Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Athens, η τελετή απονομής των Effie Hellas 2016.
Απονεμήθηκαν τα βραβεία στις 17 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων 2 ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες McCANN Worldgroup και ActionAid Hellas που κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Στάση». H McCANN Worldgroup κέρδισε για δεύτερη συνεχή χρονιά την ειδική διάκριση Agency of the Year, ενώ η Mondelez International ανακηρύχτηκε Client of the Year για δεύτερη συνεχή χρονιά. Τέλος, τη νέα ειδική διάκριση Brand of the Year κέρδισε η ActionAid.
Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς οι Πρόεδροι των Effie Hellas 2016, ΕΔΕΕ και ΣΔΕ δήλωσαν: O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2016, κος Νίκος Σύμπουρας, «Τα Effie είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες των βραβείων στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας. Όχι απλά γιατί είναι ή πλέον αναγνωρισμένη διεθνώς διοργάνωση βραβείων. Αλλά γιατί δημιουργούν πρότυπα. Άνθρωποι και δουλειές που – όπως οι μεγάλοι αθλητές – φέρνουν κορυφαία αποτελέσματα και κυρίως μας μαθαίνουν, μας εμπνέουν, μας αλλάζουν, μας κάνουν καλύτερους και πάνε την αγορά μπροστά. Κι όλα αυτά σ’ ένα περιβάλλον με αβεβαιότητα και δυσκολίες μεγαλύτερες από ποτέ! Αυτό είναι τα Effie Hellas 2016.»
Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος, «Η σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις περνάει, όπως περνούσε και θα περνάει πάντα, από ένα μαύρο κουτί. Μέσα στο μαύρο κουτί, κρύβεται η μαγεία της δημιουργικότητας. Δεν θα αποκωδικοποιήσουμε ποτέ τη δημιουργικότητα. Όμως, η δημιουργικότητα και το ταλέντο, θέλουν κατεύθυνση. Θα φέρουν αποτελέσματα μόνον σε ένα περιβάλλον δομημένο, τακτοποιημένο, με σαφώς χαραγμένη στρατηγική, με όραμα που απαντά στις ανάγκες του καταναλωτή. Αυτά είναι που βραβεύουμε στα Effies: δουλειές της διαφήμισης από ανθρώπους που σκέπτονται λογικά αλλά έξω από το κουτί και κυρίως που φέρνουν αποτελέσματα. Με αποδείξεις.»
Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης, «Τα βραβεία Effie αναγνωρίζονται από τους διαφημιζόμενους σε όλο τον κόσμο ως κορυφαίος θεσμός βραβείων στο χώρο του marketing & της επικοινωνίας. Γιατί επιβραβεύουν εκείνους από το marketing και τα agencies που συνεργάστηκαν για να γεννηθεί και να εγκριθεί μια ιδέα που αποδεδειγμένα δούλεψε στον καταναλωτή.
Τα Effie επιβραβεύουν τις «σχέσεις» διαφημιζόμενου-διαφημιστή και μάρκας-καταναλωτή. Η «σχέση» μεταξύ τους και αναμεταξύ τους είναι αλληλένδετη με τα αποτελέσματα. Οι πρώτοι σχεδιάζουν καμπάνιες για τους δεύτερους. Αν η «σχέση» τους είναι δυνατή, σχεδιάσουν καμπάνιες που με τη σειρά τους δυναμώνουν τη «σχέση» των brands με τον καταναλωτή. Χωρίς «σχέση», στην Ελλάδα της κρίσης και των μειωμένων budgets, στην Ελλάδα που τρώει τα παιδιά της, υπερβάσεις δε γίνονται. Και χωρίς υπερβάσεις, τα brands θα είχαν απαξιωθεί. Κάτι που όπως είδαμε σήμερα, παρακολουθώντας τις καμπάνιες που ξεχώρισαν, δεν ισχύει.
Τα φετινά Effie σημείωσαν ρεκόρ συμμετοχών, ανανεώθηκαν με εύστοχες νέες ειδικές κατηγορίες, τίμησαν το brand of the year και πραγματοποίησαν μία σημαντική έρευνα με θέμα τον καταναλωτή. Και μας ενέπνευσαν να συνεχίσουμε την προσπάθεια να προσφέρουμε στους καταναλωτές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, για να εξακολουθούν να θέλουν να έχουν «σχέση» με τα brands μας.
Συγχαρητήρια σε όλους!»
Όλες οι καμπάνιες που βραβεύτηκαν:
