Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 06/03/2019

Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος

Εκλέχθηκε νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Την Τρίτη, 5 Μαρτίου 2019, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο SEMIRAMIS, με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εταιριών-μελών, η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες.

Τα Μέλη του ΣΔΕ  ενέκριναν την Έκθεση Πεπραγμένων για το 2018, τον Οικονομικό Απολογισμό για την οικονομική χρήση που έληξε (2018), καθώς και τον Προϋπολογισμό του 2019.

Πριν από την έναρξη των εργασιών της Συνέλευσης, η κ. Αγγελική Γιαννοπούλου CEO, Carat Greece και ο κ. Π. Καραχάλιος CEO Greece, Dentsu Aegis Network, στην παρουσίασή τους με τίτλο “Dear Future, We Are Ready!” παρουσίασαν ενδιαφέροντα Media στοιχεία για τη χρονιά που πέρασε, τις προβλέψεις τους για το 2019, καθώς και σημαντικά insights  για τα Μέσα και τον καταναλωτή του μέλλοντος, που είναι ήδη εδώ.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τα μέλη του Συνδέσμου και το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο για την εξαιρετική συνεργασία, ανέφερε ότι το 2018 υπήρξε μια χρονιά με θετικό πρόσημο όσον αφορά στην οικονομία, αλλά και στη διαφημιστική επένδυση. Τόνισε όμως ότι, όπως είχε προβλεφθεί, η ανάπτυξη ήταν «χαμηλής πτήσης» και όχι ικανή να συμπαρασύρει τη διαφημιστική αγορά σε τροχιά σημαντικής ανάπτυξης.

Αναφερόμενος στον ΣΔΕ, σημείωσε χαρακτηριστικά ότι  «ο ΣΔΕ ξεπέρασε…τον εαυτό του. Αναλάβαμε νέες πρωτοβουλίες, τόσο θεσμικές, όσο και εκπαιδευτικές-ενημερωτικές. Ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία με όλους: με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων,  με τους φορείς της αγοράς, την Πολιτεία, τα Media, αλλά και με την αγορά.»

Στην παρουσίαση της η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε στα σημαντικότερα θέματα που απασχόλησαν την αγορά επικοινωνίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο διεθνές περιβάλλον:

  • Η Ειδική Εισφορά 2% στο Διαδίκτυο υπέρ ΕΔΟΕΑΠ και η αναδρομική καταβολή αυτής από 16-11-2017
  • Η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) από 25-5-2018
  • Η Εταιρία Καταγραφής της Διαφημιστικής Επένδυσης στην Τηλεόραση  (Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου, Ν. 4487/2017)
  •  Η αδειοδότηση των ενημερωτικών σταθμών πανελλαδικής εμβέλειας και η συνδεδεμένη με αυτή μείωση του ειδικού φόρου τηλεόρασης από 20% σε 5%
  • Η σε εκκρεμότητα προκήρυξη διαγωνισμού για τις άδειες τηλεοπτικών σταθμών θεματικού περιεχομένου
  • Η επαναδραστηριοποίηση της Επιτροπής Ελέγχου Έρευνας Τηλεθέασης (ΕΕΕΤ)
  • Η δημοσιοποίηση από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων του Global Media Charter
  • To Coalition for Better Ads και η δημοσιοποίηση των επικαιροποιημένων Better Ads Standards
  • H διεθνής συζήτηση για τα Gender Stereotypes στην επικοινωνία
  • To ξεκίνημα της συζήτησης για την εξέλιξη της σχέσης διαφημιζομένων & agencies
  • H σημαντικότητα του purpose και το sustainable growth

Η κ. Κομιώτη στάθηκε ιδιαίτερα στα θεσμικά θέματα και στις παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες που απαιτήθηκαν, ενώ επισήμανε την προτεραιότητα που δίνει ο Σύνδεσμος στην ενημέρωση των μελών του για θέματα  Digital. Στο πλαίσιο αυτό, για το 2019 έχει δρομολογηθεί σειρά ενεργειών και παρεμβάσεων για την κατανόηση του περιεχομένου του Global Media Charter, των αρχών δηλαδή που έθεσαν παγκόσμια οι διαφημιζόμενοι για αποτελεσματική συνεργασία στο οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης.

 

Από τις αρχαιρεσίες αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, η σύνθεση του οποίου έχει ως εξής :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ Γρηγόρης Αντωνιάδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Κατερίνα Βλάχου MONDELEZ HELLAS
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Άντζελα Κοτρότσου ARLA FOODS HELLAS
ΤΑΜΙΑΣ Υβέτ Κοσμετάτου PRAXIA BANK
ΜΕΛΗ Χάρης Κονίνης COSMOTE
Κώστας Σταματάκης DIXONS SOUTH EAST EUROPE
Κώστας Λιμνίδης GLAXOSMITHKLINE
Τζελίνα Κουκουμέλη ΚΡΙ-ΚΡΙ
Μαριάνα Κορδοπάτη PROCTER & GAMBLE HELLAS
Χάϊδω Ηλιοπούλου VODAFONE
Αλίν Μπαρδισμπανιάν WIND HELLAS

 

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 17/01/2019

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)

δημοσιοποιεί επικαιροποιημένα Better Ads Standards  

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί στενά το θέμα του Αdblocking και σχεδιάζει webinar για τα μέλη του.

 

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της πρωτοβουλίας και τη διαμόρφωση των Initial Better Ads Standards, η Coalition for Better Ads (CBA) δίνει στη δημοσιότητα τα Better Ads Standards. Τα νέα standards έχουν προκύψει μετά από εκτεκταμένη έρευνα σε περισσότερους από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο. Η έρευνα της CBA κατέδειξε ισχυρή ευθυγράμμιση των απόψεων των καταναλωτών για τις πιο δημοφιλείς και τις λιγότερο δημοφιλείς εμπειρίες online διαφήμισης και υποστηρίζει την υιοθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο των ίδιων προτύπων  (Better Ads Standards) τόσο σε desktop όσο και mobile περιβάλλον.

