4o Digital Session ΣΔΕ – “Transparency & Effectiveness – The new rules”

Με τη συμμετοχή 120 στελεχών διαφημιζόμενων εταιρειών πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13/11/2017 το 4o Digital Session του ΣΔΕ με θέμα “Transparency & Effectiveness – The new rules”.

Το 4ο Digital Session του ΣΔΕ σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους και υλοποιήθηκε με τη σημαντική συμβολή και συμμετοχή των Steve Chester, Director of Media, ISBA δείτε την παρουσίαση “Addressing AD QUALITY”, Κωνσταντίνου Καμάρα, Chair of BοD, ΙΑΒ Europe, Οδυσσέα Ντότσικα, Founder/CEO, TailWind δείτε την παρουσίαση “Ad Blocking in Greece – 2nd Edition – Research findings” και Σπύρου Ζαβιτσάνου, Managing Director, The Nielsen Company Greece δείτε την παρουσίαση “Measurement of Digital content.”

Τα θέματα που παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν ήταν η σχέση της ψηφιακής διαφάνειας με την αποτελεσματικότητα μιας digital καμπάνιας, όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι marketers για τα κρίσιμα θέματα viewability, ad fraud και brand safety, τα διαθέσιμα εργαλεία και η ανάγκη να υιοθετηθούν κοινά πρότυπα και standards, τα αποτελέσματα της έρευνας για το ad blocking στην Ελλάδα και η σημαντικότητα του digital audience measurement.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Steve Chester, keynote speaker της εκδήλωσης και ένας από τους λίγους πραγματικούς ειδήμονες σε θέματα viewability, ad fraud και brad safety στην Ευρώπη, «αν μια διαφήμιση δε γίνεται ορατή, δεν παραδίδεται μέσα σε ένα ασφαλές για τη μάρκα περιβάλλον και δεν τη βλέπουν πραγματικοί άνθρωποι, τότε δε μπορεί να είναι αποτελεσματική».

Οι παρουσιάσεις κατέληξαν σε μία σειρά από μέτρα που μπορούν να λάβουν άμεσα οι διαφημιζόμενοι, αλλά και στο συμπέρασμα ότι τα λάθος επενδεδυμένα κεφάλαια και η μείωση της αποτελεσματικότητας δεν αποτελούν απλά πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους, αλλά επηρεάζουν τις σχέσεις μεταξύ των brands, των agencies με τα οποία συνεργάζονται και των Μέσων. Ο μοναδικός δρόμος λοιπόν είναι η διαφάνεια και η συνεργασία όλων των stakeholders, ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη του ψηφιακού κλάδου.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη Brand Operations – Associate Marketing Director South East Europe, P&G δείτε την παρουσίαση “Introduction to Viewability”, Ντέμη Καζάση CIC/ Social Media Marketing Manager, The Coca-Cola Company, Central and Eastern Europe δείτε την παρουσίαση “Introduction to Ad Fraud “, Πάνος Μίλιας Digital Media Manager, Nestle δείτε την παρουσίαση “Introduction to Brand Safety”, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ δείτε την παρουσίαση “Introduction to Ad Blocking” και Γιώργος Ζαλοκώστας, former Country Media Manager, Greece & Cyprus, ΕΛΑΪΣ-UNILEVER δείτε την παρουσίαση “Introduction to Audience Measurement”.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business & advertising.gr, της OTE Academy και του web app Conferience.

Digital Transparency & Effectiveness – The new rules

Τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί το 4ο Digital του ΣΔΕ, με θέμα Transparency & Effectiveness. Καθώς ο κλάδος του Digital Marketing ωριμάζει, η ψηφιακή διαφάνεια αποτελεί προτεραιότητα των διαφημιζομένων, παγκόσμια αλλά και στην Ελλάδα.

Στη συνάντηση θα μιλήσουμε για ad block, viewability, bots, effectiveness & efficiency μιας digital καμπάνιας.

Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Steve Chester Director of Media, Incorporated Society of British Advertisers (ISBA), permanent member of the Joint Industry Committee for Web Standards (JICWEBS), ειδικός σε θέματα viewability, brand safety & ad fraud.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της OTEAcademy, 2:00-6:00μμ.

To session είναι σχεδιασμένο από διαφημιζόμενους και απευθύνεται αποκλειστικά σε διαφημιζόμενους. Αφορά σε στελέχη marketing που έχουν την ευθύνη της αποτελεσματικότητας προγραμμάτων digital.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τα μέλη του ΣΔΕ.

Κόστος συμμετοχής για μη μέλη: 50 € (δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%). Για δωρεάν συμμετοχή φοιτητών (20 θέσεις με σειρά προτεραιότητας) και στελεχών της αγοράς επικοινωνίας που βρίσκονται εκτός εργασίας (10 θέσεις με σειρά προτεραιότητας) καλέστε 210-6746568.

Για εγγραφές εδώ

Μέρος των παρουσιάσεων θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά.

Agenda
14:00-14:30 Registration – snacks

PART I
14:30-14:35 Welcome
14:35-14:45 Why transparency matters
14:45-15:15 Introduction to Viewability, Ad Fraud & Brand Safety
15:15-16:00 Keynote speaker
Addressing AD QUALITY
16:00-16:20 Q&A – Panel discussion

COFFEE BREAK 16:20-16:40

PART II
16:40-16:50 Introduction to Ad Blocking
16:50-17:10 Ad Blocking in Greece – 2nd Edition – Research findings
17:10-17:20 Introduction to Audience Measurement
17:20-17:40 Digital Audience Measurement in Greece
17:40-18:00 Q&A – Panel discussion

conferience

Το session πραγματοποιείται από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των

Χορηγός επικοινωνίας

conferience


Χορηγός φιλοξενίας

Logo_Oteacademy_26_10_2015


Session Experience Sponsor

conferience