Μετρησιμότητα και βελτιστοποίηση της απόδοσης της διαδικτυακής διαφήμισης, οι βασικές έννοιες
Με μεγάλη συμμετοχή διαφημιζομένων παραγματοποιήθηκε την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018, το 5ο Digial Session ΣΔΕ με θέμα Performance Marketing: From Impressions to Conversions. Το γεγονός ότι ο βαθμός γνώσης του Performance Marketing στους διαφημιζόμενους είναι χαμηλός, ενώ η σημασία του για τις εταιρείες που επενδύουν στο Digital είναι αντιστρόφως ανάλογη, οδήγησαν στην επιλογή του φετινού, hot θέματος.
Το 5ο κατά σειρά session σχεδιάστηκε από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποκλειστικά για διαφημιζόμενους με τη συμβολή και συμμετοχή των Performance Marketing Experts, Ηλία Σούση, Head of Domestic Market and YouTube, Google Greece, Bulgaria, Cyprus & Malta, Ευτυχίας Μπάκα, Ε-commerce Manager Nestle Hellas, Μιχάλη Σαραντίδη Προϊστάμενου Τμήματος Germanos.gr, Διεύθυνση Digital & New Business Development Ομίλου ΟΤΕ, Δημήτρη Μανιάτη, Head of Secure-D at Upstream – Advisor, IPG Mediabrands & Reprise Media και Θοδωρή Μουλού, Group CEO GrowthRocks & Viral Loops.
Το session κατέστησε σαφές ότι το το performance marketing δεν είναι υπόθεση «ειδικών», των e-commerce managers, ή όσων ασχολούνται με την digital επικοινωνία, αλλά όλων marketers που προσπαθούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στη digital εποχή.
Οι ομιλητές κάλυψαν κάθε πτυχή του performance – τι είναι και πώς μπορεί να συμβάλλει στο growth, ποια είναι η έννοια του growth hacking και ποια η σχέση του με το performance marketing, πώς μπορώ να βελτιώσω την απόδοση των ενεργειών μου αν απευθύνομαι στους καταναλωτές απευθείας ή μέσω retailers, ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληρούνται για να κάνω performance marketing, πώς υλοποιείται το performance marketing, δηλαδή, ποια είναι τα διαθέσιμα κανάλια και ad formats, πώς αξιολογώ και με ποια εργαλεία μπορώ να βελτιώσω την απόδοσή μου – με λόγο συμπυκνωμένο και κατανοητό στους marketers. Εξαιρετικά χρήσιμα ήταν τα παραδείγματα, τα tips αλλά και τα βασικά συμπεράσματα κάθε παρουσίασης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Digital παραμένει σταθερά στην κορυφή της ατζέντας του ΣΔΕ τα τελευταία χρόνια, με σημαντικό αριθμό δράσεων και πρωτοβουλιών. Στόχος είναι η υγιής ανάπτυξη του Μέσου με αυτοδέσμευση, διαφάνεια, ποιότητα, ηθική και σεβασμό στον καταναλωτή και η περαιτέρω ενίσχυση των δεξιοτήτων των διαφημιζόμενων.
Την Ομάδα Digital του ΣΔΕ αποτελούν οι Μαριάνα Κορδοπάτη, Associate Marketing Director South East Europe της P&G, Βάσω Μαργέλου, Υποδιευθύντρια Media και Budgeting Σταθερής και Κινητής, Ομίλου Εταιρειών ΟΤΕ, Πάνος Μήλιας Digital Acceleration Manager της Nestle, Ντέμη Καζάση Digital Acceleration Manager, Coca-Cola Central & Eastern Europe και Πάνος Μπάσιος, Head of Center of Digital Excellence, ΟΠΑΠ.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ad business, BusinessNews.gr, advertising.gr, του web app Conferience, της OTE Academy, της Arla Foods, της Coca Cola και της Nestle.
Παρουσίαση “8 ways to Skyrocket your Performance Onsite”
Παρουσίαση “Performance Marketing Media”
Παρουσίαση “Performance Moinitoring & Tools”
Την Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί το 5ο Digital Session ΣΔΕ, με θέμα Performance Marketing: From Impressions to Conversions.
To Digital Marketing είναι πραγματικότητα και η συζήτηση για την αποτελεσματικότητα διαρκής. Αναρωτιέται κανείς τι νόημα έχουν τα πολλά impressions & clicks, όταν δεν εξυπηρετούν τους στόχους; Τι νόημα έχουν όταν στόχος μας είναι οι πωλήσεις ή οι εγγραφές μελών; Στη συνάντηση θα δούμε βήμα-βήμα πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας, επιτυγχάνοντας τους business στόχους.
Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο της OTEAcademy, 3:00μμ-6:30μμ.
Το session είναι σχεδιασμένο από διαφημιζόμενους, αποκλειστικά για διαφημιζόμενους. Αφορά σε στελέχη marketing (ανεξαρτήτως επιπέδου), που επιθυμούν να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις επιδόσεις τους στο performance marketing.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τα μέλη του ΣΔΕ.
Κόστος συμμετοχής για μη μέλη: 50 € (δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%). Για δωρεάν συμμετοχή φοιτητών (20 θέσεις με σειρά προτεραιότητας) και στελεχών της αγοράς επικοινωνίας που βρίσκονται εκτός εργασίας (10 θέσεις με σειρά προτεραιότητας) καλέστε 210-6746568.
Agenda
15:00-15:30 Registration – coffee – networking
15:30-15:40 Welcome
15:40-16:10 Performance Marketing – What, Why, How
Τι είναι Performance Marketing και γιατί είναι απαραίτητο
Πώς άπτεται της στρατηγικής μιας εταιρείας και πώς εναρμονίζεται με την ευρύτερη digital στρατηγική
Πώς μπορεί να συμβάλλει στο growth μιας εταιρείας
Ποιος ο ρόλος και το προφίλ του performance marketer σε μία εταιρεία
16:10-16:55 Performance Improvement – How to do better, improve conversions and drive revenue
Πώς να βελτιώσω την απόδοση των digital ενεργειών μου εάν απευθύνομαι στους καταναλωτές μέσω e-retailers ή απευθείας;
Ποια είναι τα δέκα πράγματα που μπορώ να κάνω από αύριο για να πετύχω το στόχο που θέλω;
Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται;
16:55-17:15 Break
17:15-17:45 How do I run performance Marketing
Ποια είναι τα κανάλια που έχω στη διάθεσή μου και πώς μπορώ να τα χρησιμοποιήσω
Ποια είναι τα καταλληλότερα ad formats για το performance marketing (media, affiliates, SEO/SEM)
17:45-18:15 Performance Monitoring & Tools
Πώς αξιολογώ την απόδοση
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της σωστής αξιολόγησης
Ποια εργαλεία θα χρησιμοποιήσω ώστε να βελτιώσω τα αποτελέσματα και να πιάσω τους στόχους μου
18:15-18:30 Q&A
Το session πραγματοποιείται από την Ομάδα Digital του ΣΔΕ, με την πολύτιμη συνδρομή των
Χορηγός επικοινωνίας
Χορηγός φιλοξενίας
Session Experience Sponsor