180 συμμετοχές, συζήτηση για τα θέματα που απασχολούν τους διαφημιζόμενους, trends, challenges, opportunities και juicy insights.
«Η τόσο μεγάλη συμμετοχή μας δίνει χαρά και μας επιβεβαιώνει ότι κάτι κάνουμε καλά». Με αυτά τα λόγια η Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ, Νερίνα Κομιώτη, υποδέχτηκε τους 180 και πλέον συμμετέχοντες στο 3ο Digital Session που οργάνωσε ο ΣΔΕ την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016.
Το session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ. Προσκεκλημένοι της Ομάδας οι Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director, isobar-iProspect Παναγιώτης Αθανάσαινας, Knowledge & Insights Manager, The Coca-Cola Company, Central and Southern Europe και Sylwia Barthel de Weydenthal, Global Marketing Solutions, facebook | instagram, Client Partner CEE & SEE.
Στην 1η ενότητα με θέμα Social Media Market, η Βάσω Μαργέλου από τον Όμιλο Εταιριών ΟΤΕ, παρουσίασε τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά και στην Ελλάδα αναφορικά με τη χρήση των Social Media. Ποια είναι τα μέσα αυτά, ποια είναι η διείσδυσή τους στις αγορές, ποια είναι τα κοινά που τα χρησιμοποιούν, ποια από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διαφημιστικά μέσα, ποιες πλατφόρμες αναπτύσσονται και ποιες παρουσιάζουν μειούμενους ρυθμούς ανάπτυξης; Όλοι οι αριθμοί δείχνουν ότι τα Social Media είναι μέρος της ζωής μας και αποτελούν πλέον σημαντικό μέσο για την προβολή των προϊόντων μας. Δείτε την παρουσίαση “Social Media Outlook”
Στη 2η ενότητα με θέμα τις δυνατότητες διαφήμισης στα social media, ο Πάνος Μήλιας από τη Nestle, μαζί με τον Γιώργο Βαρέλογλου των isobar & iProspect, μίλησαν για το πού πρέπει να δίνουμε σημασία όταν «τρέχουμε» καμπάνιες στα social media, έδωσαν μια εικόνα για το κόστος, συμβουλές για το πώς μπορούμε να το μειώσουμε καθώς και tips για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Και κατέληξαν πως η σωστή στόχευση και το ενδιαφέρον δημιουργικό παίζουν κυρίαρχο ρόλο. Δείτε την παρουσίαση “Advertising formats & media buying options”
Στην 3η ενότητα με θέμα την αποτελεσματικότητα των Social Media, ο Παναγιώτης Αθανάσαινας από την The Coca-Cola Company, παρουσίασε το case study της Coca-Cola, επεσήμανε τα KPIs που έχουν πραγματικά σημασία – reach, impressions vs likes και shares – και εξήγησε ότι υπάρχουν πλέον εργαλεία και τρόποι να αποδείξουμε ότι οι ενέργειές μας στα social media μπορούν να συνδεθούν με brand και business αποτελέσματα. Δείτε την παρουσίαση “Effectiveness of social media platforms”
Στην 4η ενότητα με θέμα Trends, Challenges & Opportunities on Social Media – A discussion with Facebook, η Μαριάνα Κορδοπάτη, Media Leader της Procter & Gamble στην Ελλάδα, συζήτησε με την Sylwia Barthel de Weydenthal, Facebook Client Partner CEE για όλα τα hot θέματα: από ad blocking και viewability, μέχρι social commerce, real-time marketing, messenger/chat apps &…augmented reality. Η κουβέντα έβγαλε juicy insights: 1. το Facebook ‘πολεμά’ το ad blocking εστιάζοντας στην ποιοτική διαφήμιση και δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές (και όχι σε ad blocker software) να επιλέξουν τι θα δουν και τι θα μπλοκάρουν 2. Το Facebook εξακολουθεί να μην ακολουθεί και να μη μετρά με τον standard ορισμό viewability του MRC, υπάρχουν πλέον όμως 3rd party measurement companies που μπορούν να μετρήσουν viewability στο Facebook 3. Το live videο είναι εδώ και μπορεί να γίνει ένα πολύ ισχυρό εργαλείο real-time marketing για τα brands, εφόσον ενταχθεί σωστά στην γενικότερη στρατηγική του brand (τρέμε TV στο απώτερο μέλλον) 4. Ta social media εξελίσσονται σε commerce πλατφόρμες ολοένα και περισσότερο, τόσο για offline όσο και για online πωλήσεις – ώρα να σκεφτούμε περισσότερο attribution μοντέλα, total path to purchase και εξελιγμένα measurements. 