Η CBA είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το φαινόμενο του Αd-blocking, της απόρριψης δηλαδή της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο από τους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί την αγορά διεθνώς. Τα στοιχεία του Ad-blocking καθιστούν επιτακτική την εγρήγορση των διαφημιζομένων.  Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, κ. Stephan Loerke, «Οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα στον κλάδο των διαδικτυακών διαφημίσεων σχετικά με τις μορφές διαφήμισης που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο. Τα επιτυχημένα brands θα ανταποκριθούν θετικά και με σεβασμό στους καταναλωτές, ενσωματώνοντας τα πρότυπα της CBA  στη μάρκετινγκ στρατηγική τους.»

Την ίδια στιγμή σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards, μέσω του Better Ads Experience Program ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συγκεκριμένη επέκταση στον browser της Google εφαρμόζει αυστηρά νέα πρότυπα για τις διαφημίσεις με βάση τις οδηγίες της CBA.

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί το θέμα στενά και έχει αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, είχε θέσει υπό την αιγίδα του και τις δύο διαδοχικές έρευνες που διεξήχθησαν  από την Tailwind για το Αd blocking στην Ελλάδα το 2016 και το 2017.  Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, κ. Νερίνα Κομιώτη σχολίασε ότι «δεν θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να επαναπαύονται από το γεγονός ότι στην Ελλάδα το  Adblocking δεν είναι τόσο υψηλό όσο σε άλλες αγορές. Αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα που χρήζει της προσοχής τους και είναι υπόθεση όλου του κλάδου η βελτίωση της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο, για να παραμείνει το Ad-blocking στα σημερινά επίπεδα» και ανακοίνωσε  ότι  σχεδιάζεται  διεξαγωγή εκπαιδευτικού webinar για το θέμα αποκλειστικά  για τα μέλη του Συνδέσμου.

Ο ΣΔΕ έχει διαμορφωμένη άποψη για τα σημαντικά Digital θέματα. Από τις αρχές του 2018 έχει ξεκινήσει τη συζήτηση αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την ανάδειξη των 8 principles του Global Media Charter, ένα εκ των οποίων είναι και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, με διαφημίσεις που δεν ενοχλούν, δε διακόπτουν τη ροή του περιεχομένου και δεν επιβραδύνουν το browsing. Οι διαφημιζόμενοι απαιτούν από τις πλατφόρμες και τους εκδότες τη συμμόρφωσή τους στις μορφές διαφήμισης που αναδείχθηκαν από την CBA.

 

H  ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ AD BLOCKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η έρευνα «Ad-blocking in Greece» που πραγματοποιήθηκε από την Tailwind το 2017 έδειξε μικρή μείωση της χρήσης Ad-blocking στην Ελλάδα σε σχέση με το 2016 (17,3% vs 19,6% σε επίπεδο unique browsers, μείωση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση πρόσβασης στο Internet από mobile συσκευές οι οποίες έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό Ad-blocking) και αύξηση χρήσης στις γυναίκες (+6% σε σχέση με το 2016), αν και το προφίλ των Ελλήνων χρηστών Ad-blocker, παραμένει περισσότερο ανδρικό (άνδρες 18-34 ετών, υψηλού μορφωτικού επιπέδου). H έρευνα έδειξε ακόμα, για δεύτερη χρονιά, ότι ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών Ad-blocking είναι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ COALITION FOR BETTER ADS

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)  ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016 με  πρωτοβουλία αρκετών εταιριών και ενώσεων του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA). Πραγματοποίησε εκτεταμένη έρευνα στους καταναλωτές και αξιοποίησε το know how της αγοράς, για να αναπτύξει παγκόσμια πρότυπα για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών στην online διαφήμιση.  Ήδη από τον Μάρτιο 2017 είχε δημοσιεύσει τα  initial Better Ads Standards για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ σήμερα δημοσιεύει τα Better Ads Standards σε παγκόσμιο επίπεδο, για desktop και mobile περιβάλλον.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την Coalition for Better Ads εδώ.

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)

δημοσιοποιεί επικαιροποιημένα Better Ads Standards  

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί στενά το θέμα του Αdblocking και σχεδιάζει webinar για τα μέλη του.

 

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της πρωτοβουλίας και τη διαμόρφωση των Initial Better Ads Standards, η Coalition for Better Ads (CBA) δίνει στη δημοσιότητα τα Better Ads Standards. Τα νέα standards έχουν προκύψει μετά από εκτεκταμένη έρευνα σε περισσότερους από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο. Η έρευνα της CBA κατέδειξε ισχυρή ευθυγράμμιση των απόψεων των καταναλωτών για τις πιο δημοφιλείς και τις λιγότερο δημοφιλείς εμπειρίες online διαφήμισης και υποστηρίζει την υιοθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο των ίδιων προτύπων  (Better Ads Standards) τόσο σε desktop όσο και mobile περιβάλλον.

Η CBA είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το φαινόμενο του Αd-blocking, της απόρριψης δηλαδή της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο από τους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί την αγορά διεθνώς. Τα στοιχεία του Ad-blocking καθιστούν επιτακτική την εγρήγορση των διαφημιζομένων.  Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, κ. Stephan Loerke, «Οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα στον κλάδο των διαδικτυακών διαφημίσεων σχετικά με τις μορφές διαφήμισης που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο. Τα επιτυχημένα brands θα ανταποκριθούν θετικά και με σεβασμό στους καταναλωτές, ενσωματώνοντας τα πρότυπα της CBA  στη μάρκετινγκ στρατηγική τους.»

