‘Digital Transformation: Take it or…leave!’

Digital transformation: H μεγαλύτερη ίσως στρατηγική πρόκληση με την οποία βρίσκονται αντιμέτωπες σήμερα οι επιχειρήσεις σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους. Οι ραγδαίες και συνεχείς εξελίξεις στην τεχνολογία οδηγούν τον καταναλωτή σε νέες συνήθειες και συμπεριφορές, οι οποίες διαμορφώνουν με τη σειρά τους ένα εντελώς νέο και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Η εγρήγορση, η άμεση ανταπόκριση και η συνεχής προσαρμογή του μοντέλου επιχειρείν είναι απαραίτητες προϋποθέσεις βιωσιμότητας και επιτυχίας για τις εταιρείες που θέλουν να παραμείνουν ελκυστικές και αποτελεσματικές στη νέα πραγματικότητα.

Ο ΣΔΕ άνοιξε δυναμικά το διάλογο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μέσα από το συνέδριο- «Digital Transformation: Take it or…leave!»

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2016, στο Μουσείο Μπενάκη της οδού Πειραιώς, το συνέδριο με τίτλο «Digital Transformation: Take it or….leave!» που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διαφημιζόμενων Ελλάδος. Η αθρόα προσέλευση περισσότερων από 300 κορυφαίων στελεχών από όλο το φάσμα του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας δικαίωσε την πρωτοβουλία και επιλογή του ΣΔΕ να ανοίξει το διάλογο πάνω σε αυτό το καίριο ζήτημα το οποίο αποτελεί τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα.

Σημαντικοί ομιλητές και panelists από την Ελλάδα και το εξωτερικό ανέλυσαν και ανέδειξαν πολλές πλευρές του θέματος, από την αξιοποίηση των τάσεων έως το ρόλο των μαρκών και από τις νέες προκλήσεις στην επικοινωνία έως την ανάγκη νέων δεξιοτήτων για τους οργανισμούς του μέλλοντος, καταλήγοντας ότι η ανάγκη για προσαρμογή των εταιριών είναι άμεση και επιτακτική και ο ρόλος των ανθρώπων της επικοινωνίας καθοριστικός.

Στην εναρκτήρια ομιλία του, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, μίλησε για τις αλλαγές που φέρνει στο χώρο της επικοινωνίας η τεχνολογία και επεσήμανε τον καθοριστικό ρόλο του ΣΔΕ ως πρωτεργάτη και συντονιστή για την αντιμετώπιση των προκλήσεων.

Αναλύοντας τις τέσσερις βασικότερες digital fueled τάσεις σχετικά με τους καταναλωτές για το 2017, η Victoria Loomes, Senior Trend Analyst, TrendWatching, τόνισε την ανάγκη να μελετήσουν οι επιχειρήσεις όχι μόνο τις τάσεις, αλλά κυρίως τις προσδοκίες που αυτές δημιουργούν στους καταναλωτές, προσδοκίες που πλέον διαμορφώνονται από τις νέες τεχνολογικές εμπειρίες στις οποίες εκτίθενται καθημερινά στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους, από την ψυχαγωγία έως τις online αγορές.

Στις δραστικές αλλαγές που πραγματοποιούνται σήμερα και στην επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή των brand marketers στα νέα δεδομένα αναφέρθηκε ο Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers. «Διανύουμε την εποχή του Digital Darwinism, όπου αναμένεται να επιβιώσουν όχι οι πιο μεγάλοι και δυνατοί , αλλά αυτοί που θα προσαρμοστούν στην νέα πραγματικότητα».

«Οι μάρκες είναι δυνατές και έχουν πολύ σημαντικό ρόλο», είπε η Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, «και θα είναι εδώ για πάντα, αρκεί να έχουν πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να προσαρμοστούν έτσι ώστε να προσφέρουν μια εξαιρετική εμπειρία υψηλής ποιότητας, σχετική με τις ανάγκες του σήμερα».

«Η έρευνά μας σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό έδειξε ότι είναι κοινή πεποίθηση πως ο online & ο οffline κόσμος είναι ένας και στο ταξίδι προς την ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να ενσωματώνει αρμονικά όλες τις online & offline εμπειρίες, έχοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του» τόνισε η Σοφία Πρωτονοταρίου, Ιδρύτρια Truberries, στην παρουσίασή της.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM, αναφέρθηκε στα οκτώ βασικά βήματα που θα οδηγήσουν προς τη βελτίωση του customer experience για τη νέα εποχή του digital transformation.