5. Τα παλιά ‘dark social’ θα είναι σε ένα χρόνο από τώρα οι μεγαλύτερες ίσως social πλατφόρμες παγκοσμίως, αλλάζοντας πολλές από τις παραδοχές μας μέχρι τώρα – πώς θα πρέπει να κινηθούν τα brands σε αυτό το πιο ιδιωτικό 1to1 περιβάλλον;
Στο τέλος της συνάντησης συζητήθηκαν οι ερωτήσεις που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες και συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μέσω του interactive web app Conferience,σταθερού υποστηρικτή των εκδηλώσεων του ΣΔΕ.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι Προγραμμάτων με τα οποία συνεργάζεται ο ΣΔΕ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Open Doors (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ReGeneration, Egg, Social Dynamo). Στο πλαίσιο της ίδιας πρωτοβουλίας, διατέθηκαν θέσεις σε ανέργους και στελέχη εκτός εργασίας.
Χορηγός φιλοξενίας της εκδήλωσης ήταν η OTE Academy, χορηγός επικοινωνίας η Direction Εκδοτική, ενώ οι ερωτήσεις τέθηκαν μέσω του interactive web app Conferience.
Τα Digital Sessions του ΣΔΕ σχεδιάζονται από διαφημιζόμενους για διαφημιζόμενους και η συμμετοχή είναι δωρεάν για τα μέλη του ΣΔΕ.
Τα μέλη της ομάδας Digital του ΣΔΕ είναι οι:
Γιώργος Ζαλοκώστας, Country Media Manager, Greece & Cyprus, EΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, NESTLE HELLAS
Βάσω Μαργέλου, Υποδιεθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ
Μαριάνα Κορδοπάτη, Media Leader & Innovation Greece, PROCTER & GAMBLE.
Ντέμη Καζάση, CIC/ Social Media Manager, The Coca-Cola Company, Central and Southern Europe
Την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016, 4:00-8:30μμ, στο αμφιθέατρο της ΟΤΕ Academy, θα πραγματοποιηθεί το 3ο Digital Session ΣΔΕ, με θέμα Social Media.
Στο session, που έχει σχεδιαστεί από διαφημιζόμενους για διαφημιζόμενους, θα καλυφθούν οι ακόλουθες ενότητες:
• Social Media Outlook
• Advertising formats and media scheduling/buying options
• Effectiveness of social media platforms
• Trends/challenges and opportunities ahead
Agenda
Το session απευθύνεται αποκλειστικά σε διαφημιζόμενους με entry και middle level γνώση των social media. H συμμετοχή είναι δωρεάν για τα μέλη του ΣΔΕ.
Το κόστος για μη μέλη είναι 50€ (δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).
Θα διατεθούν δωρεάν 20 θέσεις σε φοιτητές και στελέχη εκτός αγοράς εργασίας (τηλεφωνική κράτηση με σειρά προτεραιότητας 210-6746568. Μέρος των παρουσιάσεων θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά.
Για εγγραφές ακολουθήστε το link https://www.eventora.com/el/Events/social-media-reloaded-new-fund
Το session πραγματοποιείται από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των
Χορηγός επικοινωνίας
Χορηγός φιλοξενίας
Session Experience Sponsor
Την ομάδα Digital του ΣΔΕ απαρτίζουν οι:
Γιώργος Ζαλοκώστας, Country Media Manager, Greece & Cyprus, EΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, NESTLE HELLAS
Βάσω Μαργέλου, Υποδιεθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΕ
Μαριάνα Κορδοπάτη, Media Leader & Innovation Greece, PROCTER & GAMBLE.
Ντέμη Καζάση, CIC/ Social Media Manager, The Coca-Cola Company, Central and Southern Europe