Την ίδια στιγμή σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards, μέσω του Better Ads Experience Program ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συγκεκριμένη επέκταση στον browser της Google εφαρμόζει αυστηρά νέα πρότυπα για τις διαφημίσεις με βάση τις οδηγίες της CBA.

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί το θέμα στενά και έχει αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, είχε θέσει υπό την αιγίδα του και τις δύο διαδοχικές έρευνες που διεξήχθησαν  από την Tailwind για το Αd blocking στην Ελλάδα το 2016 και το 2017.  Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, κ. Νερίνα Κομιώτη σχολίασε ότι «δεν θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να επαναπαύονται από το γεγονός ότι στην Ελλάδα το  Adblocking δεν είναι τόσο υψηλό όσο σε άλλες αγορές. Αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα που χρήζει της προσοχής τους και είναι υπόθεση όλου του κλάδου η βελτίωση της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο, για να παραμείνει το Ad-blocking στα σημερινά επίπεδα» και ανακοίνωσε  ότι  σχεδιάζεται  διεξαγωγή εκπαιδευτικού webinar για το θέμα αποκλειστικά  για τα μέλη του Συνδέσμου.

Ο ΣΔΕ έχει διαμορφωμένη άποψη για τα σημαντικά Digital θέματα. Από τις αρχές του 2018 έχει ξεκινήσει τη συζήτηση αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την ανάδειξη των 8 principles του Global Media Charter, ένα εκ των οποίων είναι και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, με διαφημίσεις που δεν ενοχλούν, δε διακόπτουν τη ροή του περιεχομένου και δεν επιβραδύνουν το browsing. Οι διαφημιζόμενοι απαιτούν από τις πλατφόρμες και τους εκδότες τη συμμόρφωσή τους στις μορφές διαφήμισης που αναδείχθηκαν από την CBA.

 

H  ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ AD BLOCKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η έρευνα «Ad-blocking in Greece» που πραγματοποιήθηκε από την Tailwind το 2017 έδειξε μικρή μείωση της χρήσης Ad-blocking στην Ελλάδα σε σχέση με το 2016 (17,3% vs 19,6% σε επίπεδο unique browsers, μείωση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση πρόσβασης στο Internet από mobile συσκευές οι οποίες έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό Ad-blocking) και αύξηση χρήσης στις γυναίκες (+6% σε σχέση με το 2016), αν και το προφίλ των Ελλήνων χρηστών Ad-blocker, παραμένει περισσότερο ανδρικό (άνδρες 18-34 ετών, υψηλού μορφωτικού επιπέδου). H έρευνα έδειξε ακόμα, για δεύτερη χρονιά, ότι ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών Ad-blocking είναι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ COALITION FOR BETTER ADS

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)  ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016 με  πρωτοβουλία αρκετών εταιριών και ενώσεων του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA). Πραγματοποίησε εκτεταμένη έρευνα στους καταναλωτές και αξιοποίησε το know how της αγοράς, για να αναπτύξει παγκόσμια πρότυπα για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών στην online διαφήμιση.  Ήδη από τον Μάρτιο 2017 είχε δημοσιεύσει τα  initial Better Ads Standards για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ σήμερα δημοσιεύει τα Better Ads Standards σε παγκόσμιο επίπεδο, για desktop και mobile περιβάλλον.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την Coalition for Better Ads εδώ.

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)

δημοσιοποιεί επικαιροποιημένα Better Ads Standards  

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί στενά το θέμα του Αdblocking και σχεδιάζει webinar για τα μέλη του.

 

Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της πρωτοβουλίας και τη διαμόρφωση των Initial Better Ads Standards, η Coalition for Better Ads (CBA) δίνει στη δημοσιότητα τα Better Ads Standards. Τα νέα standards έχουν προκύψει μετά από εκτεκταμένη έρευνα σε περισσότερους από 66.000 καταναλωτές, σε χώρες που αντιπροσωπεύουν το 70% της παγκόσμιας δαπάνης στο διαδίκτυο. Η έρευνα της CBA κατέδειξε ισχυρή ευθυγράμμιση των απόψεων των καταναλωτών για τις πιο δημοφιλείς και τις λιγότερο δημοφιλείς εμπειρίες online διαφήμισης και υποστηρίζει την υιοθέτηση σε παγκόσμιο επίπεδο των ίδιων προτύπων  (Better Ads Standards) τόσο σε desktop όσο και mobile περιβάλλον.

Η CBA είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το φαινόμενο του Αd-blocking, της απόρριψης δηλαδή της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο από τους καταναλωτές. Πρόκειται για ένα θέμα που απασχολεί την αγορά διεθνώς. Τα στοιχεία του Ad-blocking καθιστούν επιτακτική την εγρήγορση των διαφημιζομένων.  Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, κ. Stephan Loerke, «Οι καταναλωτές παγκοσμίως έχουν στείλει ένα σαφές μήνυμα στον κλάδο των διαδικτυακών διαφημίσεων σχετικά με τις μορφές διαφήμισης που διαταράσσουν την εμπειρία τους στο διαδίκτυο. Τα επιτυχημένα brands θα ανταποκριθούν θετικά και με σεβασμό στους καταναλωτές, ενσωματώνοντας τα πρότυπα της CBA  στη μάρκετινγκ στρατηγική τους.»

Την ίδια στιγμή σημαντικός αριθμός εκδοτών πιστοποιείται από τη CBA για την εφαρμογή των Better Ads Standards, μέσω του Better Ads Experience Program ενώ η Google ανακοίνωσε ότι η ενσωματωμένη υπηρεσία Ad-blocking του Chrome θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συγκεκριμένη επέκταση στον browser της Google εφαρμόζει αυστηρά νέα πρότυπα για τις διαφημίσεις με βάση τις οδηγίες της CBA.

