Βραβεία Effie

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν  τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.

Οι συμμετοχές που κατατίθενται στα βραβεία, κρίνονται από μια ομάδα ειδικών που προέρχονται από διαφορετικούς τομείς, του ευρύτερου κλάδου του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Οι αποφάσεις της Κριτικής Επιτροπής βασίζονται στη συνεκτίμηση αντικειμενικών κριτηρίων και όχι μόνο στην αξιολόγηση της στρατηγικής και δημιουργικής προσέγγισης, με στόχο να αναδείξουν τις πιο επιτυχημένες και ολοκληρωμένες ενέργειες μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Τα Effie βραβεύουν τις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. Εκείνες τις ιδέες που οδηγούν σε πραγματικά αποτελέσματα στην αγορά και τη στρατηγική που ενυπάρχει σε αυτές.

Βραβεύουν το μάρκετινγκ και την επικοινωνία στην απόλυτη συνύπαρξή τους, τις καμπάνιες επικοινωνίας. Οι διακρίσεις αφορούν όλες τις μορφές εμπλοκής του καταναλωτή σε κάθε επικοινωνιακή καμπάνια. Η καμπάνια  μπορεί να αναπτύσσεται με συμβατικά ή εναλλακτικά μέσα, online ή offline, με διαφήμιση ή άλλου τύπου ενέργειες επικοινωνίας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να βασίζεται σε διορατική στρατηγική, να υποστηρίζεται από εξαιρετικό δημιουργικό  και να αποφέρει αποτελέσματα .

Στόχος των βραβείων Effie είναι να αναδείξουν τη δύναμη της ΙΔΕΑΣ στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία. Της ΙΔΕΑΣ που προκύπτει από την έρευνα, τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική έκφραση των επικοινωνιακών στόχων και  τη σωστή επιλογή μέσων. Αυτές οι ΙΔΕΕΣ οδηγούν σε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ που κάνουν τη διαφορά!

Τα Βραβεία Effie στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα επίσημος εκπρόσωπος για τα βραβεία Effie Hellas είναι η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), ύστερα από υπογραφή σύμβασης με την Αμερικανική Ένωση Marketing (AMA). H διοργάνωση των Effie γίνεται σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) κάθε δύο χρόνια.

WEBINAR: The Secrets Behind Ideas that Work. Five Lessons from Effie Awards Europe & Hellas winners on creating effective advertising

Με αφορμή τα Effie Hellas Awards 2024, η ΕΔΕΕ διοργανώνει την Πέμπτη 18 Ιουλίου, στις 16:00, ένα πολύ ενδιαφέρον webinar με τίτλο “The Secrets Behind Ideas that Work”.

Στο webinar αυτό θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα  της ανάλυσης των winning TV campaigns των Effie Awards Hellas 2024, που θα πραγματοποιήσει η Kantar Greece χρησιμοποιώντας το LINK AI (effectiveness measurement tool), ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός βραβευμένου δημιουργικού. Τα insights καθώς και σχετικά case studies, θα χρησιμοποιηθούν για να εμπλουτίσουμε με ελληνικά δεδομένα το ‘The Secrets behind Ideas that Work’ guide που αναπτύχθηκε από την Kantar σε συνεργασία με τα Effie Awards Europe μετά από ανάλυση 200 Effie Awards νικητών το 2022 & 2023 στην Ευρώπη.

H παρουσίαση θα γίνει από τους Λέλα Χαραυγή, Head of Business Development & Marketing και Giovanni Frasca, Head of Commercial Excellence της Kantar.

Η συμμετοχή στο webinar είναι ΔΩΡΕΑΝ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ. Δήλωση Συμμετοχήςεδώ.

Εάν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε την Τελετή Απονομής των Effie Hellas Awards που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Ιουλίου, στις 20:00,  στη Λίμνη Βουλιαγμένης, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Awards Hellas.

Effie Awards Hellas 2024 – Παράταση υποβολής συμμετοχών μέχρι τις 17/5/2024!

Παράταση μέχρι τις 17 Μαΐου 2024 δόθηκε για την υποβολή συμμετοχών στα Effie Awards Hellas 2024. Υποψήφιες για τα βραβεία μπορούν να είναι καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν από 1.3.2022 έως και 29.2.2024

Τα Effie Hellas διοργανώνονται κάθε 2 χρόνια από την ΕΔΕΕ, με την υποστήριξη του ΣΔΕ καθώς αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας.

Τα Effies έχουν διευρύνει τις κατηγορίες τους και περιλαμβάνουν 14 προϊοντικές κατηγορίες (Industry Categories) και 25 ειδικές κατηγορίες (Specialty Categories), όπου διακρίνονται όχι μόνο ολοκληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας, αλλά και πολύ στοχευμένες, έξυπνες, στρατηγικά μελετημένες και άρα αποτελεσματικές ενέργειες, σε όλο το φάσμα του marketing και της επικοινωνίας.  Είναι πολλές οι επιλογές και σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε στρατηγικά την κατηγορία όπου θα υποβάλλετε την υποψηφιότητά σας.

Η προετοιμασία μίας υποβολής για τα Effies απαιτεί χρόνο και συνεργασία μεταξύ agency και διαφημιζόμενου, αλλά είναι μία μοναδική ευκαιρία να διακριθεί η δουλειά σας με ένα βραβείο 360, που βραβεύει τον συνδυασμό στρατηγικής, δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας. Μπορείτε να παρακολουθήστε τα δύο webinars “Tips to Succeed” που είχαν πραγματοποιηθεί το 2022 και το 2020, με οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να προετοιμάσετε σωστά τις συμμετοχές σας για τα Effie Awards Hellas.  [ Webinar 2022  | Webinar 2020 ]

Ακολουθεί μια σύντομη παρουσίαση των ειδικών κατηγοριών για το 2024:

Οι ειδικές κατηγορίες των Effie Awards Hellas 2024

Audience
1. Business to Business
2. Youth Marketing

Brand Content, Entertainment & Experiential Marketing

1. Experiential Marketing – Live & Digital
2. Brand Content & Entertainment

Business Achievement
1. Corporate Reputation
2. David vs Goliath
3. Small Budgets
4. Sustain Success

Commerce & Shopper
5 κατηγορίες αφιερωμένες στο Commerce & Shopper Marketing.
Αφορά τόσο καταστήματα (φυσικά και ηλεκτρονικά) λιανικής, όσο και τα brands που κάνουν tailor made επικοινωνία μέσα σε αυτά.

1. Challenger Brand Solution
2. Crisis Response / Critical Pivot
4. e-commerce
5. Multi-Brand Shopper Solution
6. Seasonal / Event

Digital
1. Influencer Marketing
2. Performance Marketing
Μια κατηγορία αποκλειστικά για καμπάνιες performance marketing. Οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν ειδική φόρμα αποτελεσματικότητας με συγκεκριμένα ζητούμενα για το Performance Marketing.
3. Social Media

Media
1. Data Driven
2. Media Idea

Marketing Innovation Solution | Business / Product / Service Innovation
Τα Effies βραβεύουν πλέον προϊόντα / υπηρεσίες που πέτυχαν, επειδή αυτό που πρόσφεραν στον καταναλωτή ήταν καινοτόμο.

Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα ήρθαν εξαιτίας της καμπάνιας επικοινωνίας, τότε η συμμετοχή θα πρέπει να κατατεθεί σε μια από τις άλλες κατηγορίες.   

Positive Change
1. Environmental (Brands – Non-Profit)
2. Social Good (Brands – Non-Profit)

Δείτε αναλυτικά όλες τις κατηγορίες του διαγωνισμού και τις ευκαιρίες που αυτές προσφέρουν για διάκριση και ξεκινήστε να προετοιμάζετε τις συμμετοχές σας.

 

Δώστε στη δουλειά σας την ευκαιρία να διακριθεί υποβάλλοντας τις συμμετοχές σας στη διοργάνωση !

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Awards Hellas ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα στην ΕΔΕΕ (210 32 46 215-7)

Effie Awards Hellas 2022 | Τελετή Απονομής

Την Τρίτη 12 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Prive της Λίμνης Βουλιαγμένης, τα βραβεία Effie Awards Hellas 2022. Στα φετινά βραβεία κατατέθηκαν στο διαγωνισμό οι περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία των Effies στην Ελλάδα και δόθηκαν 24 βραβεία (1 Grand, 7 Gold, 10 Silver και 6 Bronze).  Μεγάλες νικήτριες της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Ogilvy και Mondelez International που κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Μη με αφήσεις ποτέ» και τις ειδικές διακρίσεις Brand of the Year (Lacta), Marketer of the Year (Mondelez International) και Agency of the Year (Ogilvy).