Ο Σωτήρης Συρμακέζης, GM, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank Group τόνισε στην ομιλία του πως «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι προορισμός αλλά μια συνεχής διαδρομή. Η ψηφιακή τεχνολογία αναμένεται να αναπτύσσεται με ακόμα πιο γρήγορους ρυθμούς τα επόμενα χρόνια και η αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου των εταιριών είναι απολύτως απαραίτητη για την επιβίωσή τους».

«Οι εταιρίες χρειάζεται να κάνουν τολμηρές αλλαγές όσον αφορά στη μεταμόρφωση της ίδιας της δομής τους» είπε ο Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Group of Companies, «και η ψηφιακή μεταμόρφωση πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο αυτών των αλλαγών».

«Η ψηφιακή μεταμόρφωση, παρά τις τεχνολογικές παραμέτρους της, είναι εν τέλει μια ανθρώπινη υπόθεση» είπε ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe, «κι αυτό είναι πράγματι ένα αισιόδοξο μήνυμα για τον κλάδο της επικοινωνίας, γιατί ο πλούτος μας είναι οι άνθρωποι».

Το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or …leave!» εντάσσεται στις δράσεις που πραγματοποιεί ο ΣΔΕ με σκοπό το διάλογο, την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την ανάδειξη των θεμάτων του κλάδου της διαφήμισης και της επικοινωνίας όπως αυτά διαμορφώνονται στη νέα ψηφιακή εποχή. Έχοντας θέσει το Digital στην κορυφή της ατζέντας του από το 2014, ο ΣΔΕ έχει αναλάβει σημαντικές πρωτοβουλίες όπως η δημιουργία εξειδικευμένης Ομάδας Digital ΣΔΕ, η διενέργεια των ΣΔΕ Digital Sessions, η προώθηση του αιτήματος για μέτρηση & πιστοποίηση του συνόλου της Digital αγοράς και για διαμόρφωση κώδικα δεοντολογίας στο Internet και τέλος, η υποστήριξη των σημαντικότερων συνεδρίων της αγοράς με θέμα το Digital.

Δείτε τις παρουσιάσεις του συνεδρίου:
Victoria Loomes,Senior Trend Analyst, TrendWatching
Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers«Video WFA»,
Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, «Σ’ Ευχαριστώ Μαμά», Always #Σαν Κορίτσι
Σοφία Πρωτονοταρίου, Founder, Truberries
Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM
Σωτήρης Συρμακέζης, GM, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank Group«Video Page 1», «Video Page 22», «Video Page 24», «Video Page 25», «Video Page 27»,«Video Page 30», «Video Page 141».

Παρακολουθήστε στιγμιότυπα από την εκδήλωση «Video Εκδήλωσης».

dx
dx
dx

Digital Transformation: Take it or…leave! Ο ΣΔΕ άνοιξε με επιτυχία το διάλογο για το Digital Transformation των επιχειρήσεων

Mε αθρόα συμμετοχή όλων των stakeholders της αγοράς επικοινωνίας πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9-11-2016 το συνέδριο «Digital Transformation: Take it or…leave!», με θέμα τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση των επιχειρήσεων σήμερα.

Στο συνέδριο, το οποίο κάλυψε τόσο τη διεθνή, όσο και την ελληνική πραγματικότητα, συμμετείχαν ως ομιλητές και panelists κορυφαία στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό:
Victoria Loomes, Senior Trend Analyst, TrendWatching, Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers, Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe, Σωτήρης Συρμακέζης, General Manager, Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank Group, Σοφία Πρωτονοταρίου, Founder, Truberries, Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM, Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe, Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Group of Companies.