Ο ΣΔΕ παρακολουθεί το θέμα στενά και έχει αναλάβει σχετικές πρωτοβουλίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, είχε θέσει υπό την αιγίδα του και τις δύο διαδοχικές έρευνες που διεξήχθησαν  από την Tailwind για το Αd blocking στην Ελλάδα το 2016 και το 2017.  Η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, κ. Νερίνα Κομιώτη σχολίασε ότι «δεν θα πρέπει οι διαφημιζόμενοι να επαναπαύονται από το γεγονός ότι στην Ελλάδα το  Adblocking δεν είναι τόσο υψηλό όσο σε άλλες αγορές. Αποτελεί υπαρκτό πρόβλημα που χρήζει της προσοχής τους και είναι υπόθεση όλου του κλάδου η βελτίωση της διαφημιστικής εμπειρίας στο διαδίκτυο, για να παραμείνει το Ad-blocking στα σημερινά επίπεδα» και ανακοίνωσε  ότι  σχεδιάζεται  διεξαγωγή εκπαιδευτικού webinar για το θέμα αποκλειστικά  για τα μέλη του Συνδέσμου.

Ο ΣΔΕ έχει διαμορφωμένη άποψη για τα σημαντικά Digital θέματα. Από τις αρχές του 2018 έχει ξεκινήσει τη συζήτηση αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για την ανάδειξη των 8 principles του Global Media Charter, ένα εκ των οποίων είναι και η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, με διαφημίσεις που δεν ενοχλούν, δε διακόπτουν τη ροή του περιεχομένου και δεν επιβραδύνουν το browsing. Οι διαφημιζόμενοι απαιτούν από τις πλατφόρμες και τους εκδότες τη συμμόρφωσή τους στις μορφές διαφήμισης που αναδείχθηκαν από την CBA.

 

H  ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ AD BLOCKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Η έρευνα «Ad-blocking in Greece» που πραγματοποιήθηκε από την Tailwind το 2017 έδειξε μικρή μείωση της χρήσης Ad-blocking στην Ελλάδα σε σχέση με το 2016 (17,3% vs 19,6% σε επίπεδο unique browsers, μείωση που οφείλεται κυρίως στην αύξηση πρόσβασης στο Internet από mobile συσκευές οι οποίες έχουν πολύ μικρότερο ποσοστό Ad-blocking) και αύξηση χρήσης στις γυναίκες (+6% σε σχέση με το 2016), αν και το προφίλ των Ελλήνων χρηστών Ad-blocker, παραμένει περισσότερο ανδρικό (άνδρες 18-34 ετών, υψηλού μορφωτικού επιπέδου). H έρευνα έδειξε ακόμα, για δεύτερη χρονιά, ότι ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών Ad-blocking είναι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ COALITION FOR BETTER ADS

H Coalition for Better Ads (Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις)  ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016 με  πρωτοβουλία αρκετών εταιριών και ενώσεων του κλάδου, συμπεριλαμβανομένης της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA). Πραγματοποίησε εκτεταμένη έρευνα στους καταναλωτές και αξιοποίησε το know how της αγοράς, για να αναπτύξει παγκόσμια πρότυπα για τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών στην online διαφήμιση.  Ήδη από τον Μάρτιο 2017 είχε δημοσιεύσει τα  initial Better Ads Standards για τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, ενώ σήμερα δημοσιεύει τα Better Ads Standards σε παγκόσμιο επίπεδο, για desktop και mobile περιβάλλον.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την Coalition for Better Ads εδώ.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 3/12/2018

Ολοκληρώθηκε το 5ο Digital Session του ΣΔΕ με θέμα το Performance Marketing

Μετρησιμότητα και βελτιστοποίηση της απόδοσης της διαδικτυακής διαφήμισης, οι βασικές έννοιες.

Με μεγάλη συμμετοχή διαφημιζομένων παραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018,
το 5ο Digial Session ΣΔΕ με θέμα Performance Marketing: From Impressions to Conversions. Το γεγονός ότι ο βαθμός γνώσης του Performance Marketing στους διαφημιζόμενους είναι χαμηλός, ενώ η σημασία του για τις εταιρείες που επενδύουν στο Digital είναι αντιστρόφως ανάλογη, οδήγησαν στην επιλογή του φετινού, hot θέματος.

Το 5ο κατά σειρά session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους με τη συμβολή και συμμετοχή των Performance Marketing Experts, Ηλία Σούση, Head of Domestic Market and YouTube, Google Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta, Ευτυχίας Μπάκα, Ε-commerce Manager Nestle Hellas, Μιχάλη Σαραντίδη Προϊστάμενου Τμήματος Germanos.gr, Διεύθυνση Digital & New Business Development Ομίλου ΟΤΕ, Δημήτρη Μανιάτη, Head of Secure-D at Upstream – Advisor, IPG Mediabrands & Reprise Media και Θοδωρή Μουλού, Group CEO GrowthRocks & Viral Loops.

Το session κατέστησε σαφές ότι το το performance marketing δεν είναι υπόθεση «ειδικών», των e-commerce managers, ή όσων ασχολούνται με την digital επικοινωνία, αλλά όλων marketers που προσπαθούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στη digital εποχή.

