2016, στις 2:30μμ.
Η έρευνα της Tailwind, την οποία ο ΣΔΕ πρώτος έθεσε υπό την αιγίδα του, έρχεται να ελέγξει αν τα υψηλότατα ποσοστά της τάξης του 35-40% που αποδίδουν στην Ελλάδα παγκόσμιες έρευνες, όπως η έρευνα των PageFair και Adobe και η έρευνα του Reuters Institute, για μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του Digital παγκοσμίως, είναι πραγματικά. Πόσοι, ποιοι, γιατί και με ποιο τρόπο επιλέγουν να μπλοκάρουν τη διαφήμιση στις digital πλατφόρμες;
Θα ακολουθήσει συζήτηση αναφορικά με τα μέτρα που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν για την αντιμετώπιση του Ad Blocking. Στη συζήτηση θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι της Tailwind και εκπρόσωποι της Ομάδας Digital του ΣΔΕ.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε Brand Managers, Media Managers, Digital Managers, Marketing Managers, αλλά και σε άλλα στελέχη διαφημιζομένων που ασχολούνται με το Digital Marketing.
Για τη συμμετοχή σας, μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Ε. Μαλανδρή, 210 6746 568, info@sde.gr
Διάφορες Παρουσιάσεις
«Ethical Marketing: Υποχρέωση ή επένδυση»
Την Πέμπτη 8 Μαΐου πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και συζήτηση με τον Πρόεδρο του Εuropean Βusiness Εthics Νetwork κ. Α. Γκορτζή για την επιχειρηματική ηθική.
Programmatic Buying
Τη Δευτέρα 14 Απριλίου 2014 το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ διοργάνωσε εκδήλωση με εκπαιδευτικό περιεχόμενο αλλά κυρίως με χαρακτήρα διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων, σχετικά με το επίκαιρο θέμα του Programmatic Buying.
Η συζήτηση για το συγκεκριμένο ζήτημα βρίσκεται και διεθνώς στην κορυφή των προτεραιοτήτων του digital planning & buying και φυσικά αφορά σε όλα τα μέρη της αγοράς, publishers, διαφημιζόμενους και agencies. Η συμμετοχή για τα μέλη του ΣΔΕ ήταν δωρεάν.
«Τα βασικά θέματα που απασχολούν το οικοσύστημα του digital σε Ελλάδα και Ευρώπη σήμερα»
Στα πλαίσια της Τακτικής Γενική Συνέλευσης των μελών του ΣΔΕ που πραγματοποιήθηκε την 11η Μαρτίου 2014 ο κ. Κωνσταντίνος Καμάρας, Πρόεδρος IAB Europe παρουσίασε τα βασικά θέματα που απασχολούν το οικοσύστημα του digital σε Ελλάδα και Ευρώπη σήμερα.
«Η ψηφιακή τηλεόραση σε συνεργασία με τις άλλες πλατφόρμες.Τι αλλάζει για διαφημιζόμενους, διαφημιστές και τηλεθεατές»
Στα πλάισια της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του ΣΔΕ την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013πραγματοποιήθηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα παρουσίαση του κ. Γ.Μαθιού, Γενικού Δ/ντή Digea Hellas, με θέμα “Η ψηφιακή τηλεόραση σε συνεργασία με τις άλλες πλατφόρμες.Τι αλλάζει για διαφημιζόμενους, διαφημιστές και τηλεθεατές”.