Δείτε τα cases studies των έργων που διακρίθηκαν

Δείτε τη λίστα με όλες τις διακρίσεις των Effie Awards Hellas 2022

 

O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2022, κος Χρήστος Λάτος, δήλωσε: «Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Ωστόσο, φέτος συνέβη κάτι το ξεχωριστό. Είδαμε και βραβεύσαμε και καμπάνιες που απέφεραν κάτι περισσότερο από εμπορικά αποτελέσματα. Απέφεραν θετική επίδραση, impact στην κοινωνία και στους ανθρώπους. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές και ελπίζω τα επόμενα χρόνια να βραβεύσουμε ακόμα περισσότερες τέτοιου είδους ενέργειες

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, ανέφερε: «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε  και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

O Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, είπε: “Τα Effie Awards βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους. Τη δημιουργική αποτελεσματικότητα λοιπόν, ή, ανάποδα, την αποτελεσματική δημιουργικότητα. Στην εποχή μας, συχνά η δύναμη και η ταχύτητα της τεχνολογίας επισκιάζει τις δημιουργικές φωνές. Συχνά η πίεση μειώνει τη δημιουργικότητα. Όμως, όλα συγκλίνουν στο ότι πρέπει να επαναφέρουμε τη δημιουργικότητα στη διαφήμιση. Θα ήθελα να εκφράσω στους νικητές και τις νικήτριες, αλλά και σε όλες τις εταιρείες και τους ανθρώπους τους που συμμετείχαν στα φετινά Effie, τον θαυμασμό μου για την ανθεκτικότητα που επέδειξαν τα τελευταία 2 χρόνια και να μας καλέσω όλους και όλες να κοιτάξουμε με θάρρος τη δημιουργικότητα στα μάτια“.

Την εκδήλωση υποστήριξαν χορηγικά οι:

Ant1, Google / Χρυσοί Χορηγοί

Cosmote, Eurobank, DPG, Vodafone, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Atcom / Χορηγοί

Yahoo!, Lacta, Volton / Υποστηρικτές

Business Today, adbusiness, advertising.gr / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

Daily Fax & Marketing Week / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

Effie Awards Hellas 2022 | Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών! Μην χάσετε το webinar “Tips to succeed”

Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών στα Effie Awards Hellas 2022 και θα διαρκέσει μέχρι  4 Απριλίου 2022, ενώ, έως την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου ισχύει η έκπτωση των early bird submissions.

Τα Effie Awards Hellas διοργανώνονται κάθε 2 χρόνια από την ΕΔΕΕ, με την υποστήριξη του ΣΔΕ, καθώς πρόκειται για τα σημαντικότερα διεθνώς βραβεία στο marketing και την επικοινωνία.

Φέτος, τα Effies διευρύνουν το αποτύπωμά τους, για να συμπεριλάβουν και νέες κατηγορίες ενεργειών. Έτσι, έχουν δυνατότητα διάκρισης όχι μόνο ολοκληρωμένες καμπάνιες επικοινωνίας αλλά και πολύ στοχευμένες, έξυπνες, στρατηγικά μελετημένες και άρα αποτελεσματικές ενέργειες, από όλο το φάσμα του marketing και της επικοινωνίας.

Αυτή τη στιγμή ο διαγωνισμός έχει 14 προϊοντικές κατηγορίες (Industry Categories) και 25 ειδικές κατηγορίες (Specialty Categories).

Η προετοιμασία μίας υποβολής για τα Effies, απαιτεί χρόνο και η σωστή υποβολή μιας συμμετοχής μπορεί να σας φέρει πιο κοντά σε ένα πολύτιμο βραβείο. Δηλώστε λοιπόν συμμετοχή στο webinar “TIPS TO SUCCEEDπου θα πραγματοποιηθεί στις 22 Φεβρουαρίου 2022, στις 16:00 και μάθετε ποια είναι τα λάθη που συνήθως γίνονται για να τα αποφύγετε και ποιες είναι οι νέες κατηγορίες που δημιουργούν καινούργιες ευκαιρίες για διάκριση. Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής.

 

Οι νέες κατηγορίες των Effie Awards Hellas 2022

Commerce & Shopper

6 κατηγορίες αφιερωμένες στο Commerce & Shopper Marketing. Αφορά τόσο καταστήματα (φυσικά και ηλεκτρονικά) λιανικής, όσο και τα brands που κάνουν tailor made επικοινωνία μέσα σ’ αυτά.

  1. Challenger Brand Solution
  2. Crisis Response / Critical Pivot
  3. Data-Driven
  4. e-commerce
  5. Multi-Brand Shopper Solution
  6. Seasonal

Influencer Marketing

Για brands που συνεργάστηκαν αποτελεσματικά με influencers για να προσεγγίσουν το κοινό τους και να φέρουν κοντινά ή μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Performance Marketing

Μια κατηγορία αποκλειστικά για καμπάνιες performance marketing. Οι συμμετέχοντες θα καταθέσουν ειδική φόρμα αποτελεσματικότητας με συγκεκριμένα ζητούμενα για το Performance Marketing.

Social Media

Μία νέα κατηγορία για καμπάνιες, με βασικό μέσο επικοινωνίας τα social media.