Οι ομιλητές κάλυψαν κάθε πτυχή του performance – τι είναι και πώς μπορεί να συμβάλλει στο growth, ποια είναι η έννοια του growth hacking και ποια η σχέση του με το performance marketing, πώς μπορώ να βελτιώσω την απόδοση των ενεργειών μου αν απευθύνομαι στους καταναλωτές απευθείας ή μέσω retailers, ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για να κάνω performance marketing, πώς υλοποιείται το performance marketing, δηλαδή, ποια είναι τα διαθέσιμα κανάλια και ad formats, πώς αξιολογώ και με ποια εργαλεία μπορώ να βελτιώσω την απόδοσή μου – με λόγο συμπυκνωμένο και κατανοητό στους marketers. Εξαιρετικά χρήσιμα ήταν τα παραδείγματα, τα tips αλλά και τα βασικά συμπεράσματα κάθε παρουσίασης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Digital παραμένει σταθερά στην κορυφή της ατζέντας του ΣΔΕ τα τελευταία χρόνια, με σημαντικό αριθμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Στόχος είναι η υγιής ανάπτυξη του Μέσου με αυτοδέσμευση, διαφάνεια, ποιότητα, ηθική και σεβασμό στον καταναλωτή και η περαιτέρω ενίσχυση των δεξιοτήτων των διαφημιζόμενων.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη, Associate Marketing Director South East Europe της P&G, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας Digital Acceleration Manager της Nestle, Ντέμη Καζάση Digital Acceleration Manager, Coca-Cola Central & Eastern Europe και Πάνος Μπάσιος, Head of Center of Digital Excellence, ΟΠΑΠ.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business, BusinessNews.gr, advertising.gr, του web app Conferience, της OTE Academy, της Arla Foods, της Coca Cola και της Nestle.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 28/03/2018

Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος
Η αγορά της επικοινωνίας αναμένει τη διευθέτηση σημαντικών θεσμικών θεμάτων μέσα στο 2018

Την Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση, με απαρτία των μελών του Συνδέσμου σύμφωνα με το Καταστατικό και την παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου.

Πριν από την έναρξη των εργασιών της Συνέλευσης, η κ. Αγγελική Γιαννοπούλου της Carat και ο κ. Π. Καραχάλιος της Dentsu Aegis Network, έκαναν μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για τα μέλη του Συνδέσμου με τίτλο «Brand Odyssey, Episode IV: “The SURVIVOR and the Beast”, στην οποία παρουσίασαν θέματα ουσίας αναφορικά με τα media στο διεθνές και ελληνικό περιβάλλον.

Ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης στη σύντομη ομιλία του, χαρακτήρισε το 2017 ως μια ταραχώδη -για την επικοινωνία- χρονιά, καθώς «μεγάλος αριθμός θεσμικών θεμάτων, παλαιών και νέων, παρέμεινε σε εκκρεμότητα» και ολοκλήρωσε λέγοντας «Ελπίζω και, αυτή είναι η προσπάθειά μας στον ΣΔΕ, η αγορά της επικοινωνίας το 2018 να δει τα σημαντικά θεσμικά θέματα να διευθετούνται, για να ενισχυθεί η διαφήμιση και να επωφεληθεί η εθνική μας οικονομία από τον πολλαπλασιαστικά θετικό αντίκτυπο της συγκεκριμένης βιομηχανίας».

Στην παρουσίαση που έκανε η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου, κ. Νερίνα Κομιώτη, αναφέρθηκε στα σημαντικότερα θεσμικά θέματα που απασχόλησαν την αγορά επικοινωνίας, ήτοι:
• H απευθείας τιμολόγηση
• Η μείωση του ειδικού φόρου τηλεοπτικών διαφημίσεων από 20% σε 5%
• Η εισφορά 2% επί της δαπάνης διαφήμισης στα ψηφιακά Μέσα
• Το πολυνομοσχέδιο για το «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Τηλεοπτικού Διαφημιστικού Χρόνου»
• Η καθιέρωση ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) για όλα τα έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες, περιοδικού και ημερήσιου τύπου
• Η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες
• Η καθιέρωση ειδικής σήμανσης γραμμωτού κώδικα (barcode) για όλα τα έντυπα
• Η ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης σχετικά με την αδειοδότηση των ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών
• Η εμφάνιση του GDPR στην agenda των εταιρειών

Η κ. Κομιώτη σημείωσε ότι και το 2017, το Digital παρέμεινε στην κορυφή της ατζέντας του Συνδέσμου και πραγματοποιήθηκε σημαντικός αριθμός δράσεων, με σημαντικότερη το 4ο Digital Session ΣΔΕ με θέμα «Transparency & Effectiveness – The new rules», όπου αναδείχθηκε η σημαντικότητα των θεμάτων viewability, ad blocking, ad fraud και brand safety.
Kορυφαία διοργάνωση του ΣΔΕ για το 2017 αποτέλεσε η 7η διοργάνωση των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες εκδηλώσεις της αγοράς επικοινωνίας τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2017 ο ΣΔΕ, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, προχώρησε στην έκδοση του GDPR Guide for Marketers, ενός εξειδικευμένου οδηγού με πέντε σημεία-κλειδιά του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων που πρέπει να γνωρίζουν οι marketers, ενόψει της καθολικής εφαρμογής του GDPR στις 25 Μαϊου του 2018.

Η Συνέλευση ολοκληρώθηκε με την έγκριση από τα Μέλη του ΣΔΕ της Έκθεσης Πεπραγμένων για το 2017, του Οικονομικού Απολογισμού για την οικονομική χρήση που έληξε (2017), καθώς και του Προϋπολογισμού για το 2018.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 14/11/2017

4o Digital Session ΣΔΕ “Transparency & Effectiveness: The new rules” ή αλλιώς, από τη νιρβάνα στην αφύπνιση.

Μεγάλη συμμετοχή και έντονο ενδιαφέρον από τους διαφημιζόμενους για το φλέγον θέμα της ψηφιακής διαφάνειας.

