Οι 3 από τις 8 αρχές του Global Media Charter αναλύθηκαν στο 6o Digital Session

Ad fraud – Viewability – Third party Verification & Measurement

Το 2019 είναι χρονιά αφιερωμένη στο Global Media Charter, με βασική προτεραιότητα για εμάς τη σε βάθος ενημέρωση και εκπαίδευση των μελών μας.

Το 6ο Digital Session που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019, σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ και απευθύνθηκε σε περιορισμένο αριθμό στελεχών από τις εταιρίες-μέλη του ΣΔΕ, έτσι ώστε να υπάρχει δυνατότητα διαλόγου και συζήτησης. Στο εξειδικευμένο αυτό session αναλύθηκαν οι 3 από τις 8 αρχές του Global Media Charter, οι οποίες αφορούν σε ad fraud, viewability και μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους εξειδικευμένους φορείς.

Στην παρουσίασή της η κ. Μαριάνα Κορδοπάτη τόνισε ότι η μέτρηση και πιστοποίηση των καμπανιών από εξειδικευμένες, ανεξάρτητες εταιρείες μέτρησης, πιστοποιημένες από το MRC είναι το πρώτο απαραίτητο βήμα, για να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι το viewability κάθε καμπάνιας, το ποσοστό του fraud, το αν η καμπάνια τους προβλήθηκε σε ασφαλές περιβάλλον για τη μάρκα (brand safety) και αν τέλος την είδε το κοινό στο οποίο εξαρχής στόχευαν (αν δηλαδή ήταν on target). Στo session παρουσιάστηκαν τα εξειδικευμένα blueprints που σχεδιάστηκαν για να εξηγήσουν με πολύ απλά λόγια τα προβλήματα που οδήγησαν στο Global Media Charter και τα βήματα που πρέπει να κάνουν άμεσα οι διαφημιζόμενοι για κάθε ένα από αυτά και τελικά, για ένα καλύτερο ψηφιακό οικοσύστημα.

Το ενδιαφέρον όλων των συμμετεχόντων ήταν έντονο και το ραντεβού ανανεώθηκε για το 7ο Digital session  του ΣΔΕ, το οποίο θα βάλει στο μικροσκόπιο τις υπόλοιπες 5 αρχές του Global Media Charter.

Σημειώνεται ότι το Global Media Charter, ο Παγκόσμιος Χάρτης για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα θέματα / προβλήματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως, δημιουργήθηκε από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος.

Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη, Associate Marketing Director South East Europe της P&G, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας Digital Acceleration Manager της Nestle, Ντέμη Καζάση Digital Acceleration Manager, Coca-Cola Central & Eastern Europe και Πάνος Μπάσιος, Head of Center of Digital Excellence, ΟΠΑΠ.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της WIND, η δημιουργική ομάδα της οποίας σχεδίασε τα blueprints που ακολουθούν.

01. ad fraud

03. viewability

05. 3rd party verification