Marketing Innovation Solution | Business / Product / Service Innovation

Για πρώτη φορά τα Effies βραβεύουν προϊόντα / υπηρεσίες που πέτυχαν, επειδή αυτό που πρόσφεραν στον καταναλωτή ήταν καινοτόμο. Σε περίπτωση που τα αποτελέσματα  ήρθαν εξαιτίας της καμπάνιας επικοινωνίας, τότε η συμμετοχή θα πρέπει να κατατεθεί σε μία από τις άλλες κατηγορίες.

Environmental (Brands – Non-Profit)

Η ανάγκη για υιοθέτηση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης (sustainability) από τις επιχειρήσεις και τα brands γίνεται όλο και πιο επιτακτική τα τελευταία χρόνια. Οι συμμετοχές θα πρέπει να έχουν ως βασικό στόχο την αλλαγή της συμπεριφοράς του κοινού και την προσπάθεια να το στρέψουν προς πιο περιβαλλοντολογικά βιώσιμες λύσεις, αποδεικνύοντας όμως πως οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης θα συνδυάζονται με τη συνολική στρατηγική του brand.

Δείτε αναλυτικά τις κατηγορίες του διαγωνισμού

Δώστε στη δουλειά σας την ευκαιρία να διακριθεί υποβάλλοντας τις συμμετοχές σας στη διοργάνωση

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas www.effiehellas.gr ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Effie Hellas Awards 2020 I Τελετή Απονομής

Σε μια virtual Τελετή Απονομής, ανακοινώθηκαν την Τρίτη 26 Ιανουαρίου,  οι νικητές των Effie Awards Hellas 2020  με οικοδέσποινα τη γνωστή ηθοποιό Μαρία Ναυπλιώτου. Ήταν μια εξαιρετική διοργάνωση που η απόσταση δεν εμπόδισε τα χαμόγελα και τα μπράβο.

Μεγάλες κερδισμένες αναδείχθηκαν οι εταιρίες Mondelez International και Ogilvy που κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Act for Love».

Effies απέσπασαν ακόμα οι εταιρίες COSMOTE, ΔΕΛΤΑ, Unilever, Vodafone, BDF, The Coca-Cola Company Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Nestlé, όλες μέλη του ΣΔΕ!

Στον χαιρετισμό του ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρ. Αντωνιάδης, ανέφερε μεταξύ άλλων «Τα Εffie είναι τα μόνα βραβεία που επιβραβεύουν τη δημιουργικότητα που έφερε αποτελέσματα, τον συνδυασμό δηλαδή που κάθε marketer ιδανικά επιδιώκει. Κι ενώ τα αποτελέσματα είναι μετρούμενα, τα βλέπουμε στα μερίδια, στις πωλήσεις, η δημιουργικότητα περιβάλλεται πάντα από ερωτήματα» και κάλεσε τους συμμετέχοντες να μελετήσουν ξανά και ξανά τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της φετινής διοργάνωσης. «Να αναλογιστούμε πάνω στη «χημεία» της αποτελεσματικότητας και στην απλή ερμηνεία της δημιουργικής ιδέας, εκείνης δηλαδή της ιδέας που σε παρασύρει».

Συγχαρητήρια σε όλες τις εταιρίες που πήραν μέρος στα Effie 2020, στην Οργανωτική Επιτροπή και στους συναδέλφους μας στην ΕΔΕΕ για την άψογη διοργάνωση, κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

Δείτε τους όλους τους νικητές και τα case studies

Δείτε ξανά την τελετή απονομής στο Youtube channel της ΕΔΕΕ

H διοργάνωση των Effie γίνεται σε συνεργασία με τον ΣΔΕ.

Effie Hellas 2020 I Αποτελέσματα έρευνας “Communication and (in)effectiveness”

Διοργανώθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή των Effie Awards Hellas 2020 με θέμα την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας στην ελληνική αγορά.

Εffie Hellas Awards 2020 I “Communication and (in)effectiveness” Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας

Την Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2021, 13:00 – 14:30, θα γίνει η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της  έρευνας “Communication and (in)effectiveness που διοργανώθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή των Effie Awards Hellas 2020 με θέμα την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας στην ελληνική αγορά. Στην έρευνα που απευθυνόταν σε στελέχη εταιριών επικοινωνίας και διαφημιζομένων και συμμετείχαν περισσότεροι από 100, εντοπίζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας.