Τη Δευτέρα 13/11/2017 πραγματοποιήθηκε το 4ο Digital Session του ΣΔΕ που σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους και υλοποιήθηκε με τη σημαντική συμβολή και συμμετοχή των Steve Chester, Director of Media, ISBA, Κωνσταντίνου Καμάρα, Chair of BοD, ΙΑΒ Europe, Οδυσσέα Ντότσικα, Founder/CEO, TailWind και Σπύρου Ζαβιτσάνου, Managing Director, The Nielsen Company Greece.
Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν ήταν η σχέση της ψηφιακής διαφάνειας με την αποτελεσματικότητα μιας digital καμπάνιας, όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι marketers για τα τα κρίσιμα θέματα viewability, ad fraud και brand safety, τα διαθέσιμα εργαλεία και η ανάγκη να υιοθετηθούν κοινά πρότυπα και standards, τα αποτελέσματα της έρευνας για το ad blocking στην Ελλάδα και η σημαντικότητα του digital audience measurement.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Steve Chester, keynote speaker της εκδήλωσης και ένας από τους λίγους πραγματικούς ειδήμονες σε θέματα viewability, ad fraud και brad safety στην Ευρώπη, «αν μια διαφήμιση δε γίνεται ορατή, δεν παραδίδεται μέσα σε ένα ασφαλές για τη μάρκα περιβάλλον και δεν τη βλέπουν πραγματικοί άνθρωποι, τότε δε μπορεί να είναι αποτελεσματική».

Οι παρουσιάσεις κατέληξαν σε μία σειρά από μέτρα που μπορούν να λάβουν άμεσα οι διαφημιζόμενοι, αλλά και στο συμπέρασμα ότι τα λάθος επενδεδυμένα κεφάλαια και η μείωση της αποτελεσματικότητας δεν αποτελούν απλά πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους, αλλά επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ των brands, των agencies με τα οποία συνεργάζονται και των Μέσων. Ο μοναδικός δρόμος λοιπόν είναι η διαφάνεια και η συνεργασία όλων των stakeholders, ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη του ψηφιακού κλάδου.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη Brand Operations – Associate Marketing Director, South East Europe της P&G, τη Ντέμη Καζάση CIC/ Social Media Marketing Manager The Coca-Cola Company, Central and Eastern Europe, Πάνος Μίλιας Digital Media Manager της Nestle, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ και Γιώργος Ζαλοκώστας, former Country Media Manager, Greece & Cyprus, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business & advertising.gr, της OTE Academy και του web app Conferience.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 21/11/2016

O ΣΔΕ άνοιξε δυναμικά το διάλογο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσα από το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or…leave!»

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2016, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, το συνέδριο με τίτλο «Digital Transformation: Take it or….leave!» που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος. Η αθρόα προσέλευση περισσότερων από 300 κορυφαίων στελεχών από όλο το φάσμα του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας δικαίωσε την πρωτοβουλία και επιλογή του ΣΔΕ να ανοίξει το διάλογο πάνω σε αυτό το καίριο ζήτημα το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα.
Σημαντικοί ομιλητές και panelists από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέλυσαν και ανέδειξαν πολλές πλευρές του θέματος, από την αξιοποίηση των τάσεων έως το ρόλο των μαρκών και από τις νέες προκλήσεις στην επικοινωνία έως την ανάγκη νέων δεξιοτήτων για τους οργανισμούς του μέλλοντος, καταλήγοντας ότι η ανάγκη για προσαρμογή των εταιριών είναι άμεση και επιτακτική και ο ρόλος των ανθρώπων της επικοινωνίας καθοριστικός.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει στο χώρο της επικοινωνίας η τεχνολογία και επεσήμανε τον καθοριστικό ρόλο του ΣΔΕ ως πρωτεργάτη και συντονιστή για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.

Αναλύοντας τις τέσσερις βασικότερες digital fueled τάσεις σχετικά με τους καταναλωτές για το 2017, η Victoria Loomes, Senior Trend Analyst, TrendWatching, τόνισε την ανάγκη να μελετήσουν οι επιχειρήσεις όχι μόνο τις τάσεις, αλλά κυρίως τις προσδοκίες που αυτές δημιουργούν στους καταναλωτές, προσδοκίες που πλέον διαμορφώνονται από τις νέες τεχνολογικές εμπειρίες στις οποίες εκτίθενται καθημερινά στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους, από την ψυχαγωγία έως τις online αγορές.

Στις δραστικές αλλαγές που πραγματοποιούνται σήμερα και στην επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή των brand marketers στα νέα δεδομένα αναφέρθηκε ο Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers. «Διανύουμε την εποχή του Digital Darwinism, όπου αναμένεται να επιβιώσουν όχι οι πιο μεγάλοι και δυνατοί , αλλά αυτοί που θα προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα».

«Οι μάρκες είναι δυνατές και έχουν πολύ σημαντικό ρόλο», είπε η Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, «και θα είναι εδώ για πάντα, αρκεί να έχουν πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να προσαρμοστούν έτσι ώστε να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία υψηλής ποιότητας, σχετική με τις ανάγκες του σήμερα».

«Η έρευνά μας σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό έδειξε ότι είναι κοινή πεποίθηση πως ο online & ο οffline κόσμος είναι ένας και στο ταξίδι προς την ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να ενσωματώνει αρμονικά όλες τις online & offline εμπειρίες, έχοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του» τόνισε η Σοφία Πρωτονοταρίου, Ιδρύτρια Truberries, στην παρουσίασή της.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM, αναφέρθηκε στα οκτώ βασικά βήματα που θα οδηγήσουν προς τη βελτίωση του customer experience για τη νέα εποχή του digital transformation.

Ο Σωτήρης Συρμακέζης, GM, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank Group τόνισε στην ομιλία του πως «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι προορισμός αλλά μια συνεχής διαδρομή. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμένεται να αναπτύσσεται με ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου των εταιριών είναι απολύτως απαραίτητη για την επιβίωσή τους».
«Οι εταιρίες χρειάζεται να κάνουν τολμηρές αλλαγές όσον αφορά στη μεταμόρφωση της ίδιας της δομής τους» είπε ο Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Group of Companies, «και η ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο αυτών των αλλαγών».
«Η ψηφιακή μεταμόρφωση, παρά τις τεχνολογικές παραμέτρους της, είναι εν τέλει μια ανθρώπινη υπόθεση» είπε ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe, «κι αυτό είναι πράγματι ένα αισιόδοξο μήνυμα για τον κλάδο της επικοινωνίας, γιατί ο πλούτος μας είναι οι άνθρωποι».

