Ξεκίνησε στις 15 Μαρτίου το 2ο κύμα της μοναδικής -ως προς την κλίμακά της- παγκόσμιας έρευνας για θέματα Diversity, Equity & Inclusion (DEI) της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων (WFA), που στόχο έχει να αποτυπώσει πόσο συμπεριληπτικός είναι σήμερα ο κλάδος του marketing και της επικοινωνίας και να διερευνήσει αν έχει υπάρξει πρόοδος από το 2021, οπότε διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία το 1ο κύμα της έρευνας GLOBAL DEI CENSUS.
Το 2021, ο ΣΔΕ προώθησε στην Ελλάδα την σημαντική αυτή έρευνα στην Ελλάδα. Συνολικά, περισσότεροι από 160 οργανισμοί παγκοσμίως, ενώσαμε τις δυνάμεις μας και στηρίξαμε με πάθος την πρωτοβουλία που χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη σύμπραξη που έχει δει ποτέ ο κλάδος! Η έρευνα The Global DEI Census 2021 συγκέντρωσε περισσότερες από 10.000 συμμετοχές και έφερε την Ελλάδα, με 486 ερωτηματολόγια, στην 6η θέση σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών, μεταξύ 27 χωρών!
Το 2ο κύμα της έρευνας θα εξετάσει αν έχουν σημειωθεί σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τα ευρήματα του 2021 και αν οι εργαζόμενοι στο marketing και την επικοινωνία βιώνουν το αίσθημα της ενσωμάτωσης χωρίς διακρίσεις.
Το μεγάλο στοίχημα αυτή τη φορά δεν είναι απλά να συμπληρωθούν τα απαραίτητα ερωτηματολόγια που θα μας επιτρέψουν να λάβουμε αναλυτικό report με τα ευρήματα της χώρας μας, αλλά για μία ακόμα φορά, να είμαστε στην κορυφή της κατάταξης συμμετοχών, με -γιατί όχι- 1.000 συμμετοχές!
Η έρευνα πραγματοποιείται σε 34 αγορές από την Kantar, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους εθνικούς φορείς διαφημιζομένων, όπως ο ΣΔΕ. Διεθνώς η έρευνα υποστηρίζεται από σημαντικούς φορείς, θεσμούς και Μέσα όπως τα Adweek, Advertising Week, Campaign, Cannes Lions, Effie Worldwide, GWI, IAA, Voxcomm κ.α. καθώς και από κορυφαία brands, γεγονός που υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος. Στόχος όλων είναι να συμβάλλουν ώστε να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο και πιο αντιπροσωπευτικό παγκόσμιο δείγμα από τον ευρύτερο κλάδο του marketing και της επικοινωνίας!
Στην Ελλάδα, την “Global DEI Census 2023” υποστηρίζουν μέχρι στιγμής οι: ΕΔΕΕ, EIHEA, ΕΙΙΡΑ, ΕΙΤΗΣΕΕ, IAB HELLAS, PACT, ΠΣΒΑΚ, ΣΕΔΕΑ, ΣΕΔΙΚΕ, ΣΕΕ, BOUSSIAS, DIRECTION BUSINESS NETWORK, ARLA FOODS HELLAS, COSMOTE, DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ΕΖΑ (HELLENIC BREWERY OF ATALANTI), LAMDA DEVELOPMENT, MONDELEZ HELLAS, NESTLE HELLAS, OPTIMA, PROCTER & GAMBLE HELLAS, VODAFONE GREECE.
Ο σκοπός της έρευνας είναι :
- Nα αποτυπώσει το σημερινό πλαίσιο DEI στον ευρύτερο χώρο του marketing και της επικοινωνίας και να συγκεντρώσει στοιχεία τόσο για την εμπειρία των ίδιων των ανθρώπων του κλάδου, όσο και για την αντίληψή τους για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στην αγορά μας.
- Να καταγράψει αν οι εργαζόμενοι στο marketing και την επικοινωνία αισθάνονται ότι “ανήκουν”, ότι είναι οργανικό κομμάτι των οργανισμών όπου απασχολούνται.
- Να ‘φωτίσει’ τα υφιστάμενα ζητήματα DEI, τις ευκαιρίες και τους τομείς προτεραιότητας για δράση και αλλαγή νοοτροπίας.
Το ερωτηματολόγιο μπορούν να συμπληρώσουν όλ@ όσ@ εργάζονται στον ευρύτερο κλάδο του marketing και της επικοινωνίας, σε διαφημιζόμενους, agencies (advertising, media, production, digital, design κλπ), Μέσα (media, tech κλπ), εταιρείες ερευνών, φωτογραφικά στούντιο και στούντιο ήχου κ.α., αλλά και freelancers, ανεξάρτητα από προϋπηρεσία και θέση. H έρευνα είναι απολύτως ανώνυμη και δίνει τη δυνατότητα να μην απαντήσει κάποι@ τις ερωτήσεις που δεν επιθυμεί.
Η έρευνα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι 15 Απριλίου 2023