Την παρουσίαση των αποτελεσμάτων θα κάνει η κ. Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner, QED Market Research. Στο πάνελ discussion θα συμμετέχουν τα μέλη της Ο.Ε. των Effie Hellas 2020 Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights, Vodafone, Μιχάλης Κροκίδης, Head of Planning, Ogilvy, Δημήτρης Μπελέκος, General Manager, The Newtons Laboratory  και τον συντονισμό θα κάνει ο Πρόεδρος της Ο.Ε., Κώστας Ταμπουράκης, CEO, Tribe/ Grey Athens.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους έως την Τρίτη 19/1. Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Βρείτε τη φόρμα συμμετοχής  εδώ

Σας θυμίζουμε ότι τα Effies στην Ελλάδα διοργανώνονται από την ΕΔΕΕ,  σε συνεργασία με τον ΣΔΕ, το  Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Ερευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) κάθε δύο χρόνια.

Εffie Hellas Awards 2020 I Παράταση υποβολής συμμετοχών

Μετακινήθηκε για τις 23 Οκτωβρίου το deadline υποβολής συμμετοχών. Δώστε στις καμπάνιες σας την ευκαιρία να διακριθούν. Δώστε κίνητρο στις ομάδες σας να δουν να αναγνωρίζεται η σκληρή δουλειά τους. Τώρα έχετε ακόμα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σας.

 

Ποιες καμπάνιες μπορούν να υποβληθούν

Υποψήφιες για τα βραβεία Effie Hellas 2020 μπορούν να είναι καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν από 1.3.2018 έως και 31.5.2020.

Η φετινή διοργάνωση θα συμπεριλάβει και καμπάνιες που αφορούν CΟVID19.

 

Μειωμένο κόστος συμμετοχής

Το κόστος για υποβολή μέχρι και τις 10/9/2020 είναι μειωμένο.

Τα Effie Awards είναι μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας παγκοσμίως γιατί βραβεύουν τις ιδέες που οδηγούν σε αποτέλεσμα. Είναι η διοργάνωση που αναδεικνύει ταυτόχρονα τη στρατηγική σκέψη, το καλό δημιουργικό και τα αποτελέσματα που αυτά φέρνουν σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους.

 

Περισσότερες πληροφορίες και υποβολή συμμετοχών στο www.effiehellas.gr

 

Καλή επιτυχία σε όλους!

Effie Awards Hellas 2020 | Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών!

Ξεκίνησε την Παρασκευή 10 Ιουλίου η υποβολή συμμετοχών στα Effie Awards Hellas 2020 και θα διαρκέσει μέχρι και την 01/10/2020.

Υποψήφιες για τα βραβεία Effie Hellas 2020 μπορούν να είναι καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν από 1.3.2018 έως και 31.5.2020. Η φετινή διοργάνωση θα συμπεριλάβει και όλες τις καμπάνιες που αφορούν CΟVID-19.  

Τα Effie Awards είναι μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας παγκοσμίως γιατί βραβεύουν τις ιδέες που οδηγούν σε αποτέλεσμα. Γι αυτό και είναι πολύ σημαντικό οι υποψηφιότητες να περιλαμβάνουν τόσο τις ιδέες, όσο και τα σωστά νούμερα, καθώς αξιολογούνται τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους.

Δώστε στη δουλειά σας την ευκαιρία να διακριθεί υποβάλλοντας τις συμμετοχές σας στη διοργάνωση.

Θα υπάρχουν τρεις περίοδοι με διαφορετικές χρεώσεις:

Περίοδος υποβολής(*) Κόστος Συμμετοχής προ ΦΠΑ
Early Bird Submissions έως και 31/7/2020 400€
On time Submissions 1/8/2020 έως και 10/9/2020 500€
Final Deadline Submissions 11/9/2016 έως και 1/10/2020 600€

(*) Κάθε εταιρία μπορεί να καταθέσει συμμετοχή σε περισσότερες από μια περιόδους και θα ισχύσει η ανάλογη χρέωση.  

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Effie Awards Hellas 2018: Υποβολή συμμετοχών έως 27/9/2018

Τα βραβεία Effie είναι μία μοναδική ευκαιρία ανάδειξης της αποτελεσματικότητας της δουλειάς που κάνουν οι marketers σε συνεργασία με τη διαφημιστική τους εταιρεία για τις μάρκες και τα προϊόντα. Πρόκειται μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας παγκοσμίως. Στα Effie Awards οι ιδέες έχουν αξία μόνο αν συνοδεύονται από τα σωστά νούμερα, καθώς αξιολογούνται τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους.

Στη φετινή διοργάνωση υπάρχουν 16 κατηγορίες, 4 νέες κατηγορίες (Φαρμακευτικά Προϊόντα – Συμπληρώματα Διατροφής, Τουρισμός – Ταξίδια – Αναψυχή, Ενέργεια – Πετρελαιοειδή & Τυχερά Παιχνίδια) και 3 ειδικές διακρίσεις (Agency of the Year, Advertiser of the Year και Brand of the Year).