Το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or …leave!» εντάσσεται στις δράσεις που πραγματοποιεί ο ΣΔΕ με σκοπό το διάλογο, την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την ανάδειξη των θεμάτων του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας όπως αυτά διαμορφώνονται στη νέα ψηφιακή εποχή. Έχοντας θέσει το Digital στην κορυφή της ατζέντας του από το 2014, ο ΣΔΕ έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες όπως η δημιουργία εξειδικευμένης Ομάδας Digital ΣΔΕ, η διενέργεια των ΣΔΕ Digital Sessions, η προώθηση του αιτήματος για μέτρηση & πιστοποίηση του συνόλου της Digital αγοράς και για διαμόρφωση κώδικα δεοντολογίας στο Internet και τέλος, η υποστήριξη των σημαντικότερων συνεδρίων της αγοράς με θέμα το Digital.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 27/10/2016

3o Digital Session ΣΔΕ «Social Media reloaded: The new fundamentals»
180 συμμετοχές, συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους, trends, challenges, opportunities και juicy insights.

Ποια Social Media υπάρχουν σήμερα; Ποια κοινά τα χρησιμοποιούν; Ποια από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διαφημιστικά μέσα; Πού πρέπει να εστιάζουμε όταν «τρέχουμε» καμπάνιες στα Social Media; Ποιο είναι το κόστος κάθε πλατφόρμας; Πώς μπορούμε να το μειώσουμε; Πώς μπορούμε να γίνουμε πιο αποτελεσματικοί; Ποια KPIs έχουν πραγματικά σημασία; Υπάρχουν εργαλεία και τρόποι να αποδείξουμε ότι οι ενέργειές μας στα social media μπορούν να συνδεθούν με brand και business αποτελέσματα; Αd blocking και viewability, social commerce, real-time marketing, messenger/chat apps και augmented reality: Τι γίνεται με αυτά τα τόσο hot θέματα σήμερα;

Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από τη σκοπιά των διαφημιζομένων έδωσε η Ομάδα Digital του ΣΔΕ (Βάσω Μαργέλου, Όμιλος Εταιριών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας, Nestle, Γιώργος Ζαλοκώστας, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER, Μαριάνα Κορδοπάτη, Procter & Gamble, Ντέμη Καζάση, The Coca-Cola Company), σε συνεργασία με τους Γιώργο Βαρέλογλου, isobar & iProspect, Παναγιώτη Αθανάσαινα, The Coca-Cola Company, Sylwia Barthel de Weydenthal, Facebook/Instagram, κατά τη διάρκεια του 3ου Digital Session του ΣΔΕ με θέμα «Social Media reloaded: The new fundamentals» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016 με 180 συμμετέχοντες.

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy, χορηγός επικοινωνίας η Direction Εκδοτική, ενώ οι ερωτήσεις τέθηκαν μέσω του interactive web app Conferience.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 23/03/2016

2o Digital Session ΣΔΕ: «Brands on the move!»
Μεγάλη συμμετοχή, εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους διαφημιζόμενους.

Με συμμετοχή 110 στελεχών διαφημιζόμενων εταιρειών πραγματοποιήθηκε το 2o Digital Session του ΣΔΕ με θέμα το mobile, την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.
Το session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των Iab Europe, Isobar και iProspect. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στο mobile σήμερα.
Πιο αναλυτικά, στην πρώτη ενότητα παρουσιάστηκαν διεθνή στοιχεία για τη δαπάνη και τις τάσεις στο mobile. Στη δεύτερη ενότητα, έγινε μία ολιστική προσέγγιση του mobile και αναλύθηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία ακόμα οθόνη, καθώς και οι αλλαγές που έχουν επέλθει στο marketing των διαφημιζομένων λόγω της εστίασης στο mobile. Συζητήθηκαν επίσης εναλλακτικά ενδιαφέροντα media formats για mobile και οι στόχοι που το καθένα από αυτά εξυπηρετεί. Ακόμα, τέθηκαν βασικοί κανόνες δημιουργικού σε mobile περιβάλλον και παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες καμπάνιες.

Στο τέλος της συνάντησης συζητήθηκαν οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες και συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μέσω του interactive web app Conferience.

Στη συνάντηση, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Open Doors του ΣΔΕ, συμμετείχαν φοιτητές συνεργαζόμενων πανεπιστημίων και εκπρόσωποι συνεργαζόμενων ΜΚΟ.

Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy και χορηγός επικοινωνίας η Direction Εκδοτική. Τα παγωτά προσέφερε η Nestle.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 09/07/2015

Tην Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015 πραγματοποιήθηκε η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος.

Από τις αρχαιρεσίες ανεδείχθη το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου για τη χρονική περίοδο από 08.07.2015 έως 31.12.2016, το οποίο συστάθηκε σε σώμα.

Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής :

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Γρηγόρης Αντωνιάδης ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS AE

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Χάρης Κονίνης OTE-COSMOTE AE

ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Γιάννης Αθανασιάδης COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ ΑΕ

ΤΑΜΙΑΣ
Υβέτ Κοσμετάτου VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ AEΕ

ΜΕΛΗ
Άντζελα Κοτρότσου ARLA FOODS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΒΕ
Γιώργος Καραμπέτσος COLGATE PALMOLIVE ΕΠΕ
Κώστας Σταματάκης DIXONS SOUTH EAST EUROPE AEBE
Κατερίνα Βλάχου MONDELEZ INTERNATIONAL
Κατερίνα Τσιβούρα NESTLE HELLAS AE
Μαρία Γιαννακοπούλου ΟPTIMA AE
Ελένη Παπαδημητρίου PROCTER & GAMBLE HELLAS EΠΕ