Κάποια από τα θέματα που ανέδειξε το συνέδριο ήταν τα ακόλουθα:
• Το Digital Transformation δεν είναι something nice to have, αλλά mandatory, είναι κάτι που οι επιχειρήσεις πρέπει να δρομολογήσουν τώρα.
• Δεν είναι ένας προορισμός αλλά μια συνεχώς μεταβαλλόμενη διαδρομή.
• Η αλλαγή του τρόπου σκέψης των στελεχών είναι μία από τις μεγαλύτερες δυσκολίες του Digital Transformation. Οι εταιρείες πρέπει να είναι γενναίες. Θα επιβιώσουν όχι οι μεγαλύτεροι ή οι δυνατότεροι, αλλά οι πιο προσαρμόσιμοι
• Τα νέα business models αλλάζουν το τοπίο ριζικά. Οι τεχνολογίες του μέλλοντος θα το αλλάξουν ακόμα περισσότερο. Οι πλατφόρμες πρέπει να εξετάζονται από τη σκοπιά της εμπειρίας που πρέπει/αναμένεται να προσφέρουν στον καταναλωτή.
• Στη νέα digital πραγματικότητα οι μάρκες μπορούν να παραμείνουν σημαντικές, με την προϋπόθεση να κρατούν πάντα τον άνθρωπο στο επίκεντρο και να προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία. Καλούνται να αξιοποιήσουν τη δύναμή τους παίζοντας πολλούς συμπληρωματικούς ρόλους: αγγίζοντας το συναίσθημα, προσφέροντας ψυχαγωγία ή πληροφόρηση, δημιουργώντας ένα κίνημα.
• Ο κόσμος είναι ένας, το integration του offline με το online είναι κάτι που πρέπει να γίνει τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και στελεχών, τόσο στους διαφημιζόμενους, όσο και στα agencies.
• To Digital Transformation φέρνει μαζί του και προκλήσεις για την αγορά: Ad Blocking και Αd Fraud αποτελούν διεθνώς πολύ μεγάλες απειλές.
• Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες είναι υπόθεση όλων των εμπλεκομένων: διαφημιστές και διαφημιζόμενοι, εκδότες, εταιρείες τεχνολογίας, ειδικοί αναλυτές πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αναδείξουν και να αξιοποιήσουν τις αμέτρητες δυνατότητες που φέρνει η νέα εποχή προς όφελος όλων.

‘Digital Transformation: Take it or…leave!’ 9 Νοεμβρίου 2016

Με την εκδήλωση που διοργανώνει στις 9 Νοεμβρίου 2016 με τίτλο «Digital Transformation: Take it or …leave!”, o Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος προσεγγίζει το κρίσιμο αυτό ζήτημα από τη σκοπιά των διαφημιζομένων και επιχειρεί να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο που καλούνται να παίξουν, σήμερα κιόλας, οι άνθρωποι της επικοινωνίας: φύσει και θέσει κοντά στον καταναλωτή που αλλάζει, είναι εκείνοι που πρώτοι πρέπει να κατανοήσουν τις νέες ανάγκες του, να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, να συνθέσουν νέες λύσεις αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δημιουργεί η τεχνολογία και
τελικά να αποτελέσουν τον καταλύτη της αλλαγής που απαιτείται συνολικά από τους οργανισμούς τους.

Πάρτε μέρος ενεργά στο διάλογο τώρα!

Στην εκδήλωση, η οποία απευθύνεται σε CEO, Γενικούς Διευθυντές, CMO, senior στελέχη των τμημάτων marketing και digital experts, τόσο από την πλευρά των διαφημιζομένων, όσο και από την πλευρά των agencies, θα συμμετάσχουν σημαντικά στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό:

Ομιλητές:
• David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching
• Stephan Loerke, CEO, World Federation of Advertisers
• Taide Guajardo, Marketing Director, P&G Europe
• Σωτήρης Συρμακέζης, GM and Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank
• Σοφία Πρωτονοταρίου, Founder, Truberries
• Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO, ATCOM

Συντονιστής του panel:
• Κωνσταντίνος Καμάρας, Chairman of BoD, IAB Europe

Συμμετέχοντες στο panel:
• Tariq Syed, Managing Director of Digital Assets and Thematic Channels, Antenna Group
• Σωτήρης Συρμακέζης, GM and Group Chief Digital and Technology Officer, Eurobank
• Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis One Group of Companies

Η διάρκεια της εκδήλωσης είναι 4-8:30μμ και θα ακολουθήσει cocktail party.

Κόστος συμμετοχής κατ’ άτομο:
Μέλη ΣΔΕ 100€ (προ ΦΠΑ 24%)
Μέλη ΕΔΕΕ, IAB HELLAS.ΕΝΕΔ 100€ (προ ΦΠΑ 24%)
Μη μέλη 120€ (προ ΦΠΑ 24%)

Εγγραφές μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους εξής τρόπους:

1. Μέσω του site της εκδήλωσης www.sdedigitaltransformation.webnode.gr, στο οποίο μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το Digital Transformation και το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης
2. Μέσω του https://www.eventora.com/en/Events/digital-transformation-take-it

Media_Planning_Seminar

Media_Planning_Seminar

Media_Planning_Seminar

Media_Planning_Seminar

Media_Planning_Seminar

Media_Planning_Seminar