Δώστε στις καμπάνιες σας την ευκαιρία να αναγνωριστούν για την αποτελεσματικότητά τους, υποβάλλοντας τις συμμετοχές σας στη διοργάνωση.
Υποψήφιες για τα βραβεία Effie Hellas 2018 μπορούν να είναι καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν από 1.3.2016 έως και 28.2.2018.Η υποβολή συμμετοχών στα Effie Awards Hellas 2018 ξεκίνησε και θα διαρκέσει μέχρι τις 27/09/2018.

Τα Effie Awards Hellas διοργανώνονται σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς(ΣΕΔΕΑ).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas http://www.effiehellas.gr/ / ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Effie Hellas 2016 Consumer Survey:Τα μηνύματα των καταναλωτών – Τα checklist διαφορετικών ηλικιακών ομάδων.

Η έρευνα Effie Hellas Consumer Survey θεσμοθετήθηκε και πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο των Effie Hellas 2016, με σκοπό να διερευνήσει πώς είναι σήμερα η σχέση των καταναλωτών με τις μάρκες, τι τους παρακινεί και τι τους αποτρέπει. Η έρευνα κατέγραψε και ερμήνευσε τα στοιχεία που κινητοποιούν θετικά και αποτελεσματικά τους καταναλωτές στη σχέση τους με τις μάρκες, καθώς και εκείνα που τους «απωθούν» ή τους «αποξενώνουν».

Διαβάστε τα τέσσερα μηνύματα του καταναλωτικού κοινού προς τους ανθρώπους του marketing και της επικοινωνίας και τα checklist διαφορετικών ηλικιακών ομάδων για τις μάρκες.

Στοιχεία Έρευνας
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό των Effie Hellas, από την εταιρία ερευνών qed market research, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο του 2016 μέσα από online (ποσοτική έρευνα με τη συμμετοχή πανελλαδικού δείγματος 1000 ατόμων ηλικίας 18-55) και προσωπικές συνεντεύξεις (ποιοτική έρευνα με τη συμμετοχή 25 ατόμων).

Το κόστος απόκτησης των συνολικών αποτελεσμάτων της έρευνας ανέρχεται στα 800€ (προ ΦΠΑ 24%).

Executive Summary

Τελετή Απονομής Effie Hellas 2016

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Athens, η τελετή απονομής των Effie Hellas 2016.

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων 2 ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες McCANN Worldgroup και ActionAid Hellas που κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Στάση». H McCANN Worldgroup κέρδισε για δεύτερη συνεχή χρονιά την ειδική διάκριση Agency of the Year, ενώ η Mondelez International ανακηρύχτηκε Client of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τέλος, τη νέα ειδική διάκριση Brand of the Year κέρδισε η ActionAid.

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς οι Πρόεδροι των Effie Hellas 2016, ΕΔΕΕ και ΣΔΕ δήλωσαν: O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2016, κος Νίκος Σύμπουρας, «Τα Effie είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες των βραβείων στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Όχι απλά γιατί είναι ή πλέον αναγνωρισμένη διεθνώς διοργάνωση βραβείων. Αλλά γιατί δημιουργούν πρότυπα. Άνθρωποι και δουλειές που – όπως οι μεγάλοι αθλητές – φέρνουν κορυφαία αποτελέσματα και κυρίως μας μαθαίνουν, μας εμπνέουν, μας αλλάζουν, μας κάνουν καλύτερους και πάνε την αγορά μπροστά. Κι όλα αυτά σ’ ένα περιβάλλον με αβεβαιότητα και δυσκολίες μεγαλύτερες από ποτέ! Αυτό είναι τα Effie Hellas 2016.»