Ο κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, επανεκλεγείς Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχάρη τα μέλη που εξελέγησαν στο Διοικητικό Συμβούλιο και δήλωσε τα ακόλουθα:
“Ο ΣΔΕ, με τη σημερινή Γενική Συνέλευσή του, επανεπιβεβαιώνει τη μαζικότητα και ενότητα των μελών του γύρω από τα κρίσιμα θέματα του κλάδου της επικοινωνίας.
Θέματα με σημαντικές επιπτώσεις σε όλους τους stakeholders, που απειλούν να ανατρέψουν το ισχύον μοντέλο λειτουργίας της αγοράς, προσθέτουν νέους φόρους στους ήδη υπάρχοντες και εντείνουν τα αδιέξοδα.
Η κρισιμότητα της συγκυρίας που βιώνουμε είναι αδιαμφισβήτητη. Μας περιμένει πολύ σκληρή δουλειά για να συνεχίσουμε να προασπιζόμαστε την σημασία της επικοινωνίας για τις μάρκες και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών κονδυλίων, μέσα σε ένα πλαίσιο ορθών αξιών και πρακτικών.
Είμαστε ευτυχείς που, 37 χρόνια από την ίδρυσή του, ο ΣΔΕ εξακολουθεί να αντλεί από τα μέλη του τη δύναμη και το κύρος που χρειάζεται ως θεσμικός συνομιλητής στην αγορά επικοινωνίας.
Καλούμε όλους τους διαφημιζόμενους, μικρούς και μεγάλους, σε συσπείρωση, για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις συνεχιζόμενες προκλήσεις”.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 07/08/2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΨΗΦΙΣΗ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Ο ΣΔΕ, με 94 εταιρείες-μέλη, οι οποίες κάθε χρόνο επενδύουν στα ΜΜΕ το 80% της συνολικής διαφημιστικής επένδυσης στην Ελλάδα, εκφράζει την έντονη αντίθεσή του για την αιφνιδιαστική κατάθεση και ψήφιση ρυθμιστικών διατάξεων που αφορούν στη διαφημιστική αγορά και οι οποίες εντάχθηκαν σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που ψηφίστηκε από το θερινό τμήμα της Βουλής την Τρίτη 5/8/2014.

Ο ΣΔΕ ενημερώθηκε αναφορικά με την τροπολογία μέσω δημοσιευμάτων των ηλεκτρονικών ΜΜΕ μία μόλις εργάσιμη ημέρα πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Ο ΣΔΕ πιστεύει ότι η τακτική του αιφνιδιασμού της αγοράς επικοινωνίας, όπως άλλωστε και η λήψη αποφάσεων που ανατρέπουν το ισχύον κάθε φορά μοντέλο λειτουργίας της αγοράς, ερήμην των ενδιαφερομένων μερών, δεν προάγει τη λήψη των βέλτιστων αποφάσεων και επαναλαμβάνει την πάγια θέση του αναφορικά με την αναγκαιότητα ουσιαστικού και εποικοδομητικού διαλόγου, στον οποίο να συμμετέχουν τόσο οι διαφημιζόμενοι, όσο και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, με σκοπό τη βέλτιστη λειτουργία της αγοράς.

Αναφορικά με τις υιοθετηθείσες ρυθμιστικές διατάξεις, ο ΣΔΕ επιφυλάσσεται και θα επανέλθει.

Δελτίο Τύπου ΣΔΕ, 13/12/2012

Μετά από 20 χρόνια, η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Καίτη Πετροπούλου,
παραδίδει τη σκυτάλη
Ταυτισμένη με τη Γενική Διεύθυνση του Συνδέσμου Διαφημιζόμενων Ελλάδος, η Καίτη
Πετροπούλου ολοκληρώνει την 20χρονη παρουσία της στο ΣΔΕ, συνταξιοδοτούμενη
από 1/1/2013.
Με μεγάλη εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας και του Marketing των ΜΜΕ, η Καίτη
Πετροπούλου αναλαμβάνει το 1992 τη Γενική Διεύθυνση του ΣΔΕ, επικεντρώνοντας την
προσπάθεια της στην οργάνωση της δράσης του, σε μια εποχή που η ιδιωτική
τηλεόραση έκανε την εμφάνισή της. Σχεδίασε, πάντα με την αμέριστη εμπιστοσύνη και
τη συνεργασία των εκάστοτε προέδρων και των μελών του ΣΔΕ, το lobbying του
Συνδέσμου, προκειμένου να αποτελεί δυναμικό συνομιλητή, καλλιεργώντας σταθερά
την εξωστρέφεια και την αναγνωσιμότητα του.
Έχοντας την ευθύνη της Γενικής Διεύθυνσης του ΣΔΕ ανέπτυξε πρωτοβουλίες σχετικά
με τη νομοθέτηση του συστήματος αυτορρύθμισης από την Πολιτεία, που έθεσε τις
βάσεις για την ίδρυση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας. Σημαντικό σταθμό του
έργου της αποτελεί η καθιέρωση του θεσμού των Αριστείων Εταιρικής Κοινωνικής
Ευθύνης.
«Η Καίτη έβαλε την πιο ανάγλυφη σφραγίδα στην πορεία και την ιστορία του ΣΔΕ. Με τις
γνώσεις, την εμπειρία, τον κοσμοπολιτισμό της εργάστηκε ακούραστα συμβάλλοντας στο
να αποκτήσει ο ΣΔΕ θεσμική και παρεμβατική οντότητα σε μια μεταβατική και γεμάτη
προκλήσεις εποχή για την επικοινωνία. Αφήνει τεράστιο έργο με σταθμούς για τον κλάδο
μας, όπως η συμβολή της στην ίδρυση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας και στην
επιτυχία των Αριστείων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ήταν μεγάλη χαρά μου να
συνεργάζομαι μαζί της», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΣΔΕ κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης