Brands on the move!

Μεγάλη συμμετοχή και εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο για τους διαφημιζόμενους
Με τη συμμετοχή 110 στελεχών διαφημιζόμενων εταιρειών πραγματοποιήθηκε το 2o Digital Session του ΣΔΕ με θέμα το mobile, την Τρίτη 22 Μαρτίου 2016.
Το session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των Iab Europe, Isobar και iProspect. Στη συνάντηση συζητήθηκαν οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στο mobile σήμερα.
Πιο αναλυτικά, στην πρώτη ενότητα της συνάντησης παρουσιάστηκαν διεθνή στοιχεία για τη δαπάνη και τις τάσεις στο mobile. Δείτε την παρουσίαση “Global Mobile Marketing Trends and Practices” του Κωνσταντίνου Καμάρα, Chairman του IAB Europe.
Στη δεύτερη ενότητα, έγινε μία ολιστική προσέγγιση του mobile και αναλύθηκαν οι δυνατότητες που προσφέρει ως κάτι πολύ μεγαλύτερο από μία ακόμα οθόνη, καθώς και οι αλλαγές που έχουν επέλθει στο marketing των διαφημιζομένων λόγω της εστίασης στο mobile. Συζητήθηκαν επίσης εναλλακτικά ενδιαφέροντα media formats για mobile και οι στόχοι που το καθένα από αυτά εξυπηρετεί, ενώ τέλος τέθηκαν βασικοί κανόνες δημιουργικού σε mobile περιβάλλον και παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες καμπάνιες. Δείτε την παρουσίαση “Μobile Marketing: A Holistic Approach” των Κώστα Μάντζιαρη, CEO, Isobar – iProspect, Γιώργου Βαρέλογλου, Business Development Director, Isobar – iProspect, Ελίζας Παρδαλίδη, Executive Creative Director, Isobar και Αντώνης Βεντούρη, Performance Marketing Director, iProspect.

Στη συνάντηση, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Open Doors του ΣΔΕ, συμμετείχαν φοιτητές συνεργαζόμενων πανεπιστημίων και εκπρόσωποι συνεργαζόμενων ΜΚΟ.
Στο τέλος του session απαντήθηκαν οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες μέσω του interactive web-app Conferience και συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ενώ ζητήθηκε η αξιολόγηση εναλλακτικών θεμάτων για το επόμενο Digital Session που θα πραγματοποιήσει ο ΣΔΕ.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της διοργάνωσης.


Με την πολύτιμη συνδρομή των

iabeurope

 Isobar logo Orange_CMYK_300dpi

iProspect LOGO


dentsu

logo_iab


Χορηγός επικοινωνίας

adbusiness       advertising


Χορηγός φιλοξενίας

Logo_Oteacademy_26_10_2015


Session Experience Sponsor

conferience


Χορηγός απόλαυσης

nestle_icecream


Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι:
Γιώργος Ζαλοκώστας, Country Media Manager, Greece & Cyprus, EΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, NESTLE HELLAS
Βάσω Μαργέλου, Υποδιεθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ
Μαριάνα Κορδοπάτη, Media Leader & Innovation Greece, PROCTER & GAMBLE
Σοφία Βουτσιτσούδη, Senior Media Planner, Media & Budget Controlling, VODAFONE

 

2_digital_session