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα βραβεία Effie αναγνωρίζονται από τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο ως κορυφαίος θεσμός βραβείων στο χώρο του marketing & της επικοινωνίας. Γιατί επιβραβεύουν εκείνους από το marketing και τα agencies που συνεργάστηκαν για να γεννηθεί και να εγκριθεί μια ιδέα που αποδεδειγμένα δούλεψε στον καταναλωτή.
Τα Effie επιβραβεύουν τις «σχέσεις» διαφημιζόμενου-διαφημιστή και μάρκας-καταναλωτή. Η «σχέση» μεταξύ τους και αναμεταξύ τους είναι αλληλένδετη με τα αποτελέσματα. Οι πρώτοι σχεδιάζουν καμπάνιες για τους δεύτερους. Αν η «σχέση» τους είναι δυνατή, σχεδιάσουν καμπάνιες που με τη σειρά τους δυναμώνουν τη «σχέση» των brands με τον καταναλωτή. Χωρίς «σχέση», στην Ελλάδα της κρίσης και των μειωμένων budgets, στην Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της, υπερβάσεις δε γίνονται. Και χωρίς υπερβάσεις, τα brands θα είχαν απαξιωθεί. Κάτι που όπως είδαμε σήμερα, παρακολουθώντας τις καμπάνιες που ξεχώρισαν, δεν ισχύει.
Τα φετινά Effie σημείωσαν ρεκόρ συμμετοχών, ανανεώθηκαν με εύστοχες νέες ειδικές κατηγορίες, τίμησαν το brand of the year και πραγματοποίησαν μία σημαντική έρευνα με θέμα τον καταναλωτή. Και μας ενέπνευσαν να συνεχίσουμε την προσπάθεια να προσφέρουμε στους καταναλωτές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, για να εξακολουθούν να θέλουν να έχουν «σχέση» με τα brands μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!»

Όλες οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν:

vraveia

Effie Hellas 2016: Τελετή Απονομής

Η Τελετή Απονομής των Effie Hellas 2016 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 19:00 στο ξενοδοχείο Hilton Athens.

Στην τελετή της βράβευσης των Effie 2016, κατά της διάρκεια της οποίας θα παρατεθεί δείπνο, η τιμή εισόδου είναι 115€ (με ΦΠΑ 24%).

Για την κράτηση των εισιτηρίων σας θα πρέπει να συμπληρώσετε το Δελτίο Κράτησης Εισιτηρίων και να το στείλετε στο fax 210-3246880 ή στο e-mail accounts@edee.gr το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016.

Σημειώνουμε ότι για την κράτηση των θέσεων θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Κατεβάστε το δελτίο κράτησης εισιτηρίων.  

effie

Effie Hellas 2016: Παράταση υποβολής συμμετοχών

Παρατείνεται μέχρι τις 18/10/2016 η προθεσμία υποβολής συμμετοχών στα Effie Hellas 2016.

Υπενθύμιση Υποβολή συμμετοχών έως 27/9/2016

Η υποβολή συμμετοχών στα Effie Hellas 2016 θα διαρκέσει μέχρι τις 27/09/2016. Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και δίνουν την ευκαιρία στις ΙΔΕΕΣ που γεννούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ να αναγνωριστούν.

Τα Effie Hellas 2016:
1. Θεσπίζουν νέα ειδική διάκριση: Brand of the year
2. Θεσπίζουν 5 νέες ειδικές κατηγορίες: Social Good/ Brands, Social Good/ Non Profit, Seasonal Marketing, Youth Marketing, Business to Business.
3. Δίνουν πρόσβαση σε έκθεση αποτελεσμάτων της έρευνας Effie Consumer Survey σε όλες οι εταιρίες που θα καταθέσουν συμμετοχές.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas http://www.effiehellas.gr/ ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου η υποβολή συμμετοχών για τα Effie Hellas 2016

Η Οργανωτική Επιτροπή των Effie Hellas 2016, με Πρόεδρο τον Νίκο Σύμπουρα, CEO της Tempo OMD, έχει ξεκινήσει την προετοιμασία για τη φετινή διοργάνωση, η Τελετή Απονομής της οποίας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016.

Η υποβολή συμμετοχών ξεκίνησε την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016 και θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016.

Tην Ο.Ε. απαρτίζουν οι Κυριακή Ινεμπολίδη, Διευθύντρια Διεύθυνσης Marketing και Δημοσίων Σχέσεων, Alpha Bank, Βίβη Καμάμη, Διευθύνουσα Σύμβουλος, Starlink, Χριστίνα Καράμπελα, Managing Partner, QED, Δημήτρης Κατραβάς, Διευθύνων Σύμβουλος, Media Markt, Κώστας Μάντζιαρης, Διευθύνων Σύμβουλος, iProspect, Πάνος Μουζακίτης, Creative Director, Frank & Fame, Άννα Φουντούλη, Γενική Διευθύντρια, Solid Relations και Χριστίνα Χοχλακίδου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος, FCB Gnomi.

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν  τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.

Τα Effie Hellas διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και τον Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των Effie Hellas http://www.effiehellas.gr/ / ή να επικοινωνήσετε με τον κ. Αλέξανδρο Κάρμα, τηλ. 210 32 46 215-7.

Media_Planning_Seminar

Τελετή Απονομής Effie Hellas 2014

Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις 16 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας.
Την Τρίτη 22 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Βυζαντινό Μουσείο, τα βραβεία στις 16 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων δύο ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Φρεσκάδα Μπάρμπα Στάθης – Λαϊκή», καθώς και οι εταιρίες «Mc Cann Athens» και «Mondelez International», που κέρδισαν τις νέες διακρίσεις Effie Hellas Awards, Agency και Client of the Year, αντίστοιχα.
Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν:
O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2014, κος James Nass, «Τα EFFIES είναι τα διεθνώς αναγνωρισμένα βραβεία αποτελεσματικότητας με τους ίδιους κανονισμούς και κριτήρια να διέπουν όλες ανεξαρτήτως τις χώρες. Γιορτάζουμε τα κατορθώματα στην ελληνική αγορά όλων εκείνων που έχουν συνεισφέρει στον σκληρό πυρήνα του ιδιωτικού τομέα, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Δουλεύουνε στην Ελλάδα, τη χώρα με τις πιο δύσκολες εμπορικές συνθήκες του πλανήτη, και αυξάνουν τις πωλήσεις, ακόμα και όταν η κατηγορία τους πέφτει σαν κομήτης. Κρατάνε τις θέσεις εργασίας, ακόμα και όταν η ανεργία παραμένει στα ύψη. Γι’ αυτό αξίζει να πούμε ότι αυτά τα EFFIES είναι τα πιο δύσκολα του κόσμου.»
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «O σκοπός των βραβείων Effie είναι όχι μόνον να αποδείξουμε τη σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις αλλά κυρίως, να ενθαρρύνουμε και να επιβραβεύσουμε ηθικά τους δημιουργικούς, τους ανήσυχους, τους τολμηρούς ανθρώπους από την έρευνα, από το marketing, από τη διαφήμιση, αυτούς που τολμούν να πάρουν ρίσκα, αυτούς που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν, κι ας αποτύχουν.
Αυτή η ενθάρρυνση των νέων επαγγελματιών να είναι ελεύθεροι από το φόβο της αποτυχίας είναι νομίζω η μεγαλύτερη συμμετοχή των βραβείων αποτελεσματικότητας Effie στην Ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.»
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα ελληνικά Effies είναι πράγματι από τα πιο δύσκολα του κόσμου. Κυρίως λόγω της κρίσης, που έθεσε«αδιανόητες» προκλήσεις και αναθεωρήσεις του statusquo, βάση του οποίου διαφημιστές και διαφημιζόμενοι συμπορευόμασταν. Από την άλλη πλευρά, η κρίση ανέδειξε αξίες που παλιότερα ίσως να μην είχαν την ίδια βαρύτητα. Όπως την ΑΝΤΟΧΗ και το ΠΕΙΣΜΑ, την ΕΥΕΛΙΞΙΑ και το OUT OF THE BOX THINKING. Τις αξίες αυτές επιδεικνύουν καθημερινά οι άνθρωποι της Επικοινωνίας και του Marketing και παρά τις τεράστιες δυσκολίες των καιρών μας και την πίεση σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, συνεχίζουν να δουλεύουν ΟΣΟ χρειαστεί, να επενδύουν σε ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, να γεννούν τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ιδέες και να πετυχαίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αποτελέσματα κάτω από ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντίξοες συνθήκες. Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την υπέρβαση που κάνουν και για την πεισματική δέσμευσή τους στο αποτέλεσμα!»
Την εκδήλωση υποστηρίζουν χορηγικά οι:
Mega / Μεγάλος Χορηγός
ΣΚΑΙ, ΑΝΤ1 / Χρυσοί Χορηγοί
Elbisco, Public, Vodafone, Wind, Google, Atnet / Χορηγοί
Cosmote, Χαιδεμένος, Nescafe, Goody’s, Alba Business Graduate School, Math Studio / Υποστηρικτές
Adbusiness, advertising.gr, Business Today / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας
DailyFax, Marketing Week / Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας

Οργανωτική Επιτροπή Effie Hellas 2014

Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής:
James Nass – CEO Lowe Athens

Μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής:
Γιάννης Γαβριηλίδης – Ανώτερος Διευθυντής Brand, Μάρκετινγκ & On-Line Στρατηγικής Wind Hellas
Έφη Καρακίτσου – Διευθύνουσα Σύμβουλος Magnet
Πάνος Κοντόπουλος – Managing Director Wedia
Μαρίνα Λεωνιδοπούλου – Πρόεδρος Out of the Box
Ηλίας Μαβίδης – Business Unit Director Bold Ogilvy
Κώστας Ρόκος – Managing Director & CFO, Greece IPG Mediabrands
Εύη Σισαμή – Γενική Διευθύντρια Cream
Κώστας Στράτης – Commercial Director Dixons South- Eastern Europe